folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Sınırlandırılmış Ağ



Sınırlandırılmış Ağ

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shamanist
    Shamanist's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Foxxxxxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    Heryerde söyleme, Elemana fark ettirme...

    http://www.ranvik.net/totalcopy/tcopy.exe


    -----------------------------

     

    rene hoca ocagımıza incir agacı dikecen sabah akşam film indirecem ugraşıyorsun pc sürekli acık kalıyor yaktıgı elektrik rapide verdigin para düzenlenmesi için verdigin emek sonra gelsin bir taksın hdd yi alsın filmlerini götürsün ben ne anladım bu işten yanlış böyle birşey


    -----------------------------


    sizler mp3 leri, filmleri indirirken sanatçılardan izin alıyormusunuz sevgili kafe sahipleri? Ben ve benim gibilerde sizlerden alırlar...


    iyi biri değil... TBT
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shamanist
    Shamanist's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    A_REX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Shamanist bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sevgili rene. Malesef program kurulumundan sonra makine reset istiyor.  deepfreeze olduğu için reset de bir işe yaramaz. Bu yüzden bilgilerine tekrar baş vurmak zorundayım. Sizlerin de arkadaşlar...


    -----------------------------
    undeepfreeze ile kaldır kalkarken tekrar kurarasın hem programı deep frezenin altına kurarsın tekrar gittiginde ugraşmazsın direk film çekmeye devam :)


    -----------------------------
    A_REX reset isteyecek gene...


    iyi biri değil... TBT
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Foxxxxxx
    Foxxxxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    Shamanist bunu yazdı:
    -----------------------------

    Foxxxxxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    Heryerde söyleme, Elemana fark ettirme...

    http://www.ranvik.net/totalcopy/tcopy.exe


    -----------------------------

     

    rene hoca ocagımıza incir agacı dikecen sabah akşam film indirecem ugraşıyorsun pc sürekli acık kalıyor yaktıgı elektrik rapide verdigin para düzenlenmesi için verdigin emek sonra gelsin bir taksın hdd yi alsın filmlerini götürsün ben ne anladım bu işten yanlış böyle birşey


    -----------------------------


    sizler mp3 leri, filmleri indirirken sanatçılardan izin alıyormusunuz sevgili kafe sahipleri? Ben ve benim gibilerde sizlerden alırlar...


    -----------------------------

    filmler birtek bende mi sizde indirin beyler rapid orda


    Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce Benim için de dua et deyiveriyorum Ve babamın cevabıyla sarsılıyorum Kendisi nerede, derse, ne diyeyim?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shamanist
    Shamanist's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Foxxxxxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    Shamanist bunu yazdı:
    -----------------------------

    Foxxxxxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    Heryerde söyleme, Elemana fark ettirme...

    http://www.ranvik.net/totalcopy/tcopy.exe


    -----------------------------

     

    rene hoca ocagımıza incir agacı dikecen sabah akşam film indirecem ugraşıyorsun pc sürekli acık kalıyor yaktıgı elektrik rapide verdigin para düzenlenmesi için verdigin emek sonra gelsin bir taksın hdd yi alsın filmlerini götürsün ben ne anladım bu işten yanlış böyle birşey


    -----------------------------


    sizler mp3 leri, filmleri indirirken sanatçılardan izin alıyormusunuz sevgili kafe sahipleri? Ben ve benim gibilerde sizlerden alırlar...


    -----------------------------

    filmler birtek bende mi sizde indirin beyler rapid orda


    -----------------------------
    hayır nereden indirip indiremeyeceğimizin tartışmasına hiç bulaşmayalım arkadaşım :) işin etiğindeysen kendinen başla yargılamaya ama hiç tartışmayalım bence... rapid falan da almayacağım. Hatta belki bu yer senin kafen bile olabilir :)


    iyi biri değil... TBT
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek

    Programın portable ını kullanın olsun bitsin :)


    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shamanist
    Shamanist's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    8mm bunu yazdı:
    -----------------------------

    Programın portable ını kullanın olsun bitsin :)


    -----------------------------
    malesef portable sürüm mevcut değil


    iyi biri değil... TBT
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Damat
    A_REX
    A_REX's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

    Shamanist bunu yazdı:
    -----------------------------

    A_REX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Shamanist bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sevgili rene. Malesef program kurulumundan sonra makine reset istiyor.  deepfreeze olduğu için reset de bir işe yaramaz. Bu yüzden bilgilerine tekrar baş vurmak zorundayım. Sizlerin de arkadaşlar...


    -----------------------------
    undeepfreeze ile kaldır kalkarken tekrar kurarasın hem programı deep frezenin altına kurarsın tekrar gittiginde ugraşmazsın direk film çekmeye devam :)


    -----------------------------
    A_REX reset isteyecek gene...


    -----------------------------
    aşama 1 : önce reset at deep fereze kaldır

    aşama 2 : programı kur  tekrar resetle ( buarada deep freeze açık kalsın)

    aşama 3 : deep freze (programdan  kapat) tekrar resetle deep freze kapansın

     

    artık her gittiginde o pcde bu kadar ugraşmadan direk  film çekmeye devam edersin


    Dur be kadınnnn....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek

    Kendin yap.

    Her türlü programı portable yapmak senin elinde biraz araştırma yeter..


    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Foxxxxxx
    Foxxxxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    Shamanist bunu yazdı:
    -----------------------------

    Foxxxxxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    Shamanist bunu yazdı:
    -----------------------------

    Foxxxxxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    Heryerde söyleme, Elemana fark ettirme...

    http://www.ranvik.net/totalcopy/tcopy.exe


    -----------------------------

     

    rene hoca ocagımıza incir agacı dikecen sabah akşam film indirecem ugraşıyorsun pc sürekli acık kalıyor yaktıgı elektrik rapide verdigin para düzenlenmesi için verdigin emek sonra gelsin bir taksın hdd yi alsın filmlerini götürsün ben ne anladım bu işten yanlış böyle birşey


    -----------------------------


    sizler mp3 leri, filmleri indirirken sanatçılardan izin alıyormusunuz sevgili kafe sahipleri? Ben ve benim gibilerde sizlerden alırlar...


    -----------------------------

    filmler birtek bende mi sizde indirin beyler rapid orda


    -----------------------------
    hayır nereden indirip indiremeyeceğimizin tartışmasına hiç bulaşmayalım arkadaşım :) işin etiğindeysen kendinen başla yargılamaya ama hiç tartışmayalım bence... rapid falan da almayacağım. Hatta belki bu yer senin kafen bile olabilir :)


    -----------------------------
    o zor biraz o hdd bile yakarım orda takılı iken hdd den olursun :) 


    Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce Benim için de dua et deyiveriyorum Ve babamın cevabıyla sarsılıyorum Kendisi nerede, derse, ne diyeyim?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shamanist
    Shamanist's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Foxxxxxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    Shamanist bunu yazdı:
    -----------------------------

    Foxxxxxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    Shamanist bunu yazdı:
    -----------------------------

    Foxxxxxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    Heryerde söyleme, Elemana fark ettirme...

    http://www.ranvik.net/totalcopy/tcopy.exe


    -----------------------------

     

    rene hoca ocagımıza incir agacı dikecen sabah akşam film indirecem ugraşıyorsun pc sürekli acık kalıyor yaktıgı elektrik rapide verdigin para düzenlenmesi için verdigin emek sonra gelsin bir taksın hdd yi alsın filmlerini götürsün ben ne anladım bu işten yanlış böyle birşey


    -----------------------------


    sizler mp3 leri, filmleri indirirken sanatçılardan izin alıyormusunuz sevgili kafe sahipleri? Ben ve benim gibilerde sizlerden alırlar...


    -----------------------------

    filmler birtek bende mi sizde indirin beyler rapid orda


    -----------------------------
    hayır nereden indirip indiremeyeceğimizin tartışmasına hiç bulaşmayalım arkadaşım :) işin etiğindeysen kendinen başla yargılamaya ama hiç tartışmayalım bence... rapid falan da almayacağım. Hatta belki bu yer senin kafen bile olabilir :)


    -----------------------------
    o zor biraz o hdd bile yakarım orda takılı iken hdd den olursun :) 


    -----------------------------

    sen o hdd yi yak aynısından sana da alacağım merak etme ;)

    c nin marifetlerini kullanır ,:) yeni bilgisayarlarını da sana aldırırım...


    iyi biri değil... TBT
Toplam Hit: 5177 Toplam Mesaj: 37