folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilişim Güvenliği
linefolder Sizce En İyi Antivirüs Programı Hangisi ?



Sizce En İyi Antivirüs Programı Hangisi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    ikarus


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    en süperi pc yi zorlasada kassada vazgeçmem kaspersky den


    mademki türksün systeme göster ürksün
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    Virüs arşivi en geniş olan Kaspersky

    Ama diğer unsurları göz önünde bulundurduğunda pc'yi kasması vesaire en iyisi Eset Nod32


    TBT'ye Mescit istiyoruz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    eset smart security dene hocam.

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    kaspersky internet security 9 (2010).. makineyi o kadarda kasmaz rahat ol..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zatkaros
    zatkaros's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2010
    Erkek

    Tabiki Kav 'dan şasma şimdilik .

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    nod32 tabikide..

    2. olarak avast kullanabilirsin.. hepsini kullandım hantal programlara gerek yok ( şirket bilgisayarı değilse ). kur avastını bak keyfine.


    Nerde o eski TBT...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BrighStar
    BrighStar's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Kasım/2009
    Erkek

    Avastıda kullandım da yav oda kasıyor beee ..:SS:S: cok kasyor  :S:S programı kaldırsam bu sefer virus girio ister istemez pcye napacam bilmiorum .. .:S:SS::S:S:S


    . Ben Kimseyi Kaybetmedim Herkez Beni KAYBETTİ... .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    Avira: Harici diskimin sadece ikon resmi için çalıştırdığı autorun dosyasına virüs diyen av.

    Bit def: Peryodik olarak her saat interneti yavaşlatıp nette sörf yapmayı işkenceye çeviren, kapatmaya çalışınca size virüs muamelesi yapan av

    Nod32: 7 yıl önce çektiğim cd'deki kıçı kırık solucanı temizleyemeyen ve beni rezil bir halde bırakan av

    Kaspersky: Çalışma sistemi farklıdır. Pc'yi o kadar yavaşlatır ki virüzler bile çalışamaz. Mantık olarak işe yarayan ancak pratikte 5 para etmeyen av.

    Avast: Çalışıp çalışmadığını anlamanın en zor olduğu, varlığını hissettirmeyen av.

    northon: dos tabanlı pc ler zamanından kalma virüsleri bile yakalayamamakla kalmayıp koruyacam diye 512bm lik makinede 790mb ram yiyen av.

     

    Bunlar en ünlüleri diye yazdım. Yazdıklarım bizzat başıma geldi.

    Anlayacağınız hepsi aynı. Av'yi boşverin kendi sisteminizi kendi yöntemlerinizle koruyun.


    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    Kaspersky

     

    *Eğer bilgisayarın çok eski değilse (pentium 4 2004 serisi gibi) kasma olmaz olsada çok az olur

    *Neredeyse saatlik güncellenir

    *Galiba KGB nin bilgisayarlarını koruyordu.

    *Yeni 2010 ve 2011 çözümlerinde yeni bilgisayarlarda neredeyse kasmadan eser yok

    *cCc Kaspersky Siker cCc :)

     

    benim görüşlerim bunlar

Toplam Hit: 20017 Toplam Mesaj: 58