Sınırlandırılmış Ağ
-
buyur gel o zaman
-
Foxxxxxx bunu yazdı:
-----------------------------o zor biraz o hdd bile yakarım orda takılı iken hdd den olursun :)
-----------------------------bu laflarinin ustune
"Kafene gelir; herhangi bir bilgisayara oturur, deepfree i etkisiz hale getirir, agina ve senin makinana sizar, musterilerin o anki hesaplarini calar, seninde butun arsivini ele gecirip kopyalar, sistemlerine arka kapi birakir, 1.5 saatin sonunda kalkar, hesabi oder, hesabi odedikten sonra agzini burnunu kirar, bilgisayarlarini eline verir, ve gider"
diye burada soyliyebilicek birisi icin de biraz daha akilli ve dikkatli olman lazim bence sozlerinde.
-
hacı biliyorsun her internet kafe gibi burasıda herkese acık herkesi beklerim
-
SpArK bunu yazdı:
-----------------------------Foxxxxxx bunu yazdı:
-----------------------------o zor biraz o hdd bile yakarım orda takılı iken hdd den olursun :)
-----------------------------bu laflarinin ustune
"Kafene gelir; herhangi bir bilgisayara oturur, deepfree i etkisiz hale getirir, agina ve senin makinana sizar, musterilerin o anki hesaplarini calar, seninde butun arsivini ele gecirip kopyalar, sistemlerine arka kapi birakir, 1.5 saatin sonunda kalkar, hesabi oder, hesabi odedikten sonra agzini burnunu kirar, bilgisayarlarini eline verir, ve gider"
diye burada soyliyebilicek birisi icin de biraz daha akilli ve dikkatli olman lazim bence sozlerinde.
-----------------------------tırıstım la ayrıca :D:D:D:D
-
Kısa yoldan arşivini açmak için güzel sebep... Derler ya" ya paranı ya canını" aynı hesap.Tekrar başlığa dönersek önerilerinizi hala merak ediyorumarkadaşlar...
-
Shamanist bunu yazdı:
-----------------------------Kısa yoldan arşivini açmak için güzel sebep... Derler ya" ya paranı ya canını" aynı hesap.Tekrar başlığa dönersek önerilerinizi hala merak ediyorumarkadaşlar...
-----------------------------baen gelirde hesap döner sorana söyletirler söyleyeceksin efendi gibi vereceksin parasını alacaksın filmlerini kıssa kıssa yoksa zor senin başına iyi bişi gelmeyecek
-
bu konuda kavga cikarabilen zihniyeti ben.
-
garga bunu yazdı:
-----------------------------
bu konuda kavga cikarabilen zihniyeti ben.
-----------------------------Aynen :))))
-
Foxxxxxx bunu yazdı:
-----------------------------
Shamanist bunu yazdı:
-----------------------------Kısa yoldan arşivini açmak için güzel sebep... Derler ya" ya paranı ya canını" aynı hesap.Tekrar başlığa dönersek önerilerinizi hala merak ediyorumarkadaşlar...
-----------------------------baen gelirde hesap döner sorana söyletirler söyleyeceksin efendi gibi vereceksin parasını alacaksın filmlerini kıssa kıssa yoksa zor senin başına iyi bişi gelmeyecek
-----------------------------
İhbar ederim seni görürsün başına ne iyi gelir ne kötü gelir... Ben soruma cevap arıyorum eğer internet kafeciler sendikası varsa yazılı kınama veririsiniz bana :D ... Muhabbete bak... Ne yapabileceğini merak ediyorum. Ne gelecekmiş başıma kötü? -
Shamanist bunu yazdı:
-----------------------------Foxxxxxx bunu yazdı:
-----------------------------
Shamanist bunu yazdı:
-----------------------------Kısa yoldan arşivini açmak için güzel sebep... Derler ya" ya paranı ya canını" aynı hesap.Tekrar başlığa dönersek önerilerinizi hala merak ediyorumarkadaşlar...
-----------------------------baen gelirde hesap döner sorana söyletirler söyleyeceksin efendi gibi vereceksin parasını alacaksın filmlerini kıssa kıssa yoksa zor senin başına iyi bişi gelmeyecek
-----------------------------
İhbar ederim seni görürsün başına ne iyi gelir ne kötü gelir... Ben soruma cevap arıyorum eğer internet kafeciler sendikası varsa yazılı kınama veririsiniz bana :D ... Muhabbete bak... Ne yapabileceğini merak ediyorum. Ne gelecekmiş başıma kötü?
-----------------------------arıyorsun ya bulacaksın emin ol arayıpta bulamayan olmamıştır şimdiye kadar :D
