Sennheiser CX300II

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar bugün geldi kargo annem teslim almış, ama ben satın aldığım adamın yazdıklarını hiç okumamışım adam paketsiz satıyormuş, sadece içindeki deri  kapla geldi, resmen yıkıldım... dolayısıyla orjinal değil galiba ama sağlam gözüküyor seste de bir abzürtlük yok nasıl anlayabilirim orjinal olup olmadığını? asimetrik kabloluymuş ben normal Y şeklinde sanıyordum Sennheiser cx300ii si olanlar cevaplayabilirmi?

    edit: internetten yabancı bi sitede fake olanlarıyla orjinali kıyaslıyordu, sanırım orjinal gözüküyor şu anlık ayrıca eğer çakmaysa çakması bile böyle ses veriyorsa orjinali nasıl ses verir düşünemiyorum apple kulaklıktan sonra boyut atlamış gibi hissediyorum şu an, bir de bildiğin şarkılar aslında çok farklıymış bugüne kadar çok yüzeysel dinlemişim arada enstrümanlar duyuyorum felan kafayı yedim


    -----------------------------

     

    ne kadar aldın tam fiyat ?

     

    cx 300 II  lerin sağ kulak girişi daha uzun olur sola göre 1 karış kadar

     

    en önemli özelliği tiz şarkılar dinlerken bass duymaman, sahte kulaklıklarda tiz şarkı bile dinlesen devamlı boğuk basslı ses geliyor, ha basslı şarkılarda orjinali kadar iyi performans alırsın 1-2 ay ama tizlerde kafa şişirir

     

    en önemli özelligide 1 saat dinledikten sonra fln baş ağrısı yapması, orjinallerde seviyorsan 2-3 saat ağrı sızı olmadan dinlersin ama sahtelerde devamlı bass vurdugu için ve b ir boğuluk söz konusu oldugundna kafan şişer


    "
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musdawdaf
    musdawdaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    kulakligin o deri gibi poseti boyle yumusacik mi yoksa kumas gibi mi?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    musdawdaf bunu yazdı:
    -----------------------------

    kulakligin o deri gibi poseti boyle yumusacik mi yoksa kumas gibi mi?


    -----------------------------

    bildiğin plastik/deri falan gibi bişey dokunuşlar dandik ama kalite kullanılabilite güzel. cüzdan gibi, yanımdan ayırmıyorum amk ya alıştım.. anahtarlık+bu poşet+cüzdan olmadan evdden çıkında iyi hissetmiyorum kendimi. peçete ıslak mendil kolonya falan da ekleniyo bu listeye yavaş yavaş, psikoz mu oluyorum nedir amk..


    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    deri kılıfı yumuşak hocam ama öyle pamuk gibi de değil tam olarak tarif edemem yani

    sesler de sanki basslı gibi hocam test edebileceğim tizli bir şarkı önerirmisin tam olarak emin olamıyorum.

    edit: ya sen söyledinmi diye mi oldu anlamadım her şarkı boğukmuş gibi geliyor şimdi :D bu arada izolasyon olayı manyakmış cidden takıp ders çalışırım ben bununla augdasda

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------

    deri kılıfı yumuşak hocam ama öyle pamuk gibi de değil tam olarak tarif edemem yani

    sesler de sanki basslı gibi hocam test edebileceğim tizli bir şarkı önerirmisin tam olarak emin olamıyorum.

    edit: ya sen söyledinmi diye mi oldu anlamadım her şarkı boğukmuş gibi geliyor şimdi :D bu arada izolasyon olayı manyakmış cidden takıp ders çalışırım ben bununla augdasda


    -----------------------------
    bende ep630 kullanmaya başladım ilk taktım bass süper izolasyon süper ses boğuk idi ekolayzer ile oyna sonra farkı anlarsın özellikle bass çok zevkli oluyor

    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
Toplam Hit: 5800 Toplam Mesaj: 46