Sigara 10 Lira Olacak !
-
HolyReform bunu yazdı:
-----------------------------edit: yalan habermiş mavi 2000 forevır
-----------------------------Günaydın :D
-
20 lira olsun anasını satıym :)
-
faruk_sahin bunu yazdı:
-----------------------------20 lira olsun anasını satıym :)
-----------------------------
50 lira olsun bir alana bir bedava olsun hepsinin kutusundan bedava çıksın -
aqayarım ben öyle işin. tütün içeriz artık onda da durum aynı olursa sittin sene bir daha ikdidar olamaz bu .bneler
-
Conquer bunu yazdı:
-----------------------------eminimki bu uygulama ile Türkiyenin yarisi sigarayi birakmak zorunda kalacak ve artik okullardaki ögrenciler sigara icip kendilerini zehirlemeyecekler.
fakat diger bir sekilde düsünmek gerekirse,insanlarin özgürlügü'de kisitlanmis oluyor.Türkiye sartlari ile 8-10 liraya sigara icmek herkesin yapabilecegi birsey degil.
Almanyada bir paket sigara 4.20 euro oldu ve icerisinde 17 adet sigara var.
daha bugün büyük bir paket aldim,icerisinde 24 adet var,5.90 euro!
aslinda verilen paraya yazik ama bi yandada tirkayakilik var. :|
-----------------------------Öyle olursa nolcak biliyor musunuz Türkiye'de açıklayayım.
Alkolik veyahut eroin kullanan adam onları bulabilmek için napıyor hırsızlık yapıyor.?
sigara 10 lira olsa o zman hırsızlık vakaları artmazsa gelin yanıma ;)
-
adıyaman/çelikhan da oturan var mı:)
-
T01G4 bunu yazdı:
-----------------------------
faruk_sahin bunu yazdı:
-----------------------------20 lira olsun anasını satıym :)
-----------------------------
50 lira olsun bir alana bir bedava olsun hepsinin kutusundan bedava çıksın
-----------------------------Siz ikiniz Tayyiptende Betermişiniz, Bide Utanmadan Açık Arttırım Usulü Zam he, Faruk 20 Kesmedi Hadi Yekten 50 Ne oluyo he.? Vicdan lazım dimi. :)
-
10 değil 7 lira oldu=) baştan sona okusanıza yorumları. neler olur denmiş ne yorumlar yapılmış :D
-
hükümetin bu tutumunu hiç tasvip etmiyorum bu hayatta fakirlerin hiç zevki yok tek bir zevki varsa oda sigara sigara içerken en azından zorlukları unuttuğunu sanıyor halbuki öyle bişi yok onlarda bunu biliyor ama ne yapsın unutturacak bişi yok kendini bunlarla avutuyor hükümette darbesini vurmaktan sakınmıyor yazık bu millete
-
keşke 10 lira olsa sigara kullanımı yarı yarıya düşer
