Sigaraya Ötv Zammı
-
uzun lafın kısası: muratti kaç para olmuş?
-
Turan-Mete bunu yazdı:
-----------------------------
abi siz oara toplayin ben bakuye gittigimde size parlament malboro getiriyim yani :)
-----------------------------
Harbi mete bende burdan kaçakçılığa başlıcam ticarete döksekmi ki :D ama rus marlborosu bulmak lazım.azeri malı olmıcakbenim içtiğim sigara burda 1 tl ye denk geliyoda :D
-
Cia bunu yazdı:
-----------------------------
uzun lafın kısası: muratti kaç para olmuş?
-----------------------------olm git saman ye daha iyi :|
-
DoctorX bunu yazdı:
-----------------------------SysTeMeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
allah yardim etsin walla burda marlboro 2 dolar
-----------------------------ülke? amerikada sigara içen insanlar 3. sınıf insan olarak niteendiriliyor sen kaçıncı sınıfsın oralarda :|
-----------------------------orta amerikadayim. her zaman 1st class (:
-
SysTeMeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
DoctorX bunu yazdı:
-----------------------------SysTeMeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
allah yardim etsin walla burda marlboro 2 dolar
-----------------------------ülke? amerikada sigara içen insanlar 3. sınıf insan olarak niteendiriliyor sen kaçıncı sınıfsın oralarda :|
-----------------------------orta amerikadayim. her zaman 1st class (:
-----------------------------
yavaş:D -
SysTeMeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------DoctorX bunu yazdı:
-----------------------------SysTeMeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
allah yardim etsin walla burda marlboro 2 dolar
-----------------------------ülke? amerikada sigara içen insanlar 3. sınıf insan olarak niteendiriliyor sen kaçıncı sınıfsın oralarda :|
-----------------------------orta amerikadayim. her zaman 1st class (:
-----------------------------:D uçakla yolculuk yapınca falan 1st class mı oluyosun merask ettim anlat hele bi.
-
neden yawas karrdes ?
amerikada degilim amerika kitasindayim burada caha cok cigara ve kokain revas$ta.sadece kapali mekanda sigara icmek yasak. sinif falan yok herkes ayni sinifta burda amk :D
-
Fuckara bunu yazdı:
-----------------------------hükümetin dumana alerjismi var ki anlamadım:/önce sigarayı yasakladı,temmuzda nargile kafelerde mi ne kapanck die duydum açık alanda değillerse:S....
-----------------------------
Yakında "Nefes almak yasak." diye uyarılar , levhalar görürsem şaşırmam ki zaten nefes alabilecek bir alan da bırakılmadı.. Kalanlar da şimdiden parselleniyor. Bu yasakçılık oyununun sınırları nereye varacak cidden merak ediyorum.. O değil de bu zam cidden kötü oldu , sigaranın giderlerinden ceplere inen kısmı ve geri kalan bütçe açıkları tamamlanıyor sanırım. Özel tüketimmiş , özeli mi kaldı : )
-
Stigma bunu yazdı:
-----------------------------Fuckara bunu yazdı:
-----------------------------hükümetin dumana alerjismi var ki anlamadım:/önce sigarayı yasakladı,temmuzda nargile kafelerde mi ne kapanck die duydum açık alanda değillerse:S....
-----------------------------
Yakında "Nefes almak yasak." diye uyarılar , levhalar görürsem şaşırmam ki zaten nefes alabilecek bir alan da bırakılmadı.. Kalanlar da şimdiden parselleniyor. Bu yasakçılık oyununun sınırları nereye varacak cidden merak ediyorum.. O değil de bu zam cidden kötü oldu , sigaranın giderlerinden ceplere inen kısmı ve geri kalan bütçe açıkları tamamlanıyor sanırım. Özel tüketimmiş , özeli mi kaldı : )
-----------------------------"Nefes almak yasak." demişssin de.. Şimdi bütün sigara içenler üstüme çullanacak biliyorum :D ama sölicem..
Siz sigara içince de biz nefes alamıoz zaten.. Kapalı mekanların alayında sigara içilio, doğru düzgün oturacak yer bulamıyorum bazen..
Sigara dumanı boğuyo beni.. Bu yasakları destekliyorum sonuna kadar.. İçecekseniz de açık havada için kardeşim.. Mümkünse benden çok uzaklarda :D
-
Stigma bunu yazdı:
-----------------------------
Yakında "Nefes almak yasak." diye uyarılar , levhalar görürsem şaşırmam ki zaten nefes alabilecek bir alan da bırakılmadı..
-----------------------------Haklısın sigara içenler yüzünden açık havada bile doğru dürüst yürüyemiyoruz! O sigara dumanı ile başkalarını rahatsız edenlerin yanına bir torba tezek ile gitsem nasıl olur acaba. Belki pis koku yüzünden rahatsız olmak nasıl birşey anlarlar.
