Sennheiser Kulaklık Tavsiyesi
-
amerikadaniste üyeliğim var hali hazırda baya bir sipariş var birde kulaklık eklemek istiyorum.Önerecek olduğunuz senhayzır kulaklık modellerini alalım hocam.
-
kulakiçi ise sennheiser ie-8 şaşma derim.. ;)
-
bende hd 201 var gayet memnunum.
-
Senheiser ie8 al almışken. Veya monster turbine e de bakabilirsin.
-
crimeangel bunu yazdı
bende hd 201 var gayet memnunum.
Ben tavsiye etmiyorum.
1- Kablosu ikiye ayrıldı daha da ayrıla ayrıla gidiyor.
2- Kulaklığa ait siyah koruma bir süre sonra pul pul sökülüyor kulanlarına yapışıyor.
Sesel olarak kafi ama parça kalitesi olarak hiç iyi değil.
-
coLin bunu yazdıcrimeangel bunu yazdı
bende hd 201 var gayet memnunum.
Ben tavsiye etmiyorum.
1- Kablosu ikiye ayrıldı daha da ayrıla ayrıla gidiyor.
2- Kulaklığa ait siyah koruma bir süre sonra pul pul sökülüyor kulanlarına yapışıyor.
Sesel olarak kafi ama parça kalitesi olarak hiç iyi değil.
ilginç. 2-3 sene oldu alalı. hala ilk günkü gibi. taş gibin yani. hiç de sıkıntı yaşamadım.
-
sennheiser mx170 alayım diyorum, teknosa'da 35 TL imiş. bilen, kullanan varsa özel mesajla yorum iletebilirse memnun olurum.
öneri olarak sennheiser öneremeyeceğim, denemedim ve bilgim de yok fakat ünlü hi-fi kablo üreticisi Cardas Audio 'nun acaip bi' kulaklığı var. İncelemesi de burada:
http://blog.dukkanhifi.com/cardas-audio-em5813-kulaklik-incelemesi/
ürünün çok kaliteli olduğunu biliyorum, belki de bu fiyata alabileceğin en iyi üründür. Göz önünde bulundur hocam.
Türkiye'den almak istersen:
http://www.dukkanhifi.com/p-2596-Kulak-Ici-Cardas-EM5813-Kulaklik-EM5813-.html
-
Sennheser cx-300 ii müthiş 150 tl civarı olması lazım.ama 30-40 tl lik kulaklıklarıda kendi fiyat aralığının en iyileridir.head setlerini kullanmadım ama kulakiçi kulaklıkları müthiş
-
Sennheiser pişmanlıktır. Müzik zevktir. Paraya kıy adam gibi bir şey al yok illa bu civarda para vericem diyorsan Brainwavz falan bak bence.
-
KrypT bunu yazdı
Sennheiser pişmanlıktır. Müzik zevktir. Paraya kıy adam gibi bir şey al yok illa bu civarda para vericem diyorsan Brainwavz falan bak bence.
sennheiser pişmanlıkmı böyle ortalık yerde yazma bari amk :)
al hoca pişman olursan ben satın alırım
http://en-us.sennheiser.com/on-ear-dj-headphones-hd-25-1-ii
-
sennheiser px 80 kullanıyorum 2 seneden beri gayet tatmin edici bir sesi var.. 100tl almıştım sanırım bimeksten
