Sennheiser Kulaklık Tavsiyesi
-
DaveReed bunu yazdıKrypT bunu yazdı
Sennheiser pişmanlıktır. Müzik zevktir. Paraya kıy adam gibi bir şey al yok illa bu civarda para vericem diyorsan Brainwavz falan bak bence.
sennheiser pişmanlıkmı böyle ortalık yerde yazma bari amk :)
al hoca pişman olursan ben satın alırım
http://en-us.sennheiser.com/on-ear-dj-headphones-hd-25-1-iiSennheiser pişmanlıktır amk :)
krypt tarafından 17/Şub/14 22:37 tarihinde düzenlenmiştir -
KrypT bunu yazdıDaveReed bunu yazdıKrypT bunu yazdı
Sennheiser pişmanlıktır. Müzik zevktir. Paraya kıy adam gibi bir şey al yok illa bu civarda para vericem diyorsan Brainwavz falan bak bence.
sennheiser pişmanlıkmı böyle ortalık yerde yazma bari amk :)
al hoca pişman olursan ben satın alırım
http://en-us.sennheiser.com/on-ear-dj-headphones-hd-25-1-iiSennheiser pişmanlıktır amk :)
eklediğim kulaklık endüstri standardı amk :)
cahillik dizboyu -
Bak dostum adam çıkmış atıyorum 94 model X marka araba almak istiyor. Ben de diyorumki X marka 94 model araba alma pişman olursun. Sonra sen çıkıp X markanın 2014 model arabasını gösterip bana cahilsin diyorsun.
Gerçekten azcık BEYİN istiyorum şu siteden başka bir şey değil. Bu adamın da durduk yere sanki Sennheiser çalışanıymış gibi atarlanıp hakaret etmesini de mi es geçeceksiniz?
-
KrypT bunu yazdı
Bak dostum adam çıkmış atıyorum 94 model X marka araba almak istiyor. Ben de diyorumki X marka 94 model araba alma pişman olursun. Sonra sen çıkıp X markanın 2014 model arabasını gösterip bana cahilsin diyorsun.
Gerçekten azcık BEYİN istiyorum şu siteden başka bir şey değil. Bu adamın da durduk yere sanki Sennheiser çalışanıymış gibi atarlanıp hakaret etmesini de mi es geçeceksiniz?
hoca ne dion sen araba model beyin çalışan fln ne alaka anlamadım
kulaklıktan bahsediyoruz burada
brainwavz dediğin amatör işi
adam sennheiser istemiş yani high-end demek istemiş demekki kaliteden anlıyor -
DaveReed bunu yazdıKrypT bunu yazdı
Bak dostum adam çıkmış atıyorum 94 model X marka araba almak istiyor. Ben de diyorumki X marka 94 model araba alma pişman olursun. Sonra sen çıkıp X markanın 2014 model arabasını gösterip bana cahilsin diyorsun.
Gerçekten azcık BEYİN istiyorum şu siteden başka bir şey değil. Bu adamın da durduk yere sanki Sennheiser çalışanıymış gibi atarlanıp hakaret etmesini de mi es geçeceksiniz?
hoca ne dion sen araba model beyin çalışan fln ne alaka anlamadım
kulaklıktan bahsediyoruz burada
brainwavz dediğin amatör işi
adam sennheiser istemiş yani high-end demek istemiş demekki kaliteden anlıyorOhohohoy düşündüğümdende vahimmiş. Tamam paşam kolay gelsin.
krypt tarafından 17/Şub/14 22:59 tarihinde düzenlenmiştir -
@KrypT aga sen akıllı adamsın yazdıklarını bi daha oku bence.
edit:diğer arkadaşın yazdığı son mesajı araya karıştırma oda saçmaladı.
iQsuz tarafından 17/Şub/14 23:01 tarihinde düzenlenmiştir -
KrypT bunu yazdıDaveReed bunu yazdıKrypT bunu yazdı
Bak dostum adam çıkmış atıyorum 94 model X marka araba almak istiyor. Ben de diyorumki X marka 94 model araba alma pişman olursun. Sonra sen çıkıp X markanın 2014 model arabasını gösterip bana cahilsin diyorsun.
Gerçekten azcık BEYİN istiyorum şu siteden başka bir şey değil. Bu adamın da durduk yere sanki Sennheiser çalışanıymış gibi atarlanıp hakaret etmesini de mi es geçeceksiniz?
hoca ne dion sen araba model beyin çalışan fln ne alaka anlamadım
kulaklıktan bahsediyoruz burada
brainwavz dediğin amatör işi
adam sennheiser istemiş yani high-end demek istemiş demekki kaliteden anlıyorOhohohoy düşündüğümdende vahimmiş. Tamam paşam kolay gelsin.
hoca tahriğe gelip ciğeri 5 para etmez insanlar için kendimi banlatmıcam
küfürlü hakaret yazmıyorsam banlanmamak için
yoksa başka türlü yazardım
neyse en iyi kulaklıklardan birini önerdim umarım pişmaz olmaz konu sahibi -
iQsuz bunu yazdı
@KrypT aga sen akıllı adamsın yazdıklarını bi daha oku bence.
edit:diğer arkadaşın yazdığı son mesajı araya karıştırma oda saçmaladı.
He okudum. Hadi iyi akşamlar beyler. Gideyim de ciğerimi parlatayım.
krypt tarafından 17/Şub/14 23:05 tarihinde düzenlenmiştir -
DaveReed bunu yazdıKrypT bunu yazdıDaveReed bunu yazdıKrypT bunu yazdı
Sennheiser pişmanlıktır. Müzik zevktir. Paraya kıy adam gibi bir şey al yok illa bu civarda para vericem diyorsan Brainwavz falan bak bence.
sennheiser pişmanlıkmı böyle ortalık yerde yazma bari amk :)
al hoca pişman olursan ben satın alırım
http://en-us.sennheiser.com/on-ear-dj-headphones-hd-25-1-iiSennheiser pişmanlıktır amk :)
eklediğim kulaklık endüstri standardı amk :)
cahillik dizboyuO zaman sen hayatına hiç audio-technica m50 yi duymamışsın:
http://eu.audio-technica.com/en/products/product.asp?catID=5&subID=39&prodID=4596
Bu arada dj lerin kafasında gördüğün her ekipman mükemmel olucak diye kayıt kural yok. Sabah akşam beats kulaklık takıyor djler diye en iyisi o mudur?
-
torpedo_XL bunu yazdıDaveReed bunu yazdıKrypT bunu yazdıDaveReed bunu yazdıKrypT bunu yazdı
Sennheiser pişmanlıktır. Müzik zevktir. Paraya kıy adam gibi bir şey al yok illa bu civarda para vericem diyorsan Brainwavz falan bak bence.
sennheiser pişmanlıkmı böyle ortalık yerde yazma bari amk :)
al hoca pişman olursan ben satın alırım
http://en-us.sennheiser.com/on-ear-dj-headphones-hd-25-1-iiSennheiser pişmanlıktır amk :)
eklediğim kulaklık endüstri standardı amk :)
cahillik dizboyuO zaman sen hayatına hiç audio-technica m50 yi duymamışsın:
http://eu.audio-technica.com/en/products/product.asp?catID=5&subID=39&prodID=4596
Bu arada dj lerin kafasında gördüğün her ekipman mükemmel olucak diye kayıt kural yok. Sabah akşam beats kulaklık takıyor djler diye en iyisi o mudur?
hoca vazgeçin bu 1.lik kompleksinizden
bana googledan top 5-10 studio headphones yazıp orda gördüğünü gelip satma ne olup bittiğinden habersiz değiliz
hemen hemen bütün ünlü kulaklıkları denedim
sen böyle dersen bende beyerdynamic dt 990 akg K267 K712 derim olay biter hocam
bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın
bu arada o yazdığın kulaklığın high end performansını beğenmiyorum
