Sınırlandırılmış Ağ
-
Foxxxxxx bunu yazdı:
-----------------------------
Shamanist bunu yazdı:
-----------------------------Foxxxxxx bunu yazdı:
-----------------------------
Shamanist bunu yazdı:
-----------------------------Kısa yoldan arşivini açmak için güzel sebep... Derler ya" ya paranı ya canını" aynı hesap.Tekrar başlığa dönersek önerilerinizi hala merak ediyorumarkadaşlar...
-----------------------------baen gelirde hesap döner sorana söyletirler söyleyeceksin efendi gibi vereceksin parasını alacaksın filmlerini kıssa kıssa yoksa zor senin başına iyi bişi gelmeyecek
-----------------------------
İhbar ederim seni görürsün başına ne iyi gelir ne kötü gelir... Ben soruma cevap arıyorum eğer internet kafeciler sendikası varsa yazılı kınama veririsiniz bana :D ... Muhabbete bak... Ne yapabileceğini merak ediyorum. Ne gelecekmiş başıma kötü?
-----------------------------arıyorsun ya bulacaksın emin ol arayıpta bulamayan olmamıştır şimdiye kadar :D
-----------------------------
soruna cevaba gelince öncelikle kafede adamın başı baya bir yogun olmalı bazı şeyleri kontrol etmeyecek ki ben her yeni gelen müşteriyi takibe alırım sen makinaya usb taktıgında benim bilgim mukakkak olur makinayı resetledigin zaman yine bilgim olur yani senin o filmleri alabilmen için keklemen için kek birine ihtiyacın var oda zor biraz yine ara sen bulursun -
Arkadaşalar ben siz ve nette dolaşan insanların %99 u bu işi yapıyor yani bir nevi çalıyor, ki iyi ediyoruz bence. Daha yok ben çaldım ama sen benden çalarsan bu ayıp falan bunlar boş işler.
Ayrıca klavye erkekliği yapıp forumu kirletmeyelim. Kimsenin kimseye bişey yapacağı yok bunu herkes biliyor....
-
wireshark denilen packet leri göstern bi proğram var izlicen filmi acıyosun sonra internete cıktın kartı seçip dinliyosun sonra fie export dan da
video secip kaydediyosun
-
Program restart istemez,
çalıştır pencedre gelecek install de sonra bi klasörü sağ tuş tıklayıp başka bi klasöre taşı total copy here de....
Bu arada bende cafelerde kullanıyorum,
bende cafe işi yapıyorum,
akıllı adam her türlü calar...
-
SpArK bunu yazdı:
-----------------------------
Foxxxxxx bunu yazdı:
-----------------------------o zor biraz o hdd bile yakarım orda takılı iken hdd den olursun :)
-----------------------------bu laflarinin ustune
"Kafene gelir; herhangi bir bilgisayara oturur, deepfree i etkisiz hale getirir, agina ve senin makinana sizar, musterilerin o anki hesaplarini calar, seninde butun arsivini ele gecirip kopyalar, sistemlerine arka kapi birakir, 1.5 saatin sonunda kalkar, hesabi oder, hesabi odedikten sonra agzini burnunu kirar, bilgisayarlarini eline verir, ve gider"
diye burada soyliyebilicek birisi icin de biraz daha akilli ve dikkatli olman lazim bence sozlerinde.
-----------------------------
Hay maşallah hem heykır hem rambo :) -
arkadaşlar konuyu bir aya yakın evvel açmıştım. Tekrar gündeme getiriyorum böyle bir sorun yaşayan arkadaşlar için hiren's boot cd içerisinde çok sağlam kopyalama programları bulunuyor ve total copy var hepsini tavsiye ediyorum. Eğer aynı sorunu yaşarsanız alternatifiniz bunlar olabilir
