folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Sennheiser Kulaklık Tavsiyesi



Sennheiser Kulaklık Tavsiyesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı

    Sennheiser pişmanlıktır. Müzik zevktir. Paraya kıy adam gibi bir şey al yok illa bu civarda para vericem diyorsan Brainwavz falan bak bence.

    sennheiser pişmanlıkmı böyle ortalık yerde yazma bari amk :)

    al hoca pişman olursan ben satın alırım

    http://en-us.sennheiser.com/on-ear-dj-headphones-hd-25-1-ii


    Sennheiser pişmanlıktır amk :)

    krypt tarafından 17/Şub/14 22:37 tarihinde düzenlenmiştir

    while (1<2)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    KrypT bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı

    Sennheiser pişmanlıktır. Müzik zevktir. Paraya kıy adam gibi bir şey al yok illa bu civarda para vericem diyorsan Brainwavz falan bak bence.

    sennheiser pişmanlıkmı böyle ortalık yerde yazma bari amk :)

    al hoca pişman olursan ben satın alırım

    http://en-us.sennheiser.com/on-ear-dj-headphones-hd-25-1-ii


    Sennheiser pişmanlıktır amk :)

    eklediğim kulaklık endüstri standardı amk :)

    cahillik dizboyu

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Bak dostum adam çıkmış atıyorum 94 model X marka araba almak istiyor. Ben de diyorumki X marka 94 model araba alma pişman olursun. Sonra sen çıkıp X markanın 2014 model arabasını gösterip bana cahilsin diyorsun.

    Gerçekten azcık BEYİN istiyorum şu siteden başka bir şey değil. Bu adamın da durduk yere sanki Sennheiser çalışanıymış gibi atarlanıp hakaret etmesini de mi es geçeceksiniz?


    while (1<2)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    KrypT bunu yazdı

    Bak dostum adam çıkmış atıyorum 94 model X marka araba almak istiyor. Ben de diyorumki X marka 94 model araba alma pişman olursun. Sonra sen çıkıp X markanın 2014 model arabasını gösterip bana cahilsin diyorsun.

    Gerçekten azcık BEYİN istiyorum şu siteden başka bir şey değil. Bu adamın da durduk yere sanki Sennheiser çalışanıymış gibi atarlanıp hakaret etmesini de mi es geçeceksiniz?

    hoca ne dion sen araba model beyin çalışan fln ne alaka anlamadım

    kulaklıktan bahsediyoruz burada

    brainwavz dediğin amatör işi

    adam sennheiser istemiş yani high-end demek istemiş demekki kaliteden anlıyor

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı

    Bak dostum adam çıkmış atıyorum 94 model X marka araba almak istiyor. Ben de diyorumki X marka 94 model araba alma pişman olursun. Sonra sen çıkıp X markanın 2014 model arabasını gösterip bana cahilsin diyorsun.

    Gerçekten azcık BEYİN istiyorum şu siteden başka bir şey değil. Bu adamın da durduk yere sanki Sennheiser çalışanıymış gibi atarlanıp hakaret etmesini de mi es geçeceksiniz?

    hoca ne dion sen araba model beyin çalışan fln ne alaka anlamadım

    kulaklıktan bahsediyoruz burada

    brainwavz dediğin amatör işi

    adam sennheiser istemiş yani high-end demek istemiş demekki kaliteden anlıyor

    Ohohohoy düşündüğümdende vahimmiş. Tamam paşam kolay gelsin.

    krypt tarafından 17/Şub/14 22:59 tarihinde düzenlenmiştir

    while (1<2)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iQsuz
    iQsuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2008
    Erkek

    @KrypT aga sen akıllı adamsın yazdıklarını bi daha oku bence.

    edit:diğer arkadaşın yazdığı son mesajı araya karıştırma oda saçmaladı.

    iQsuz tarafından 17/Şub/14 23:01 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    KrypT bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı

    Bak dostum adam çıkmış atıyorum 94 model X marka araba almak istiyor. Ben de diyorumki X marka 94 model araba alma pişman olursun. Sonra sen çıkıp X markanın 2014 model arabasını gösterip bana cahilsin diyorsun.

    Gerçekten azcık BEYİN istiyorum şu siteden başka bir şey değil. Bu adamın da durduk yere sanki Sennheiser çalışanıymış gibi atarlanıp hakaret etmesini de mi es geçeceksiniz?

    hoca ne dion sen araba model beyin çalışan fln ne alaka anlamadım

    kulaklıktan bahsediyoruz burada

    brainwavz dediğin amatör işi

    adam sennheiser istemiş yani high-end demek istemiş demekki kaliteden anlıyor

    Ohohohoy düşündüğümdende vahimmiş. Tamam paşam kolay gelsin.

    hoca tahriğe gelip ciğeri 5 para etmez insanlar için kendimi banlatmıcam

    küfürlü hakaret yazmıyorsam banlanmamak için

    yoksa başka türlü yazardım

    neyse en iyi kulaklıklardan birini önerdim umarım pişmaz olmaz konu sahibi

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    iQsuz bunu yazdı

    @KrypT aga sen akıllı adamsın yazdıklarını bi daha oku bence.

    edit:diğer arkadaşın yazdığı son mesajı araya karıştırma oda saçmaladı.

    He okudum. Hadi iyi akşamlar beyler.  Gideyim de ciğerimi parlatayım.

     

    krypt tarafından 17/Şub/14 23:05 tarihinde düzenlenmiştir

    while (1<2)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı

    Sennheiser pişmanlıktır. Müzik zevktir. Paraya kıy adam gibi bir şey al yok illa bu civarda para vericem diyorsan Brainwavz falan bak bence.

    sennheiser pişmanlıkmı böyle ortalık yerde yazma bari amk :)

    al hoca pişman olursan ben satın alırım

    http://en-us.sennheiser.com/on-ear-dj-headphones-hd-25-1-ii


    Sennheiser pişmanlıktır amk :)

    eklediğim kulaklık endüstri standardı amk :)

    cahillik dizboyu

    O zaman sen hayatına hiç audio-technica m50 yi duymamışsın:

    http://eu.audio-technica.com/en/products/product.asp?catID=5&subID=39&prodID=4596

    Bu arada dj lerin kafasında gördüğün her ekipman mükemmel olucak diye kayıt kural yok. Sabah akşam beats kulaklık takıyor djler diye en iyisi o mudur?


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı

    Sennheiser pişmanlıktır. Müzik zevktir. Paraya kıy adam gibi bir şey al yok illa bu civarda para vericem diyorsan Brainwavz falan bak bence.

    sennheiser pişmanlıkmı böyle ortalık yerde yazma bari amk :)

    al hoca pişman olursan ben satın alırım

    http://en-us.sennheiser.com/on-ear-dj-headphones-hd-25-1-ii


    Sennheiser pişmanlıktır amk :)

    eklediğim kulaklık endüstri standardı amk :)

    cahillik dizboyu

    O zaman sen hayatına hiç audio-technica m50 yi duymamışsın:

    http://eu.audio-technica.com/en/products/product.asp?catID=5&subID=39&prodID=4596

    Bu arada dj lerin kafasında gördüğün her ekipman mükemmel olucak diye kayıt kural yok. Sabah akşam beats kulaklık takıyor djler diye en iyisi o mudur?

    hoca vazgeçin bu 1.lik kompleksinizden

    bana googledan top 5-10 studio headphones yazıp orda gördüğünü gelip satma ne olup bittiğinden habersiz değiliz

    hemen hemen bütün ünlü kulaklıkları denedim

    sen böyle dersen bende beyerdynamic dt 990 akg K267 K712 derim olay biter hocam

    bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın

    bu arada o yazdığın kulaklığın high end performansını beğenmiyorum

Toplam Hit: 4616 Toplam Mesaj: 35