Siz Sevdiğinizi Bir Erkekle Görseniz Ne Yapardınız!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zob
    zob's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek

    Aslinda var ya sen git kizin onunde herifle konus bole iice durt herifi birak orda bi temiz dovsun seni kizin gozune girersin  Baska bi yerde yakalayincada komaya sokarsin elemani :)


    Zip Zip KAnguru ████»Kangurulara Ozgurluk!!!! «████
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    yanına gidip sen lezbiyenlikten vaznı gectin derim.rezil olur :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    once gendumi sora olari vururdum.

    ftw
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosKurt
    BosKurt's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    Antikky bunu yazdı:



    Sanırım ilk ayların,bu ilk aylar biraz koyar ama bi kaç ay sonra sallamazsın bile ki o kdr uzun sürmez öle bu ilişkiler.Zaten dövmenede gerek yok çek konuş yanında 3-4 kişi olsun çakat tipli sen elemanla konuşurken arkandaki tipler o gün alivi polsi yakalamış,o gün velide sağlam ot vardı içtik bilmemne gibi çakal ve elemanın gözünü korkutacak sohbet etsinler:)O çocuk hala o kızla çıkıyorsa ya delidir yada aptal.


    Tabi burada elemanın piskopata bağlayıp size dalamasıda söz konusu olabilir,buda senin işine gelir allah ne verdiyse dalarsın.




    Bu fikri tuttum.Deneyeyim sunu bakalım............

    Adam gibi imza koy birdaha üye olursan. - decameron -
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    nickimyok bunu yazdı:


    PacoRabanne bunu yazdı:



    Güzel kardeşim öncelikle sözlerime şöyle başlamak istiyorum ben bu işin doktoroyum yani ben gerçek bir aşk doktoruyum sorularınızı ve sıkıntılarınızı hepinizle paylaşabilirim.


    Şimdi öncelikle senin okuldaki konumun nedir? (yani kabadayı şeklimi takılıyosun yoksa bağımısız mı?)


    İkinci sorum ise çocuk nasıl bi tip? (Yani sağlam biri mi? yoksa eziğin tekimi?)


    şimdi öncelikle bu şunu söyliyim, kızlar 2 tip erkekten hoşlanır 1. efendi ve kabadayı takılandan. 2. ise fırlama ve piç tayfası takılandan. genelde bu tür erkeklerden hoşlananlar kaşar olurlar..! şimdi güzel kardeşim eğer senin sevdiğin kız 1 numaralı erkek tipinden hoşlanıyosa olaya biraz daha ağır başlı ve olgun girmelisin ama çocukla sakın kavga haline girme. eğer 2 numaralı erkek tipinden hoşlanıyosa git çocuğun amına koy bu kızında hoşuna gidecektir ama ben senin yerinde olsam çocuğu dövdükten sonra kızıda bi güzel sikerdim çünkü baya bi uğraştırmış olacak seni :)))


    ama yinede olayı akışına bırak çünkü kavga etmekle bu olayların sonu gelmez, hiç bir zaman unutmayınız ki bu a.k.'mun kavgalarının % 94,8'i bu amına koyduğumun karıları yüzünden çıkıyo bende bunu hiç tasvip emiyorum çünkü değmez..!!!!


    hadi sana bol şans dostum başka bi takıldığın yer olursa bana sor.




    %94,8 olduğuna eminmisin ben %93,4 die biliodum yalnış galiba benimki : ) hey allam bide aşk doktoru ilan etti kendini hll olsun : ))


    nickimyok Kardeşimsin sen benim :)))) saygılar sevgiler. hepinizin sorularını bekliyorum. AŞK DOKTORU :))

    Fuck this world if they cant understand me!!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabus
    kabus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek
    öldürüp sonra döverdim ikisinide

    Aşk korkuya peçedir, korku da aşka perde, Allah"tan nasıl korkmaz, insan Onu sever de...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Connection
    Connection's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek

    aynısı bendede var kardesım


    "Çevrelerine uymak için kendini yontanlar,tükenip giderler" Connection® MSN: koray@maviates.org
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zob
    zob's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek
    Buyukluk sinirine hakim olmakla baslar....

    Zip Zip KAnguru ████»Kangurulara Ozgurluk!!!! «████
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
     sevdiğimi baska bi erkekle öpüsürken gördüm... Kızı ne dövülür ne sövülür bi kıza yapıcan en büyük şey herkezin önünde ya tükürürsün yada bi tane vurursun kız yerin dibine girer
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek

    tagext bunu yazdı:



    once gendumi sora olari vururdum.


    en mantıklısı hoca


    yok şaka maka sen o lawuğu döversen kız safinaz havasıyla "aa gahramanım" die atlamaz sana yada eleman "aa ben dayak yedim şerefim gitti al kız senindir sör boskurt" demez kimse elindeki kızı başkasına kaptırmak istemez demi çocuğunyerine koy bide kendini bide kıza hava atma olayı war onda... bilemiyorum yeğenim

Toplam Hit: 4465 Toplam Mesaj: 43