Sennheiser CX300II

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raikkonen
    raikkonen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2006
    Erkek

    6 yıl önce 35 liraya sennheiser mx400 almıştım halen ilk gün aldığım gibi ses veriyor, 100 euroya kadar limitin var zaten takılmaz gümrükte falan

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    ipod kulaklıgı kulaklık degil bu arada hayatımda 15 dk fln dinledip o ipod kulaklıgından ondada zaten benle beraber bütün herkes dinledi koy masaya dinlesin insanlar

    sdflasf 


    -----------------------------

    hahaha aynen benim duyduğumun yarısı kadar yanımdaki de duyuyor, neticede türküz playlistde o mükemmel rock parçaların 50lerin 80 90ların acdclerin arasında bir kaç tane damar parçalar oluyor, cem karaca garadır bu bahtım garaaaa diye bağırıyor, milletin gözünde isyan eden genç profili çizdirmemek için rahat rahat dinleyemiyoruz :D:D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------

    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    ipod kulaklıgı kulaklık degil bu arada hayatımda 15 dk fln dinledip o ipod kulaklıgından ondada zaten benle beraber bütün herkes dinledi koy masaya dinlesin insanlar

    sdflasf 


    -----------------------------

    hahaha aynen benim duyduğumun yarısı kadar yanımdaki de duyuyor, neticede türküz playlistde o mükemmel rock parçaların 50lerin 80 90ların acdclerin arasında bir kaç tane damar parçalar oluyor, cem karaca garadır bu bahtım garaaaa diye bağırıyor, milletin gözünde isyan eden genç profili çizdirmemek için rahat rahat dinleyemiyoruz :D:D


    -----------------------------

    ahaha sonuna kadar haklısın :D
    halk otobüsü faciası yaşamayalım sonra :D:D incelemeye devam, umuyorum bedavaya getireceğiz bu kulaklığı :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    ben diyeyim sana kızın gibi bakmazsan sennheiser max 6 ay dayanır, ki ben çantadan kulağa kulaktan çantaya atan birisiydim 6 ayda bir alıyorum, burada garanti karşılıyor suya bile atsan %20sini verip alabiyorsun ama türkiyede darty'den cx300 almıştım kulaklık patladı götürdüm 39 gün beklettiler 39. gün kullaınıcı hatası diyip yolladılar rofl

     

     


    "
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    valla ben hiç güzel bakmam umarım çabuk bozulmaz, müritler bu ebaydekini almak istiyorum, paypalımda(kredi kartı onaylı) yaklaşık 26 $ var yani bi 15$ gerekli ödeme yapacağım zaman önce paypalımdaki parayı sonra kalanı kredi kartımdan mı düşer yoksa direk kredikartına mı abanır? kredi kartımdan paypala 15$ aktarmanın yolu yok galiba, ne yapabilirim, yardımlarınızı bekliyorum

    edit: şimdi öğrendiğim kadarıyla paypalda yeterli limit olmazsa tüm parayı karttan çekiyormuş

    edit:yurtdışı ödemelerini direk karttan çekiyormuş paypal

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Muhteşem ikilim :) Kulaklığı kesinlikle tavsiye ederim.
     

    HTC EVO 3D ve Nokia Bluetooth Stereo Kulaklık BH-503


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo
    hoca az varsa eksik olani ceker karttan..

    Çok sıkılıyom
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tasslehoff
    tasslehoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2011
    Erkek

    headphones isteyen ve istemeyen tüm müridlere önerim sennheiser hd 202

    Yalıtım konusundada gayet iyi, kulak içi götürüyordum okula, 2 elimle bastırdığım halde duyamazken hd 202 ile hiç sıkıntı yaşamıyorum.

    Diğer markalarda durum nasıl ancak sennheiser alırken teknik servisinide göz önünde bulundurun, sennheiserin baisi olan metan işini tam yapıyor bence..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    siparişi birkaç gün önce verdim toplam 72 lira tuttu vatan bimeks oralarda 120 lira civarında, fiyatı iyi, öneririm.10-15 güne gelir herhalde.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    takılmaz gumrukte usps ile geç geliyor 10 gunde anca elınde olur 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
Toplam Hit: 5799 Toplam Mesaj: 46