Sen Kimsin? (Beyin Fırtınası,Felsefe)
-
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------ne cevap verirsen ver hoca beğenmicek gibi ?
-----------------------------
o yüzden vereceğin cevap çok basit"bunu anana sor delikanlı"
not: istek üzerine felsefik cevapta yazarım.
-----------------------------
Istedim :) -
erebos bunu yazdı:
-----------------------------
ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------Ben sana bu konuyu yanlış yere açtığını aslında derin konular bölümüne açman gerektiğini söyleyen kişiyim
-----------------------------
Aslında bunu derın konulara acmıstım hıc yorum alamadım destek@tahrıbat a mesaj attım genele aldılar benım sucum deyıl yanı :)
-----------------------------ben o moda sevgilerimi yolluyorum o zaman :D
Ayrıca hocan seni siktiretmiş belli ki. Git de ki başlatma soruna aldığın paranın hakkını ver sorularımı cevapla de kararlı görün bu ne la :|
-
ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------erebos bunu yazdı:
-----------------------------
ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------Ben sana bu konuyu yanlış yere açtığını aslında derin konular bölümüne açman gerektiğini söyleyen kişiyim
-----------------------------
Aslında bunu derın konulara acmıstım hıc yorum alamadım destek@tahrıbat a mesaj attım genele aldılar benım sucum deyıl yanı :)
-----------------------------ben o moda sevgilerimi yolluyorum o zaman :D
Ayrıca hocan seni siktiretmiş belli ki. Git de ki başlatma soruna aldığın paranın hakkını ver sorularımı cevapla de kararlı görün bu ne la :|
-----------------------------
Yok aslında hata bende ben konuyu cok gec acdım ve ayıpdır solemesı u..p yapmayı yenı orendım :D ondan adamlarda heralde bu konunun yerını degıstırırsek daha cok gorunur demıstır.(bu arada bak gorursunuz tartısma cıkacak cunku erotıkpandanın elı deydı :D ) -
felsefeye göre bu sorunun bir cevabı yok.
-
schwarzseherisch bunu yazdı:
-----------------------------felsefeye göre bu sorunun bir cevabı yok.
-----------------------------
Bana gorede yok.(aklın yolu bır canım) Ah guzel kardesım bıde hocaya anlata bılsem.ama yıne ıyı oldu ya tahrıbatta boyle garıp konular hep vardı zaten bı yenısı daha eklendı. :) -
erebos bunu yazdı:
-----------------------------
schwarzseherisch bunu yazdı:
-----------------------------felsefeye göre bu sorunun bir cevabı yok.
-----------------------------
Bana gorede yok.(aklın yolu bır canım) Ah guzel kardesım bıde hocaya anlata bılsem.ama yıne ıyı oldu ya tahrıbatta boyle garıp konular hep vardı zaten bı yenısı daha eklendı. :)
-----------------------------anlatacak bir şey yok. cevabı yoktur sen kimsin sorusunun. sende o zaman ondan tanrının varlığını kanıtlamasını iste, bu da kanıtsızdır. aynı şey :D
ontolojik kanıt falan sunabilir ancak bunları çürütebilirsin, kanıt sayılmaz bu yüzden.
-
şurdaki cevapları ver işte
-
suan telefondan bakıyorum sonra seyredıcem :)
-
hocan sana rehberlikte ki sen kimsin? tekniğini uyguluyor :)
-
Sen benim kim olduğmu biliyormusun
