folder Tahribat.com Forumları
linefolder TahriDepo
linefolder Sigara 10 Lira Olacak !



Sigara 10 Lira Olacak !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    HolyReform bunu yazdı:
    -----------------------------

    edit: yalan habermiş mavi 2000 forevır


    -----------------------------

    Günaydın :D


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    faruk_sahin
    faruk_sahin's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2009
    Erkek

    20 lira olsun anasını satıym :)


    Hayat Senin Başkalarına Bırakma!!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    faruk_sahin bunu yazdı:
    -----------------------------

    20 lira olsun anasını satıym :)


    -----------------------------
    50 lira olsun bir alana bir bedava olsun hepsinin kutusundan bedava çıksın

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KodlayanAdam
    KodlayanAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek
    aqayarım ben öyle işin. tütün içeriz artık onda da durum aynı olursa sittin sene bir daha ikdidar olamaz bu .bneler

    Hiç savaş görmemiş çocuklarla, hiç barış görüşmemiş çocuklar için adalet farklı anlamlar taşır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aytekinet
    Aytekinet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    Conquer bunu yazdı:
    -----------------------------

    eminimki bu uygulama ile Türkiyenin yarisi sigarayi birakmak zorunda kalacak ve artik okullardaki ögrenciler sigara icip kendilerini zehirlemeyecekler.

     fakat diger bir sekilde düsünmek gerekirse,insanlarin özgürlügü'de kisitlanmis oluyor.Türkiye sartlari ile 8-10 liraya sigara icmek herkesin yapabilecegi birsey degil.

    Almanyada bir paket sigara 4.20 euro oldu ve icerisinde 17 adet sigara var.

    daha bugün büyük bir paket aldim,icerisinde 24 adet var,5.90 euro!

    aslinda verilen paraya yazik ama bi yandada tirkayakilik var. :|


    -----------------------------

     

    Öyle olursa nolcak biliyor musunuz Türkiye'de açıklayayım.

    Alkolik veyahut eroin kullanan adam onları bulabilmek için napıyor hırsızlık yapıyor.?

    sigara 10 lira olsa o zman hırsızlık vakaları artmazsa gelin yanıma ;)


    Kendini bulmak istiyorsan, kendin için düşün.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    adıyaman/çelikhan da oturan var mı:)

    matematik24.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    T01G4 bunu yazdı:
    -----------------------------
    faruk_sahin bunu yazdı:
    -----------------------------

    20 lira olsun anasını satıym :)


    -----------------------------
    50 lira olsun bir alana bir bedava olsun hepsinin kutusundan bedava çıksın

    -----------------------------

    Siz ikiniz Tayyiptende Betermişiniz, Bide Utanmadan Açık Arttırım Usulü Zam he, Faruk 20 Kesmedi Hadi Yekten 50 Ne oluyo he.? Vicdan lazım dimi. :)


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    10 değil 7 lira oldu=) baştan sona okusanıza yorumları. neler olur denmiş ne yorumlar yapılmış :D 


    ..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dijvar
    dijvar's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2010
    Erkek

    hükümetin bu tutumunu hiç tasvip etmiyorum bu hayatta fakirlerin hiç zevki yok tek bir zevki varsa oda sigara sigara içerken en azından zorlukları unuttuğunu sanıyor halbuki öyle bişi yok onlarda bunu biliyor ama ne yapsın unutturacak bişi yok kendini bunlarla avutuyor hükümette darbesini vurmaktan sakınmıyor yazık bu millete


    nerdeyim ulan ben
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cran_s
    cran_s's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    keşke 10 lira olsa sigara kullanımı yarı yarıya düşer

Toplam Hit: 38212 Toplam Mesaj: 124