Satılık Onlarca Film

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    SyspioniC bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende 50 dvd + 200 cd dolusu film var coğu Xvid(700mb) veya DVDRip(1,4gb)

    hmm bu işi ticaterini yapmalıyım :)


    -----------------------------

     

     aynen

    son 1 yılda piyasaya cikan tum vcd filmler elimde mevcut (: 300film fln olmustur 2ser cd den 600 cd fln yapıyor :D

    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    vay ben kendi sitemde yapıyorum bu işi bu kadar para almıyorum ....

    acayip bahalı satıyon hee :) film başı 3 ytl ne yaa :)

    ben bi dvd yi 3 milyona çekiyom 6 film sığıyo :)

    istenilen filmler anında bulunuyo :) 2 gün içinde kargo bile olsa elinde olma sözü var :) ki ben elden yapıyorum üniversitede bu işi ...

    700 film var :) daha fazla belki ....

    dizilerin hepsi 15 e yakın dizi var full ... alt yazılı ...

    HD filmler hatta pornolar bile var ama onların satışı yok tabi bu arada :)

    wert diyodu galiba HD yüzüklerin efendiside var kesilmemiş hali :) 4,5 saat kadar bi film :) neyse size iyi satışlar arkadaşlar :) kolay gelsin ama kardeş pahalı diyon sen :) bi dvd 250 binlira bile yokken :) ayıp ayıp ...


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saint_of_rock
    saint_of_rock's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek
    Rmk bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacım yorum yazmıyacaktım ama duramadim ...

    daha dün film aldim ..kopya ..bir bucuk ytlye.. filmciden ..diyorsanki ..bulamassin bu filmleri felan ..hikaye anlatmis olursun

    madem tahribatta bu sekilde bir güzellik yapacaksin ..yarı fiyatini verde ..almak isteyen alsin ..

    rekabet ortamı yaratmak icin felan deil sözüm ...ama  1 bucuk ytlye elimde olan filmleri ceker yollarim.. Tbt de kar amacından cok .. kardeslik ön plandadir.. saygilar..


    -----------------------------

    Kardeşlik ön planda dedin bu yaptığın engellemketen başka birşey olmadı ama şunuda söyliyim 2.5ytl zaten fiyat  4 5 alcak kişiye  2yltdende veririm bnde  çoğunu başkasından aldığım için böle bir fiyat biçtim yoksa burda satışa çıkardığım kendi elimde olan şeylerin hepsi normal vea normaldende daha ucuz.. aksi idaaa edilemez diye düşünüyorum.. ama sende haklısın öle bi paraya satılıyorsa söledin teşekkür derim haberim oldu piyasadan ama zorla satmıyorum başka birinden aldım çoğu filmi o yüzden fiyat normlden biraz fazla...


    dışarda çok ses var içerde uzay.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek
    ucuza isteyen arkadaşlara pm attım burda msn versem ayıp olurdu dvd 1 ytl 4 film  divx  kalitesi ben değil satanıda tanımıyorum msni bile ekli deil yani bi alakam yok şuan isterseniz pm atim bu arada pc oyunlarıda 1 ytl

    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saint_of_rock
    saint_of_rock's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek
     Yaw benim başlığa yine tecavüz!!! xD yaw hocam film satıcaksan sen daha ucuza filmler diye bir başlık aç niye benim başlığı folloş ediyonuzki xD

    dışarda çok ses var içerde uzay.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkwood
    darkwood's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    yazk şu adama be adamın konusunu hayat kadınına çevirdiniz hep tecavüz hep tecavüz çocuk bıktı

    not: saint zabıta geliyo lan topukla


    SEMPER PARATUS
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek
    :D zuhahah kusura bakma

    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    senden alıcağıma warez-bb den alırım ohh mis

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dengesiz
    dengesiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    hiç gerenk yok istediim filmi istediim zaman net ten indirme gibi bi kabiliyetim var :)

    Doğru kişi olmak meselenin yarısıdır, diğer yarısı; doğru zamanda, doğru yerde, doğru kişilerle karşılaşmış olmanızdır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    bilgisayar masamın çekmecesinde sanırım bunların 2-3 katı film var, hepsi divx, bi ara satmalı aslında,..
Toplam Hit: 6686 Toplam Mesaj: 49