Sigaraya Ötv Zammı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek
    uzun lafın kısası: muratti kaç para olmuş?

    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Turan-Mete bunu yazdı:
    -----------------------------
    abi siz oara toplayin ben bakuye gittigimde size parlament malboro getiriyim yani :)
    -----------------------------
    Harbi mete bende burdan kaçakçılığa başlıcam ticarete döksekmi ki :D ama rus marlborosu bulmak lazım.azeri malı olmıcak

    benim içtiğim sigara burda 1 tl ye denk geliyoda :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DoctorX
    DoctorX's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2009
    Erkek

    Cia bunu yazdı:
    -----------------------------
    uzun lafın kısası: muratti kaç para olmuş?
    -----------------------------

    olm git saman ye daha iyi :|


    No Manita No Dırdır, Only Makara Only Gırgır!!! işte izlenmesi gereken bir video varsa oda bu video. http://www.youtube.com/watch?v=FrvX-rL9UTY
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    DoctorX bunu yazdı:
    -----------------------------

    SysTeMeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------
    allah yardim etsin walla burda marlboro 2 dolar
    -----------------------------

    ülke? amerikada sigara içen insanlar 3. sınıf insan olarak niteendiriliyor sen kaçıncı sınıfsın oralarda :|


    -----------------------------

     orta amerikadayim.  her zaman 1st class (: 


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuckara
    Fuckara's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2006
    Erkek
    SysTeMeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------
    DoctorX bunu yazdı:
    -----------------------------

    SysTeMeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------
    allah yardim etsin walla burda marlboro 2 dolar
    -----------------------------

    ülke? amerikada sigara içen insanlar 3. sınıf insan olarak niteendiriliyor sen kaçıncı sınıfsın oralarda :|


    -----------------------------

     orta amerikadayim.  her zaman 1st class (: 


    -----------------------------
    yavaş:D

    Tedariksiz hacete çıkan domala domala daş Ararmış...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DoctorX
    DoctorX's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2009
    Erkek

    SysTeMeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------

    DoctorX bunu yazdı:
    -----------------------------

    SysTeMeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------
    allah yardim etsin walla burda marlboro 2 dolar
    -----------------------------

    ülke? amerikada sigara içen insanlar 3. sınıf insan olarak niteendiriliyor sen kaçıncı sınıfsın oralarda :|


    -----------------------------

     orta amerikadayim.  her zaman 1st class (: 


    -----------------------------

    :D uçakla yolculuk yapınca falan 1st class mı oluyosun merask ettim anlat hele bi.


    No Manita No Dırdır, Only Makara Only Gırgır!!! işte izlenmesi gereken bir video varsa oda bu video. http://www.youtube.com/watch?v=FrvX-rL9UTY
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    neden yawas karrdes ?

    amerikada degilim amerika kitasindayim burada caha cok cigara ve kokain revas$ta.sadece kapali mekanda sigara icmek yasak. sinif falan  yok herkes ayni sinifta burda amk :D


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stigma
    Stigma's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Dişi

    Fuckara bunu yazdı:
    -----------------------------

    hükümetin dumana alerjismi var ki anlamadım:/önce sigarayı yasakladı,temmuzda nargile kafelerde mi ne kapanck die duydum açık alanda değillerse:S....

    -----------------------------

    Yakında "Nefes almak yasak." diye uyarılar , levhalar görürsem şaşırmam ki zaten nefes alabilecek bir alan da bırakılmadı.. Kalanlar da şimdiden parselleniyor. Bu yasakçılık oyununun sınırları nereye varacak cidden merak ediyorum.. O değil de bu zam cidden kötü oldu , sigaranın giderlerinden ceplere inen kısmı ve geri kalan bütçe açıkları tamamlanıyor sanırım. Özel tüketimmiş , özeli mi kaldı : )


    allcolorsarebeautiful.net
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    Stigma bunu yazdı:
    -----------------------------

    Fuckara bunu yazdı:
    -----------------------------

    hükümetin dumana alerjismi var ki anlamadım:/önce sigarayı yasakladı,temmuzda nargile kafelerde mi ne kapanck die duydum açık alanda değillerse:S....

    -----------------------------

    Yakında "Nefes almak yasak." diye uyarılar , levhalar görürsem şaşırmam ki zaten nefes alabilecek bir alan da bırakılmadı.. Kalanlar da şimdiden parselleniyor. Bu yasakçılık oyununun sınırları nereye varacak cidden merak ediyorum.. O değil de bu zam cidden kötü oldu , sigaranın giderlerinden ceplere inen kısmı ve geri kalan bütçe açıkları tamamlanıyor sanırım. Özel tüketimmiş , özeli mi kaldı : )


    -----------------------------

    "Nefes almak yasak." demişssin de.. Şimdi bütün sigara içenler üstüme çullanacak biliyorum :D ama sölicem..

    Siz sigara içince de biz nefes alamıoz zaten.. Kapalı mekanların alayında sigara içilio, doğru düzgün oturacak yer bulamıyorum bazen..

    Sigara dumanı boğuyo beni.. Bu yasakları destekliyorum sonuna kadar.. İçecekseniz de açık havada için kardeşim.. Mümkünse benden çok uzaklarda :D


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    Stigma bunu yazdı:
    -----------------------------
    Yakında "Nefes almak yasak." diye uyarılar , levhalar görürsem şaşırmam ki zaten nefes alabilecek bir alan da bırakılmadı..
    -----------------------------

    Haklısın sigara içenler yüzünden açık havada bile doğru dürüst yürüyemiyoruz! O sigara dumanı ile başkalarını rahatsız edenlerin yanına bir torba tezek ile gitsem nasıl olur acaba. Belki pis koku yüzünden rahatsız olmak nasıl birşey anlarlar.

Toplam Hit: 5981 Toplam Mesaj: 45