Sizce En İyi Antivirüs Programı Hangisi ?
-
ikarus
-
en süperi pc yi zorlasada kassada vazgeçmem kaspersky den
-
Virüs arşivi en geniş olan Kaspersky
Ama diğer unsurları göz önünde bulundurduğunda pc'yi kasması vesaire en iyisi Eset Nod32
-
eset smart security dene hocam.
-
kaspersky internet security 9 (2010).. makineyi o kadarda kasmaz rahat ol..
-
Tabiki Kav 'dan şasma şimdilik .
-
nod32 tabikide..
2. olarak avast kullanabilirsin.. hepsini kullandım hantal programlara gerek yok ( şirket bilgisayarı değilse ). kur avastını bak keyfine.
-
Avastıda kullandım da yav oda kasıyor beee ..:SS:S: cok kasyor :S:S programı kaldırsam bu sefer virus girio ister istemez pcye napacam bilmiorum .. .:S:SS::S:S:S
-
Avira: Harici diskimin sadece ikon resmi için çalıştırdığı autorun dosyasına virüs diyen av.
Bit def: Peryodik olarak her saat interneti yavaşlatıp nette sörf yapmayı işkenceye çeviren, kapatmaya çalışınca size virüs muamelesi yapan av
Nod32: 7 yıl önce çektiğim cd'deki kıçı kırık solucanı temizleyemeyen ve beni rezil bir halde bırakan av
Kaspersky: Çalışma sistemi farklıdır. Pc'yi o kadar yavaşlatır ki virüzler bile çalışamaz. Mantık olarak işe yarayan ancak pratikte 5 para etmeyen av.
Avast: Çalışıp çalışmadığını anlamanın en zor olduğu, varlığını hissettirmeyen av.
northon: dos tabanlı pc ler zamanından kalma virüsleri bile yakalayamamakla kalmayıp koruyacam diye 512bm lik makinede 790mb ram yiyen av.
Bunlar en ünlüleri diye yazdım. Yazdıklarım bizzat başıma geldi.
Anlayacağınız hepsi aynı. Av'yi boşverin kendi sisteminizi kendi yöntemlerinizle koruyun.
-
Kaspersky
*Eğer bilgisayarın çok eski değilse (pentium 4 2004 serisi gibi) kasma olmaz olsada çok az olur
*Neredeyse saatlik güncellenir
*Galiba KGB nin bilgisayarlarını koruyordu.
*Yeni 2010 ve 2011 çözümlerinde yeni bilgisayarlarda neredeyse kasmadan eser yok
*cCc Kaspersky Siker cCc :)
benim görüşlerim bunlar
