folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Sennheiser Kulaklık Tavsiyesi



Sennheiser Kulaklık Tavsiyesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    palakan229
    palakan229's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    Hocam o site güvenilir değil diye zilyon tane konu çıktıydı forumlarda. Benden demesi. Ha ama fiyat aralığı verirsen Razer kulaklık öneririm.


    Sevgi, insanın şeyleri en olmadıkları gibi gördüğü durumdur. / -Nietzsche
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı
    torpedo_XL bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı

    Sennheiser pişmanlıktır. Müzik zevktir. Paraya kıy adam gibi bir şey al yok illa bu civarda para vericem diyorsan Brainwavz falan bak bence.

    sennheiser pişmanlıkmı böyle ortalık yerde yazma bari amk :)

    al hoca pişman olursan ben satın alırım

    http://en-us.sennheiser.com/on-ear-dj-headphones-hd-25-1-ii


    Sennheiser pişmanlıktır amk :)

    eklediğim kulaklık endüstri standardı amk :)

    cahillik dizboyu

    O zaman sen hayatına hiç audio-technica m50 yi duymamışsın:

    http://eu.audio-technica.com/en/products/product.asp?catID=5&subID=39&prodID=4596

    Bu arada dj lerin kafasında gördüğün her ekipman mükemmel olucak diye kayıt kural yok. Sabah akşam beats kulaklık takıyor djler diye en iyisi o mudur?

    hoca vazgeçin bu 1.lik kompleksinizden

    bana googledan top 5-10 studio headphones yazıp orda gördüğünü gelip satma ne olup bittiğinden habersiz değiliz

    hemen hemen bütün ünlü kulaklıkları denedim

    sen böyle dersen bende beyerdynamic dt 990 akg K267 K712 derim olay biter hocam

    bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın

    bu arada o yazdığın kulaklığın high end performansını beğenmiyorum

    Hocam benim hiçbir şekilde 1. lik kompleksim yok ma sende var anlaşılan. Çünkü her karşı yoruma saldırır cevaplar veriyorsun.

    Ayrıca ben en iyisinden bahsetmedim  hd25 II a göre daha doygun bass tonları var ath-mk50 nin. Genel kullanımda çoğu kişi mk50 nin performansını daha iyiy bulmuş. Aradaki fiyat farkını da gözetmek gerekir yaklaşık 100dolarlık bir fiyat farkı var ki bana göre hd25 100 dolar fazla verilecek bir kulaklık değil.

    Ayrıca herkesin müzik zevki ve beğenileri farklıdır, senin top kulaklığın bana göre vasat olabilir. Tamamen dinlediğin müzikle ve amacınla alakalı.

     


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    torpedo_XL bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı

    Sennheiser pişmanlıktır. Müzik zevktir. Paraya kıy adam gibi bir şey al yok illa bu civarda para vericem diyorsan Brainwavz falan bak bence.

    sennheiser pişmanlıkmı böyle ortalık yerde yazma bari amk :)

    al hoca pişman olursan ben satın alırım

    http://en-us.sennheiser.com/on-ear-dj-headphones-hd-25-1-ii


    Sennheiser pişmanlıktır amk :)

    eklediğim kulaklık endüstri standardı amk :)

    cahillik dizboyu

    O zaman sen hayatına hiç audio-technica m50 yi duymamışsın:

    http://eu.audio-technica.com/en/products/product.asp?catID=5&subID=39&prodID=4596

    Bu arada dj lerin kafasında gördüğün her ekipman mükemmel olucak diye kayıt kural yok. Sabah akşam beats kulaklık takıyor djler diye en iyisi o mudur?

    hoca vazgeçin bu 1.lik kompleksinizden

    bana googledan top 5-10 studio headphones yazıp orda gördüğünü gelip satma ne olup bittiğinden habersiz değiliz

    hemen hemen bütün ünlü kulaklıkları denedim

    sen böyle dersen bende beyerdynamic dt 990 akg K267 K712 derim olay biter hocam

    bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın

    bu arada o yazdığın kulaklığın high end performansını beğenmiyorum

    Hocam benim hiçbir şekilde 1. lik kompleksim yok ma sende var anlaşılan. Çünkü her karşı yoruma saldırır cevaplar veriyorsun.

    Ayrıca ben en iyisinden bahsetmedim  hd25 II a göre daha doygun bass tonları var ath-mk50 nin. Genel kullanımda çoğu kişi mk50 nin performansını daha iyiy bulmuş. Aradaki fiyat farkını da gözetmek gerekir yaklaşık 100dolarlık bir fiyat farkı var ki bana göre hd25 100 dolar fazla verilecek bir kulaklık değil.

    Ayrıca herkesin müzik zevki ve beğenileri farklıdır, senin top kulaklığın bana göre vasat olabilir. Tamamen dinlediğin müzikle ve amacınla alakalı.

     

    boşver hoca sen bildiğini oku ya

    ne kadar yazsakta illede nato kafa nato mermer dionuz deyin ak

    ilk önce atarlı mesaj yazıon ondan sonra zevkler renkler kıvırma

    baştan detaylı yaz bende mevzuya gireyim olmuoki böyle...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı
    torpedo_XL bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    torpedo_XL bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı

    eklediğim kulaklık endüstri standardı amk :)

    cahillik dizboyu

    O zaman sen hayatına hiç audio-technica m50 yi duymamışsın:

    http://eu.audio-technica.com/en/products/product.asp?catID=5&subID=39&prodID=4596

    Bu arada dj lerin kafasında gördüğün her ekipman mükemmel olucak diye kayıt kural yok. Sabah akşam beats kulaklık takıyor djler diye en iyisi o mudur?

    hoca vazgeçin bu 1.lik kompleksinizden

    bana googledan top 5-10 studio headphones yazıp orda gördüğünü gelip satma ne olup bittiğinden habersiz değiliz

    hemen hemen bütün ünlü kulaklıkları denedim

    sen böyle dersen bende beyerdynamic dt 990 akg K267 K712 derim olay biter hocam

    bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın

    bu arada o yazdığın kulaklığın high end performansını beğenmiyorum

    Hocam benim hiçbir şekilde 1. lik kompleksim yok ma sende var anlaşılan. Çünkü her karşı yoruma saldırır cevaplar veriyorsun.

    Ayrıca ben en iyisinden bahsetmedim  hd25 II a göre daha doygun bass tonları var ath-mk50 nin. Genel kullanımda çoğu kişi mk50 nin performansını daha iyiy bulmuş. Aradaki fiyat farkını da gözetmek gerekir yaklaşık 100dolarlık bir fiyat farkı var ki bana göre hd25 100 dolar fazla verilecek bir kulaklık değil.

    Ayrıca herkesin müzik zevki ve beğenileri farklıdır, senin top kulaklığın bana göre vasat olabilir. Tamamen dinlediğin müzikle ve amacınla alakalı.

     

    boşver hoca sen bildiğini oku ya

    ne kadar yazsakta illede nato kafa nato mermer dionuz deyin ak

    ilk önce atarlı mesaj yazıon ondan sonra zevkler renkler kıvırma

    baştan detaylı yaz bende mevzuya gireyim olmuoki böyle...

    Ben senin en tepede bıraktığın mesajın ile aynı seviyede cevap verdim ilk başta. Sende başta kırıcı olmadan insanları eleştirseydin keşke.

    torpedo_XL tarafından 18/Şub/14 00:58 tarihinde düzenlenmiştir

    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    torpedo_XL bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    torpedo_XL bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı

    eklediğim kulaklık endüstri standardı amk :)

    cahillik dizboyu

    O zaman sen hayatına hiç audio-technica m50 yi duymamışsın:

    http://eu.audio-technica.com/en/products/product.asp?catID=5&subID=39&prodID=4596

    Bu arada dj lerin kafasında gördüğün her ekipman mükemmel olucak diye kayıt kural yok. Sabah akşam beats kulaklık takıyor djler diye en iyisi o mudur?

    hoca vazgeçin bu 1.lik kompleksinizden

    bana googledan top 5-10 studio headphones yazıp orda gördüğünü gelip satma ne olup bittiğinden habersiz değiliz

    hemen hemen bütün ünlü kulaklıkları denedim

    sen böyle dersen bende beyerdynamic dt 990 akg K267 K712 derim olay biter hocam

    bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın

    bu arada o yazdığın kulaklığın high end performansını beğenmiyorum

    Hocam benim hiçbir şekilde 1. lik kompleksim yok ma sende var anlaşılan. Çünkü her karşı yoruma saldırır cevaplar veriyorsun.

    Ayrıca ben en iyisinden bahsetmedim  hd25 II a göre daha doygun bass tonları var ath-mk50 nin. Genel kullanımda çoğu kişi mk50 nin performansını daha iyiy bulmuş. Aradaki fiyat farkını da gözetmek gerekir yaklaşık 100dolarlık bir fiyat farkı var ki bana göre hd25 100 dolar fazla verilecek bir kulaklık değil.

    Ayrıca herkesin müzik zevki ve beğenileri farklıdır, senin top kulaklığın bana göre vasat olabilir. Tamamen dinlediğin müzikle ve amacınla alakalı.

     

    boşver hoca sen bildiğini oku ya

    ne kadar yazsakta illede nato kafa nato mermer dionuz deyin ak

    ilk önce atarlı mesaj yazıon ondan sonra zevkler renkler kıvırma

    baştan detaylı yaz bende mevzuya gireyim olmuoki böyle...

    Ben senin en tepede bıraktığın mesajın ile aynı seviyede cevap verdim ilk başta. Sende başta kırıcı olmadan insanları eleştirseydin keşke.

    hoca ben senin mesajına alıntı yapmamışım hiç ilk gelmişin tepeden bakışlı

    O zaman sen hayatına hiç audio-technica m50 yi duymamışsın

    yazmışsın

    2 kişi tartışırken 3. olarak gelip yangına körükle gidion

    kaldıki duysam ne yazar duymasam ne yazar

    hey Allahım

    adam sennheiser istiyor sennheiser...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    bende de MX 170 var ayıptır söylemesi :(

    20tl ye aldım

    SyspioniC tarafından 18/Şub/14 01:44 tarihinde düzenlenmiştir

    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    arkadaş lütfen tartışmaya girmeyelim, hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum önerileriniz için, 

    bazı arkadaşlar 980 tl'ye kulaklık vermiş onlarda haklı üst limit belirlememiştim umarım pişman olmam

    Sennheiser CX400-II-B

     


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hd 205 var bende. dışarıya ses sızdırmıyor. dışarıdan ses pek almıyor. ses düzeyi çok yüksek değil ama detaylı ses veriyor bi de baslar çok iyi


    Bittik biz bittik
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    DevilKingtr bunu yazdı

    arkadaş lütfen tartışmaya girmeyelim, hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum önerileriniz için, 

    bazı arkadaşlar 980 tl'ye kulaklık vermiş onlarda haklı üst limit belirlememiştim umarım pişman olmam

    Sennheiser CX400-II-B

     

    Senin hatan değil hocam problem mantık yürütemeyen arkadaşlarda. Hayırlı olsun. Umarım memnun kalırsın ve her Sennheiser ürününde başıma gelenler senin başına gelmez.


    while (1<2)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    Krypt mantik yurutulecek sularda bi muhabbetiniz olmamis ki. Basina ne geldigini de yazsaydin boyle bok atip kacar gibi oldu. Bir markayi ortaya atip koca sennheiseri kotuluyorsun sonra da adama yukleniyorsun. Marka degerini kotuluyorsan en ucuzu en pahalisini da tartisacaksin.Nitekim konuyu acan arkadas fiyat sinirrlamasida koymamis. Davereed de sennheiserin gayet iyi modellerini onermis.

Toplam Hit: 4618 Toplam Mesaj: 35