folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Sınırlandırılmış Ağ



Sınırlandırılmış Ağ

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Foxxxxxx
    Foxxxxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    buyur gel o zaman


    Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce Benim için de dua et deyiveriyorum Ve babamın cevabıyla sarsılıyorum Kendisi nerede, derse, ne diyeyim?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpArK
    SpArK's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Foxxxxxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    o zor biraz o hdd bile yakarım orda takılı iken hdd den olursun :) 
    -----------------------------

    bu laflarinin ustune

    "Kafene gelir; herhangi bir bilgisayara oturur, deepfree i etkisiz hale getirir, agina ve senin makinana sizar, musterilerin o anki hesaplarini calar, seninde butun arsivini ele gecirip kopyalar, sistemlerine arka kapi birakir, 1.5 saatin sonunda kalkar, hesabi oder, hesabi odedikten sonra agzini burnunu kirar, bilgisayarlarini eline verir, ve gider" 

    diye burada soyliyebilicek birisi icin de biraz daha akilli ve dikkatli olman lazim bence sozlerinde.

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Foxxxxxx
    Foxxxxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    hacı biliyorsun her internet kafe gibi burasıda herkese acık herkesi beklerim


    Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce Benim için de dua et deyiveriyorum Ve babamın cevabıyla sarsılıyorum Kendisi nerede, derse, ne diyeyim?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Foxxxxxx
    Foxxxxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    SpArK bunu yazdı:
    -----------------------------

    Foxxxxxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    o zor biraz o hdd bile yakarım orda takılı iken hdd den olursun :) 
    -----------------------------

    bu laflarinin ustune

    "Kafene gelir; herhangi bir bilgisayara oturur, deepfree i etkisiz hale getirir, agina ve senin makinana sizar, musterilerin o anki hesaplarini calar, seninde butun arsivini ele gecirip kopyalar, sistemlerine arka kapi birakir, 1.5 saatin sonunda kalkar, hesabi oder, hesabi odedikten sonra agzini burnunu kirar, bilgisayarlarini eline verir, ve gider" 

    diye burada soyliyebilicek birisi icin de biraz daha akilli ve dikkatli olman lazim bence sozlerinde.

     


    -----------------------------

    tırıstım la ayrıca :D:D:D:D


    Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce Benim için de dua et deyiveriyorum Ve babamın cevabıyla sarsılıyorum Kendisi nerede, derse, ne diyeyim?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shamanist
    Shamanist's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Kısa yoldan arşivini açmak için güzel sebep... Derler ya" ya paranı ya canını" aynı hesap.Tekrar başlığa dönersek önerilerinizi hala merak ediyorumarkadaşlar...


    iyi biri değil... TBT
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Foxxxxxx
    Foxxxxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    Shamanist bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kısa yoldan arşivini açmak için güzel sebep... Derler ya" ya paranı ya canını" aynı hesap.Tekrar başlığa dönersek önerilerinizi hala merak ediyorumarkadaşlar...


    -----------------------------

    baen gelirde hesap döner sorana söyletirler söyleyeceksin efendi gibi vereceksin parasını alacaksın filmlerini kıssa kıssa yoksa zor senin başına iyi bişi gelmeyecek


    Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce Benim için de dua et deyiveriyorum Ve babamın cevabıyla sarsılıyorum Kendisi nerede, derse, ne diyeyim?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    bu konuda kavga cikarabilen zihniyeti ben.


    anca gidersin...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    garga bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu konuda kavga cikarabilen zihniyeti ben.


    -----------------------------

    Aynen :)))) 


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shamanist
    Shamanist's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Foxxxxxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    Shamanist bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kısa yoldan arşivini açmak için güzel sebep... Derler ya" ya paranı ya canını" aynı hesap.Tekrar başlığa dönersek önerilerinizi hala merak ediyorumarkadaşlar...


    -----------------------------

    baen gelirde hesap döner sorana söyletirler söyleyeceksin efendi gibi vereceksin parasını alacaksın filmlerini kıssa kıssa yoksa zor senin başına iyi bişi gelmeyecek


    -----------------------------

    İhbar ederim seni görürsün başına ne iyi gelir ne kötü gelir... Ben soruma cevap arıyorum eğer internet kafeciler sendikası varsa yazılı kınama veririsiniz bana :D ... Muhabbete bak... Ne yapabileceğini merak ediyorum. Ne gelecekmiş başıma kötü?


    iyi biri değil... TBT
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Foxxxxxx
    Foxxxxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    Shamanist bunu yazdı:
    -----------------------------

    Foxxxxxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    Shamanist bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kısa yoldan arşivini açmak için güzel sebep... Derler ya" ya paranı ya canını" aynı hesap.Tekrar başlığa dönersek önerilerinizi hala merak ediyorumarkadaşlar...


    -----------------------------

    baen gelirde hesap döner sorana söyletirler söyleyeceksin efendi gibi vereceksin parasını alacaksın filmlerini kıssa kıssa yoksa zor senin başına iyi bişi gelmeyecek


    -----------------------------

    İhbar ederim seni görürsün başına ne iyi gelir ne kötü gelir... Ben soruma cevap arıyorum eğer internet kafeciler sendikası varsa yazılı kınama veririsiniz bana :D ... Muhabbete bak... Ne yapabileceğini merak ediyorum. Ne gelecekmiş başıma kötü?


    -----------------------------

    arıyorsun ya bulacaksın emin ol arayıpta bulamayan olmamıştır şimdiye kadar :D


    Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce Benim için de dua et deyiveriyorum Ve babamın cevabıyla sarsılıyorum Kendisi nerede, derse, ne diyeyim?
Toplam Hit: 5181 Toplam Mesaj: 37