Sennheiser Kulaklık Tavsiyesi
-
Hocam o site güvenilir değil diye zilyon tane konu çıktıydı forumlarda. Benden demesi. Ha ama fiyat aralığı verirsen Razer kulaklık öneririm.
-
DaveReed bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdıDaveReed bunu yazdıKrypT bunu yazdıDaveReed bunu yazdıKrypT bunu yazdı
Sennheiser pişmanlıktır. Müzik zevktir. Paraya kıy adam gibi bir şey al yok illa bu civarda para vericem diyorsan Brainwavz falan bak bence.
sennheiser pişmanlıkmı böyle ortalık yerde yazma bari amk :)
al hoca pişman olursan ben satın alırım
http://en-us.sennheiser.com/on-ear-dj-headphones-hd-25-1-iiSennheiser pişmanlıktır amk :)
eklediğim kulaklık endüstri standardı amk :)
cahillik dizboyuO zaman sen hayatına hiç audio-technica m50 yi duymamışsın:
http://eu.audio-technica.com/en/products/product.asp?catID=5&subID=39&prodID=4596
Bu arada dj lerin kafasında gördüğün her ekipman mükemmel olucak diye kayıt kural yok. Sabah akşam beats kulaklık takıyor djler diye en iyisi o mudur?
hoca vazgeçin bu 1.lik kompleksinizden
bana googledan top 5-10 studio headphones yazıp orda gördüğünü gelip satma ne olup bittiğinden habersiz değiliz
hemen hemen bütün ünlü kulaklıkları denedim
sen böyle dersen bende beyerdynamic dt 990 akg K267 K712 derim olay biter hocam
bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın
bu arada o yazdığın kulaklığın high end performansını beğenmiyorumHocam benim hiçbir şekilde 1. lik kompleksim yok ma sende var anlaşılan. Çünkü her karşı yoruma saldırır cevaplar veriyorsun.
Ayrıca ben en iyisinden bahsetmedim hd25 II a göre daha doygun bass tonları var ath-mk50 nin. Genel kullanımda çoğu kişi mk50 nin performansını daha iyiy bulmuş. Aradaki fiyat farkını da gözetmek gerekir yaklaşık 100dolarlık bir fiyat farkı var ki bana göre hd25 100 dolar fazla verilecek bir kulaklık değil.
Ayrıca herkesin müzik zevki ve beğenileri farklıdır, senin top kulaklığın bana göre vasat olabilir. Tamamen dinlediğin müzikle ve amacınla alakalı.
-
torpedo_XL bunu yazdıDaveReed bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdıDaveReed bunu yazdıKrypT bunu yazdıDaveReed bunu yazdıKrypT bunu yazdı
Sennheiser pişmanlıktır. Müzik zevktir. Paraya kıy adam gibi bir şey al yok illa bu civarda para vericem diyorsan Brainwavz falan bak bence.
sennheiser pişmanlıkmı böyle ortalık yerde yazma bari amk :)
al hoca pişman olursan ben satın alırım
http://en-us.sennheiser.com/on-ear-dj-headphones-hd-25-1-iiSennheiser pişmanlıktır amk :)
eklediğim kulaklık endüstri standardı amk :)
cahillik dizboyuO zaman sen hayatına hiç audio-technica m50 yi duymamışsın:
http://eu.audio-technica.com/en/products/product.asp?catID=5&subID=39&prodID=4596
Bu arada dj lerin kafasında gördüğün her ekipman mükemmel olucak diye kayıt kural yok. Sabah akşam beats kulaklık takıyor djler diye en iyisi o mudur?
hoca vazgeçin bu 1.lik kompleksinizden
bana googledan top 5-10 studio headphones yazıp orda gördüğünü gelip satma ne olup bittiğinden habersiz değiliz
hemen hemen bütün ünlü kulaklıkları denedim
sen böyle dersen bende beyerdynamic dt 990 akg K267 K712 derim olay biter hocam
bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın
bu arada o yazdığın kulaklığın high end performansını beğenmiyorumHocam benim hiçbir şekilde 1. lik kompleksim yok ma sende var anlaşılan. Çünkü her karşı yoruma saldırır cevaplar veriyorsun.
Ayrıca ben en iyisinden bahsetmedim hd25 II a göre daha doygun bass tonları var ath-mk50 nin. Genel kullanımda çoğu kişi mk50 nin performansını daha iyiy bulmuş. Aradaki fiyat farkını da gözetmek gerekir yaklaşık 100dolarlık bir fiyat farkı var ki bana göre hd25 100 dolar fazla verilecek bir kulaklık değil.
Ayrıca herkesin müzik zevki ve beğenileri farklıdır, senin top kulaklığın bana göre vasat olabilir. Tamamen dinlediğin müzikle ve amacınla alakalı.
boşver hoca sen bildiğini oku ya
ne kadar yazsakta illede nato kafa nato mermer dionuz deyin ak
ilk önce atarlı mesaj yazıon ondan sonra zevkler renkler kıvırma
baştan detaylı yaz bende mevzuya gireyim olmuoki böyle... -
DaveReed bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdıDaveReed bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdıDaveReed bunu yazdıKrypT bunu yazdıDaveReed bunu yazdıKrypT bunu yazdı
eklediğim kulaklık endüstri standardı amk :)
cahillik dizboyuO zaman sen hayatına hiç audio-technica m50 yi duymamışsın:
http://eu.audio-technica.com/en/products/product.asp?catID=5&subID=39&prodID=4596
Bu arada dj lerin kafasında gördüğün her ekipman mükemmel olucak diye kayıt kural yok. Sabah akşam beats kulaklık takıyor djler diye en iyisi o mudur?
hoca vazgeçin bu 1.lik kompleksinizden
bana googledan top 5-10 studio headphones yazıp orda gördüğünü gelip satma ne olup bittiğinden habersiz değiliz
hemen hemen bütün ünlü kulaklıkları denedim
sen böyle dersen bende beyerdynamic dt 990 akg K267 K712 derim olay biter hocam
bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın
bu arada o yazdığın kulaklığın high end performansını beğenmiyorumHocam benim hiçbir şekilde 1. lik kompleksim yok ma sende var anlaşılan. Çünkü her karşı yoruma saldırır cevaplar veriyorsun.
Ayrıca ben en iyisinden bahsetmedim hd25 II a göre daha doygun bass tonları var ath-mk50 nin. Genel kullanımda çoğu kişi mk50 nin performansını daha iyiy bulmuş. Aradaki fiyat farkını da gözetmek gerekir yaklaşık 100dolarlık bir fiyat farkı var ki bana göre hd25 100 dolar fazla verilecek bir kulaklık değil.
Ayrıca herkesin müzik zevki ve beğenileri farklıdır, senin top kulaklığın bana göre vasat olabilir. Tamamen dinlediğin müzikle ve amacınla alakalı.
boşver hoca sen bildiğini oku ya
ne kadar yazsakta illede nato kafa nato mermer dionuz deyin ak
ilk önce atarlı mesaj yazıon ondan sonra zevkler renkler kıvırma
baştan detaylı yaz bende mevzuya gireyim olmuoki böyle...Ben senin en tepede bıraktığın mesajın ile aynı seviyede cevap verdim ilk başta. Sende başta kırıcı olmadan insanları eleştirseydin keşke.
torpedo_XL tarafından 18/Şub/14 00:58 tarihinde düzenlenmiştir -
torpedo_XL bunu yazdıDaveReed bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdıDaveReed bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdıDaveReed bunu yazdıKrypT bunu yazdıDaveReed bunu yazdıKrypT bunu yazdı
eklediğim kulaklık endüstri standardı amk :)
cahillik dizboyuO zaman sen hayatına hiç audio-technica m50 yi duymamışsın:
http://eu.audio-technica.com/en/products/product.asp?catID=5&subID=39&prodID=4596
Bu arada dj lerin kafasında gördüğün her ekipman mükemmel olucak diye kayıt kural yok. Sabah akşam beats kulaklık takıyor djler diye en iyisi o mudur?
hoca vazgeçin bu 1.lik kompleksinizden
bana googledan top 5-10 studio headphones yazıp orda gördüğünü gelip satma ne olup bittiğinden habersiz değiliz
hemen hemen bütün ünlü kulaklıkları denedim
sen böyle dersen bende beyerdynamic dt 990 akg K267 K712 derim olay biter hocam
bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın
bu arada o yazdığın kulaklığın high end performansını beğenmiyorumHocam benim hiçbir şekilde 1. lik kompleksim yok ma sende var anlaşılan. Çünkü her karşı yoruma saldırır cevaplar veriyorsun.
Ayrıca ben en iyisinden bahsetmedim hd25 II a göre daha doygun bass tonları var ath-mk50 nin. Genel kullanımda çoğu kişi mk50 nin performansını daha iyiy bulmuş. Aradaki fiyat farkını da gözetmek gerekir yaklaşık 100dolarlık bir fiyat farkı var ki bana göre hd25 100 dolar fazla verilecek bir kulaklık değil.
Ayrıca herkesin müzik zevki ve beğenileri farklıdır, senin top kulaklığın bana göre vasat olabilir. Tamamen dinlediğin müzikle ve amacınla alakalı.
boşver hoca sen bildiğini oku ya
ne kadar yazsakta illede nato kafa nato mermer dionuz deyin ak
ilk önce atarlı mesaj yazıon ondan sonra zevkler renkler kıvırma
baştan detaylı yaz bende mevzuya gireyim olmuoki böyle...Ben senin en tepede bıraktığın mesajın ile aynı seviyede cevap verdim ilk başta. Sende başta kırıcı olmadan insanları eleştirseydin keşke.
hoca ben senin mesajına alıntı yapmamışım hiç ilk gelmişin tepeden bakışlı
O zaman sen hayatına hiç audio-technica m50 yi duymamışsın
yazmışsın
2 kişi tartışırken 3. olarak gelip yangına körükle gidion
kaldıki duysam ne yazar duymasam ne yazar
hey Allahım
adam sennheiser istiyor sennheiser... -
bende de MX 170 var ayıptır söylemesi :(
20tl ye aldım
SyspioniC tarafından 18/Şub/14 01:44 tarihinde düzenlenmiştir -
arkadaş lütfen tartışmaya girmeyelim, hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum önerileriniz için,
bazı arkadaşlar 980 tl'ye kulaklık vermiş onlarda haklı üst limit belirlememiştim umarım pişman olmam
Sennheiser CX400-II-B

-
hd 205 var bende. dışarıya ses sızdırmıyor. dışarıdan ses pek almıyor. ses düzeyi çok yüksek değil ama detaylı ses veriyor bi de baslar çok iyi
-
DevilKingtr bunu yazdı
arkadaş lütfen tartışmaya girmeyelim, hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum önerileriniz için,
bazı arkadaşlar 980 tl'ye kulaklık vermiş onlarda haklı üst limit belirlememiştim umarım pişman olmam
Sennheiser CX400-II-B

Senin hatan değil hocam problem mantık yürütemeyen arkadaşlarda. Hayırlı olsun. Umarım memnun kalırsın ve her Sennheiser ürününde başıma gelenler senin başına gelmez.
-
Krypt mantik yurutulecek sularda bi muhabbetiniz olmamis ki. Basina ne geldigini de yazsaydin boyle bok atip kacar gibi oldu. Bir markayi ortaya atip koca sennheiseri kotuluyorsun sonra da adama yukleniyorsun. Marka degerini kotuluyorsan en ucuzu en pahalisini da tartisacaksin.Nitekim konuyu acan arkadas fiyat sinirrlamasida koymamis. Davereed de sennheiserin gayet iyi modellerini onermis.
