Sosyalizm Nedir ?
-
Sosyalizm insanın kendine yakışanı giymesidir.
-
Sosyalizm Yaşları Kurak, Kışları Soğuk Bir İklim Türüdür :)
-
Chaoser bunu yazdı:
-----------------------------lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------
sosyalizim serbest tartışma ortamıdır...herkesin anlayışlı olarak birbirini dinlediği ortamdır
-----------------------------Çok haklısın stalin türki cumhuriyetteki bütün devletleri dinlemiş kırım türklerini hele çok güzel dinlemiştir hele kominizm hakkında atıp tutanlara bol bol çamaşır ipi hediye etmiştir dimi
-----------------------------
chaos olmu şimdi niye böle laflar kullanıosun a.q :Sben her siyasi tartışmada birşeyler söylüorum....birileri hre tartışmada bana "stalin" kırım örneğini veriyor...
yeter a.q ya artık tartışmaya korkar oldum
-
sovyetlerin kendi uydurduğu tabanında abd karşıtlığı olan aslında bi amaca hizmet etmeyen daha doğrusu hiçbi amacı ve mantığı olmayan bi sistemdir..
sosyalizme kendini kaptıran sovyet köpeği olmuştur artık ve geri dönüşüde biraz zordur..
duvarlara saçma sapan yazılar yazıp aslında hiçbişeyin ne olduğunu bilmeden kötüleme yapanlardır..bana göre bu insanların vatana hiçbi yararı yoktur hatta vatanı geçtim dünya insanlığına da bi yararı yoktur..
birisi bana sosyalizme inanmam için iyi bi neden söyleyebilir mi =) -
la bi gidin gomünist işe yaramaz cumhuriyet karşıtları sizi :D
olum sizin işiniz gücünüz cebinizde ki paranın hesabı değil ki ulen şunun cebinde kaç para var acaba yarısı kaç para eder hesabı kaç liralık şarap içiyor hangi arabayla biniyor gemisi kaç milyon dolar :d:D onla uğraşıyonuz siz yazık lan bunlara
bana çok sempatik insanlar olarak gelirler hep severim bu alayına gider yapan devrimci gençliği komik insanlar harbiden :D
-
tugra bunu yazdı:
-----------------------------la bi gidin gomünist işe yaramaz cumhuriyet karşıtları sizi :D
olum sizin işiniz gücünüz cebinizde ki paranın hesabı değil ki ulen şunun cebinde kaç para var acaba yarısı kaç para eder hesabı kaç liralık şarap içiyor hangi arabayla biniyor gemisi kaç milyon dolar :d:D onla uğraşıyonuz siz yazık lan bunlara
bana çok sempatik insanlar olarak gelirler hep severim bu alayına gider yapan devrimci gençliği komik insanlar harbiden :D
-----------------------------
bişi demim diyorum kuzen ama artık dayanamicam yeter :Dneyimiz komik??
en azından körü körüne bağlanmıyoruz bi düşünceye...etrafına bir baksana neler var...en yakın örnegi geçenlerde muhabbet ettigimiz ülkücü genç...hatırlarmısın nasıl gülmüştük :S
körü körüne bağlanmayıp "tüm kalbimizle" bağlandıgımız için komik geliyoruz sizlere...
ama bizlerede "körü körüne bağlanan" bi takım faşistlere gülüyoruz..anlicagın herşey karşılıklı aslında...
hee bu forumda körü körüne bağlanan kimse varmı diye bakıyorum..
en azından bu konuya cvp atanları tanıyorum...hepside bişeyler bilen arkadaşlarım...
kısacası sözüm meclisden dışarı
-
dünyadaki en güzel rejim cumhuriyettir sorgulamaya gelmez zaten sosyalizm yada komunizmmi derseniz bence sosyalizm rejim komunizm yaşam tarzıdır herneyse Atatürk zaten o rejmi koyardı ama demekki Türk milletine uygun bi rejim türü olmadığından birde kanımca Atatürk ileri bi görüşlü insan ve gerçekçi biri olarak sosyalizmin fazla yaşayamayacağını anlamıştır zaten öylede değilmi sosyalizm çıktıkları ülkelerde bile tutunamamışlardır herneyse konuyu açan arkadaşa şunları demek isterim
1-büyük bir çoğunluk emeğinin karşılığını alır sende kıçını sık 10-12 sene oku doktor ol paranı al
2-sen çalışmışsın biraz birikim yapmış o adam yatmış hadi versene yarısını ona desem sikini bile kımıldatmazsın banane kardeşim benim tabiri caizse götüm sikildi onu kazanmak için o yattı ne verecem dersin?
3- Türkiye Cumhuriyeti Devleti Laik,Sosyal ve Hukuk Devletidir. Kendi mahkemeleri vardır. tıpanız şıkıştımı yargıya başvurmayı çok iyi bilirsiniz.çemkirmeyin lütfen
4-hele orduya hiç laf atmayınız geceleri kıçınızı kaşıya kaşıya uyuyorsanız ordunun sayesindedir.
5-siktir et sağ-sol cart-curt terimlerini "bu devirde siyaset yapan adam boş adamdır"devir ekmek devri okumana bak hayatını kurtar ne sag ne sol ne kapıtalızm ne enternasyolazım vsvs 5 kurus para vermez karnını doyurmaz zaten bu tür işler yabancıların kafamıza ,unıversıtemıze soktugu genclerımızı bılımle teknolojı yerıne kafasını bunlarla mesgul etmektır.yapmamız gereken Ataturkun ızınden gıtmek kısacası vatanını mılletını devletını seveceksın cıkarlarını gozeteceksın okuyup calısıp ılerleyıp sonrada ekmegını kovalıyacaksın
saygılarımla
-
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------
tugra bunu yazdı:
-----------------------------
bişi demim diyorum kuzen ama artık dayanamicam yeter :Dneyimiz komik??
en azından körü körüne bağlanmıyoruz bi düşünceye...etrafına bir baksana neler var...en yakın örnegi geçenlerde muhabbet ettigimiz ülkücü genç...hatırlarmısın nasıl gülmüştük :S
körü körüne bağlanmayıp "tüm kalbimizle" bağlandıgımız için komik geliyoruz sizlere...
ama bizlerede "körü körüne bağlanan" bi takım faşistlere gülüyoruz..anlicagın herşey karşılıklı aslında...
hee bu forumda körü körüne bağlanan kimse varmı diye bakıyorum..
en azından bu konuya cvp atanları tanıyorum...hepside bişeyler bilen arkadaşlarım...
kısacası sözüm meclisden dışarı
-----------------------------
hocam kastım inancınıza amacınıza değil lafı götünden anlamakta da üstünüze yok valla :D yani espirili değişik insanlarsınız bu bir gerçek hayata bakışınız çok farklı bu da bir takım tayfalardan sizi ayırt ediyor muhabbetleri eğlenceli oluyormesela yanların da tikky gençlik le ve tesbihli krolarla aynı anda dalga geçebileceğin ve kahkaha tufanına sürüklnebileceğin yegane insan topluluğu sizsiniz yalan mı ??
ama bide körü körüne bağlı ödün vermeyn bokunu çıkartan sıçmaya gittiğinde bile sol eli paso havada olan heriflerde var onlara zaten kısaca angut diyorum ben ..
-
esadçım bak dediğim gibi git bir kominist rejimde kominizm kötüdür de ne oluyor stalin dönemindede böyleydi mao dönemindede kübada bu konu üstüne ne yapılıyr bilmiyorum bilgin varsa aydınlatırmısın
-
Komünist rejimde parti falan varmı
