folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sözde Kürt Ordusu Şimdide Savaş Pilotu Eğitiyor.



Sözde Kürt Ordusu Şimdide Savaş Pilotu Eğitiyor.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    scuderia bunu yazdı:
    -----------------------------
    keşke ilk hamle onlarda gelsede bütün dünya susarak olacakları izlese.ayrıca anarşist kardeş böyle salak aptal derken dikkatli ol Türkte Kürtte kardeştir üç beş çapulcu yüzünden insanları ve ırkları böyle aşağılama...
    -----------------------------
    Valla Gözğmsün güzel dedin de, Anarşist Kardeş Aşşağılamak namına demedi kanaatimce, biz bu güzel duygulara sanırım daha yeni yeni başladık, vakti zamanında kürt nedir kimse bilmezken içimizden bazı sözde milliyetçi geçinen lider bürünümünde kişilerin kürtçe yasaktır dayatması olayları bugüne getirdi.

    Yasaklamasalardı bu gün kürt de olmayacaktı, (Zaten kimsenin Kürtçe dilini tınladığıda yoktu halada durum değişmemiş hep Türkçe konuşuluyor.) yani aşşağılama değilde Aptallığımıza oldu olanlar ne güzel alışmıştık Türk olmaya şimdi ne bokuz tam olarak onuda bilmiyoruz, (Türk Kürtleriyiz illaki ama ortalık karıştı acaba Türk kardeşlerimizin nezdinde seviliyormuyuz güveniliyormuyuz o anlamda.) Arada kaldık gibi bi durumdayız, Dışarda olanlardan içerdeki kürtlerin %90 nının haberi bile yok, Haberden kastım tınlamak tınladığı yok, İş Güç Ekmek Davası Çala Çocuk uraşıp duruyoruz, şimdi düşünüyorum Bu Barzani iti Böyle etti Savaş Çıksın bitsin diyoruz ama GüneyDoğunun hali ne olacak diye düşünmeden edemiyorum. Sanırım Yine En Büyük Acıyı Güney Doğu Çekecek, Allah Yardımcımız olsun.... :((((


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maganda
    maganda's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    sanırsam abd ortadoğuda kendine yeni bi uşak buldu onu giydiriyo,eğitiyo,

    tarih tekrardan ibarettir yine bu kürtler yarı yolda kalırlar :S

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Anarsist
    Anarsist's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2007
    Erkek

    Tesekkurler shockman arkadasim duygularimi tam olarak aciklamissin. Ben Ataturk'cuyum ve Cumhuriyeti savunurum. Hepimiz Turk'uz ve Ataturk bunu bizi ayirmak icin degil, tek ulus altinda birlestirip kardesce yasamamizi saglamak icin dile ve resmiyete dokmustur. Simdiki zamanin Turk'u ve Kurd'u aynimi? Degil... Bu yuzden salak dedim ama bolucu zihniyetini tasiyan, kaninda ve varolusunu Cumhuriyete borclu olduklari'nin farkinda olmalarina ragmen; Amerika ve emperyalizm altinda, fasizm ve sozde 'patriotism' - yurtseverlik altinda yonetilecek olan asagilik ve baskici iktidara sahip resmi ismiyle 'Kurdistan'-Kuzey Iraq'i destekliyorlar :@

    Biz Cumhuriyetciyiz, hic supheleri olmasin. Bizde fasizm olamaz Mustafa Kemal Ataturk gibi gurur duyacagimiz bir liderimiz varken. Ataturk olmedi o kalbimizde yasiyor, onu oldurmek ve sinirlarimizdan silmek ancak bizim elimizde; Eger bu kallesliklere, Cumhuriyet dusmanlarina destek olmaya devam edersek bizim icin kiyamettende beterdir bu vaziyet.

    Kardesi kardese kiran fasistlere dur demeliyiz, fasizm aramizda ve Amerika, Israil - Kuzey Irak'ta.

    Turkmenlere yapilan insancami sizce? Irak tarih olarak cogunlugu Kurtlere ait olabilir ama hic bir insana zulum etmeye haklari yok. Ya Kuzey Irak'ta demokrasi olur, yada o pis zihniyetleri icinde hepsi merzarliga ! 

     www.kackisiyiz.com website'sini destekliyorum ama fiziksel ve gercekci/etkileyici olacak seyler yapmak gerekiyor, mesela Cumhuriyet icin yuruyen.... vs vs... 

     

    Saygilar 


    Çok günahım varsa neden gamım var Ali gibi şahı-ı merdana düştüm
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanaldarbe
    sanaldarbe's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2005
    Erkek

    ya kıro ne anlar f-16 dan kağat uçaktan

    ilk önce konuşmayı öğrenme eğitimi alsınlar

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    sanaldarbe bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya kıro ne anlar f-16 dan kağat uçaktan

    ilk önce konuşmayı öğrenme eğitimi alsınlar


    -----------------------------

    Konuşma dedin de komik geldi bana, Acaba sen onun dilini konuşsan ona nasıl gelir, eheheh :) konuşma konusunda emin ol kendi dilini öyle bi sağlam konuşurki şaşarsın, onlar gibi Güneydoğuda Kürtçeyi düzgün konuşan yoktur Emin ol. ;) Ama Sıra Türkçeye geldimi Gülesi Geliyor insanın.

    Siz bana su vermedin. :)
    Biz Geldim. :)

    eh eh eh :) komik bi tarz.

     


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek

    100.jpg

     tanker01.jpg

     t15.jpg

     kc-135_r_tanker_ucak__5_.jpg

     thk-152-2002-014.gif

    80 tane pilotla bu zamanda olmaz bu işler barzani efendi karşında çoluk çocuk yok... 


    l enfer c est les autres Sartre ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TNT
    TNT's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Erkek

    ''Scuderia''  Ne güzelde cevabını vermişsin. teşekkürler.

    bu arada Malzaniden daha komik haberler bekliyoruz A.q

     


    parayla saadet olmaz mış!!! hadi lan sen para harcamasını bilmiyon !!!!!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xtlan
    xtlan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2003
    Dişi
    posuyla ucaga binip basincdan geberir onlar merak etmeyin

    "Toros dağlarının tepelerinde tek bir Türkmen evinin bacası tüter halde kalmış ise, ben bu milletten umudumu kesmem, bayrağımı göğsüme sarar, milletimin istiklali uğruna ölürüm. Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK"
Toplam Hit: 5578 Toplam Mesaj: 49