Sözde Kürt Ordusu Şimdide Savaş Pilotu Eğitiyor.
-
scuderia bunu yazdı:
-----------------------------
keşke ilk hamle onlarda gelsede bütün dünya susarak olacakları izlese.ayrıca anarşist kardeş böyle salak aptal derken dikkatli ol Türkte Kürtte kardeştir üç beş çapulcu yüzünden insanları ve ırkları böyle aşağılama...
-----------------------------
Valla Gözğmsün güzel dedin de, Anarşist Kardeş Aşşağılamak namına demedi kanaatimce, biz bu güzel duygulara sanırım daha yeni yeni başladık, vakti zamanında kürt nedir kimse bilmezken içimizden bazı sözde milliyetçi geçinen lider bürünümünde kişilerin kürtçe yasaktır dayatması olayları bugüne getirdi.Yasaklamasalardı bu gün kürt de olmayacaktı, (Zaten kimsenin Kürtçe dilini tınladığıda yoktu halada durum değişmemiş hep Türkçe konuşuluyor.) yani aşşağılama değilde Aptallığımıza oldu olanlar ne güzel alışmıştık Türk olmaya şimdi ne bokuz tam olarak onuda bilmiyoruz, (Türk Kürtleriyiz illaki ama ortalık karıştı acaba Türk kardeşlerimizin nezdinde seviliyormuyuz güveniliyormuyuz o anlamda.) Arada kaldık gibi bi durumdayız, Dışarda olanlardan içerdeki kürtlerin %90 nının haberi bile yok, Haberden kastım tınlamak tınladığı yok, İş Güç Ekmek Davası Çala Çocuk uraşıp duruyoruz, şimdi düşünüyorum Bu Barzani iti Böyle etti Savaş Çıksın bitsin diyoruz ama GüneyDoğunun hali ne olacak diye düşünmeden edemiyorum. Sanırım Yine En Büyük Acıyı Güney Doğu Çekecek, Allah Yardımcımız olsun.... :((((
-
sanırsam abd ortadoğuda kendine yeni bi uşak buldu onu giydiriyo,eğitiyo,
tarih tekrardan ibarettir yine bu kürtler yarı yolda kalırlar :S
-
Tesekkurler shockman arkadasim duygularimi tam olarak aciklamissin. Ben Ataturk'cuyum ve Cumhuriyeti savunurum. Hepimiz Turk'uz ve Ataturk bunu bizi ayirmak icin degil, tek ulus altinda birlestirip kardesce yasamamizi saglamak icin dile ve resmiyete dokmustur. Simdiki zamanin Turk'u ve Kurd'u aynimi? Degil... Bu yuzden salak dedim ama bolucu zihniyetini tasiyan, kaninda ve varolusunu Cumhuriyete borclu olduklari'nin farkinda olmalarina ragmen; Amerika ve emperyalizm altinda, fasizm ve sozde 'patriotism' - yurtseverlik altinda yonetilecek olan asagilik ve baskici iktidara sahip resmi ismiyle 'Kurdistan'-Kuzey Iraq'i destekliyorlar :@
Biz Cumhuriyetciyiz, hic supheleri olmasin. Bizde fasizm olamaz Mustafa Kemal Ataturk gibi gurur duyacagimiz bir liderimiz varken. Ataturk olmedi o kalbimizde yasiyor, onu oldurmek ve sinirlarimizdan silmek ancak bizim elimizde; Eger bu kallesliklere, Cumhuriyet dusmanlarina destek olmaya devam edersek bizim icin kiyamettende beterdir bu vaziyet.
Kardesi kardese kiran fasistlere dur demeliyiz, fasizm aramizda ve Amerika, Israil - Kuzey Irak'ta.
Turkmenlere yapilan insancami sizce? Irak tarih olarak cogunlugu Kurtlere ait olabilir ama hic bir insana zulum etmeye haklari yok. Ya Kuzey Irak'ta demokrasi olur, yada o pis zihniyetleri icinde hepsi merzarliga !
www.kackisiyiz.com website'sini destekliyorum ama fiziksel ve gercekci/etkileyici olacak seyler yapmak gerekiyor, mesela Cumhuriyet icin yuruyen.... vs vs...
Saygilar
-
ya kıro ne anlar f-16 dan kağat uçaktan
ilk önce konuşmayı öğrenme eğitimi alsınlar
-
sanaldarbe bunu yazdı:
-----------------------------ya kıro ne anlar f-16 dan kağat uçaktan
ilk önce konuşmayı öğrenme eğitimi alsınlar
-----------------------------Konuşma dedin de komik geldi bana, Acaba sen onun dilini konuşsan ona nasıl gelir, eheheh :) konuşma konusunda emin ol kendi dilini öyle bi sağlam konuşurki şaşarsın, onlar gibi Güneydoğuda Kürtçeyi düzgün konuşan yoktur Emin ol. ;) Ama Sıra Türkçeye geldimi Gülesi Geliyor insanın.
Siz bana su vermedin. :)
Biz Geldim. :)eh eh eh :) komik bi tarz.
-





80 tane pilotla bu zamanda olmaz bu işler barzani efendi karşında çoluk çocuk yok...
-
''Scuderia'' Ne güzelde cevabını vermişsin. teşekkürler.
bu arada Malzaniden daha komik haberler bekliyoruz A.q
-
posuyla ucaga binip basincdan geberir onlar merak etmeyin
