folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sebil Programcılık Gurubu ======> Başvuru İçin Giriniz



Sebil Programcılık Gurubu ======> Başvuru İçin Giriniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanskaans
    kaans
    kaans's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2003
    Erkek

    o zaman en kısa zamanda bir program yapın neler yapılabilir yardım alınacak konuları foruma sunun gerekeni hepbir elden yapalım..


    Software Developer
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Hocam elbette katılacağız.Ama birey olarak değil,grup olarak bu işi yaparsak daha iyi olur.Bence msnni erken verdin.Şu grup bir kurulsun o zaman bir mail adresi verilecek herkes ona başvurur o şekilde birleşeceğiz.Desteğin için sağol kaans

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spitfire_1905
    spitfire_1905's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek
    guseell bence en guzel forumlar tahribatta mevcut herkez yardinlasio :)  guzel bi site :) TAHRIBAT

    imza yok
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Last Data Bender
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    kaans bunu yazdı:



    o zaman en kısa zamanda bir program yapın neler yapılabilir yardım alınacak konuları foruma sunun gerekeni hepbir elden yapalım..




    hojam zamanı gelince herşey olacak bakalım adminlerimiz buan ne diyecekler tabi ilgilenip bakarlarsa sagolsun nickimyok ilgilnedi biraz ama digerllerii nerde bakacazz

    你是一個非常空的人
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zob
    zob's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek

    Fikir guzel olmasina guzel de sole bi soru cikiyo ortaya Bu sizin dediginiz hazircilik adamlar kicini yirtiyo orda burda buldugu dokumanlari okuyo bilmemne yapiyo sonra siz gelip hackledigin siteyi nasi hackledin yolunu anlat diyosunuz yada bi code yaz program yap kullanalim bi yerleri dagitalim falan bunlarin yerine okumayi deneyin bence asp php c++ delphi vb ne varsa okuyun dokumanlarini zaten kendiliginden gelisiyo bi sure sonra bi bakiyosun anliyosun zaten sonra kimseden yardim istemenize gerek kalmaz Yardima gelincede ben sahsen gormedim soruyu dogru sorana s.ktir cekildigini


    Soru sormak icin bile bisiler biliyo olmak lazim...


    Zip Zip KAnguru ████»Kangurulara Ozgurluk!!!! «████
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Connection
    Connection's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek
    olm bırakın ya adamlar ıstemıyo tahrıbatın adını kullanılmasını sızde kendınız kurun a takımı b takımı dıye

    "Çevrelerine uymak için kendini yontanlar,tükenip giderler" Connection® MSN: koray@maviates.org
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    edicoo
    edicoo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Dostlar bence Ertan arkadaşımız güzel düşünmüş,böyle bir grubun oluşturulması herkes için faydalı olur..
    Grubun adının Tahribat Group olması gerekmez,zaten bu sitenin bir grubu var değil mi ? (HolyOne,ir2,Rene v.s )
    Müridler kendi aralarında bir grup oluştursunlar,beraber çalışıp geliştirsinler,hem eğitici olur hem de millet faydalanır :)
    Ya da alternatif olarak forumda sadece belli üyelerin katılacağı bir bölüm oluşturulsun,oy birliğiyle belirlensin...Bence bunu da düşünün...
    Seneye ben de katılırım,programlama adına fazla bir bilgim yok şu an :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Last Data Bender
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    zob bunu yazdı:



    Fikir guzel olmasina guzel de sole bi soru cikiyo ortaya Bu sizin dediginiz hazircilik adamlar kicini yirtiyo orda burda buldugu dokumanlari okuyo bilmemne yapiyo sonra siz gelip hackledigin siteyi nasi hackledin yolunu anlat diyosunuz yada bi code yaz program yap kullanalim bi yerleri dagitalim falan bunlarin yerine okumayi deneyin bence asp php c++ delphi vb ne varsa okuyun dokumanlarini zaten kendiliginden gelisiyo bi sure sonra bi bakiyosun anliyosun zaten sonra kimseden yardim istemenize gerek kalmaz Yardima gelincede ben sahsen gormedim soruyu dogru sorana s.ktir cekildigini


    Soru sormak icin bile bisiler biliyo olmak lazim...







     


    ewet ama destek olrularsa iyi olur bize anlatsınlar yollarini bizde geliştirelim ama hiç bişey yok site için hiçbişey yapılmıyor connection sanada katılıyorum site git gide başka bir foruma geyik forumuna dönüyyor bilgi deposunda bile bişey yok programlar eski  bi denyo var başkada bişeyi yok bu sitenin...


     


    你是一個非常空的人
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Last Data Bender
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    edicoo bunu yazdı:


    Dostlar bence Ertan arkadaşımız güzel düşünmüş,böyle bir grubun oluşturulması herkes için faydalı olur..
    Grubun adının Tahribat Group olması gerekmez,zaten bu sitenin bir grubu var değil mi ? (HolyOne,ir2,Rene v.s )
    Müridler kendi aralarında bir grup oluştursunlar,beraber çalışıp geliştirsinler,hem eğitici olur hem de millet faydalanır :)
    Ya da alternatif olarak forumda sadece belli üyelerin katılacağı bir bölüm oluşturulsun,oy birliğiyle belirlensin...Bence bunu da düşünün...
    Seneye ben de katılırım,programlama adına fazla bir bilgim yok şu an :)



    valla onların guruplarıda varmı bilmiyorum,...

    你是一個非常空的人
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    edicoo
    edicoo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    McyargiC bunu yazdı:



    edicoo bunu yazdı:


    Dostlar bence Ertan arkadaşımız güzel düşünmüş,böyle bir grubun oluşturulması herkes için faydalı olur..
    Grubun adının Tahribat Group olması gerekmez,zaten bu sitenin bir grubu var değil mi ? (HolyOne,ir2,Rene v.s )
    Müridler kendi aralarında bir grup oluştursunlar,beraber çalışıp geliştirsinler,hem eğitici olur hem de millet faydalanır :)
    Ya da alternatif olarak forumda sadece belli üyelerin katılacağı bir bölüm oluşturulsun,oy birliğiyle belirlensin...Bence bunu da düşünün...
    Seneye ben de katılırım,programlama adına fazla bir bilgim yok şu an :)



    valla onların guruplarıda varmı bilmiyorum,...



    Hocam sonuçta Tahribat deyince Holy,ir,rene v.s geliyor benim aklıma...Adminler sonuçta bir group değil mi,Tahribat Adminleri :)
    Kurulacak grubun adının Tahribat Group olması bana biraz gereksiz geliyor ama fikir güzel...

Toplam Hit: 5218 Toplam Mesaj: 54