folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Şu Saatin İyi Bir Replikasını Nerden Buluruz?



Şu Saatin İyi Bir Replikasını Nerden Buluruz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    Kaan bunu yazdı

    Hocam anlama imkanı yok. Çok detaylı sorarsa sen belli edersin o kadar.

    İçini söküp damgalı dişlileri incelemeden, zembereğine bakmadan ustası bile anlayamıyor iyi clonu..

     

    bu saati takan adam en az 3 katı fiyatlı arabaya binmeli, villada yaşamalı, ciddi bir geliri olmalı. o yüzden anlaşılmama şansı yok.

    yok ben meraklısıyım diyene hiçbirşey diyemem. bence de hobisi saat olana bu fiyatlar gerçekten bokunu çıkarmak. ben mesela, büyük keyif alıyorum. ama konudakini geçtim mesela şöyle ortalama bir omega, bir rolex bir glashütte alma imkânım bugüne kadar olmadı. saatlerin fiyatı, değerini çok aşıyor. iş tamamen lüks tüketime girmiş vaziyette. hatta bundan seiko gibi markalar bile etkilendi ve pandemiden sonra onların bile fiyatları yükseldi. grey market meselesini zaten saymıyorum. 

    ben muhtemelen sahte saat almam ama alanı da kınamam. gerçeğini kimlerin kimlerin kolunda görüyoruz. bırak da meraklısı isterse sahtesini taksın. zaten gerçeğini takan adam bunun sahtesi var yok diye umursamaz. hayatı lüks olan da sahte taksa da kimse sahte demez.

     

    https://www.youtube.com/watch?v=gUeRP-kWg84

     


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetdiyebiri
    mehmetdiyebiri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2010
    Erkek
    Kaan bunu yazdı
    mehmetdiyebiri bunu yazdı

    Alma. etrafındaki herkes (en azından saatten anlayan) o saatin replika olduğunu bilecek.

    paranın yettiği kadar bir saat al.

    yok illa da alacağım diyorsan adres :  muaythaist nickli mürid

     

     

    Hocam anlama imkanı yok. Çok detaylı sorarsa sen belli edersin o kadar.

    İçini söküp damgalı dişlileri incelemeden, zembereğine bakmadan ustası bile anlayamıyor iyi clonu..

     

    Sayın Kaan hocam herkes replika olduğunu bilecek derken şunu kastediyorum;

    Eğer bu saati takıyorsan apartman dairesinde yaşamıyorsundur, bindiğin araba, yemek yediğin restoran, yaptığın iş giydiğin kıyafet vs. Hepsi bu saatin gerçeği ölçeğinde değilse bu saatin replika olduğu anlaşılır demek istiyorum : )


    PUHU Leather Goods - https://www.instagram.com/puhuleathergoods
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buber.
    wordros
    wordros's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    @mehmetdiyebiri ya da biri hediye etmiş olabilir mesela. 

    Edit: Bu arada çok fazla zengin tanıdığım var ve emin olun hiç birisi bahsettiğiniz gibi şatafatlı yaşamıyor. Altların da belki marka bir araba var ama çoğu salaş ve gösterişten uzak. Milyarder olanı da var milyoner olanı da. Milyarder olanı hala gider kahve de 100 lük 500 lük kumar oynar :) Boşuna demiyorlar para ile imanın kimde olduğu belli olmaz diye. Aileden gelmiyorsa para çoğu emek ile zengin olan şatafatı seçmiyor gözlemlediğim kadarıyla. Tabi kaliteli yaşıyorlar ama öyle birilerinin gözüne birşeyler sokma ihtiyacı çoğunda yok. Görgüsüz olan da sonradan görme yada görmüş gibi yapanlar. Tabi bu benim çevrem ve benim gözlemlerim.

    wordros tarafından 28/May/24 12:08 tarihinde düzenlenmiştir

    alektamovikmovik
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    wordros bunu yazdı

    @mehmetdiyebiri ya da biri hediye etmiş olabilir mesela. 

    Edit: Bu arada çok fazla zengin tanıdığım var ve emin olun hiç birisi bahsettiğiniz gibi şatafatlı yaşamıyor. Altların da belki marka bir araba var ama çoğu salaş ve gösterişten uzak. Milyarder olanı da var milyoner olanı da. Milyarder olanı hala gider kahve de 100 lük 500 lük kumar oynar :) Boşuna demiyorlar para ile imanın kimde olduğu belli olmaz diye. Aileden gelmiyorsa para çoğu emek ile zengin olan şatafatı seçmiyor gözlemlediğim kadarıyla. Tabi kaliteli yaşıyorlar ama öyle birilerinin gözüne birşeyler sokma ihtiyacı çoğunda yok. Görgüsüz olan da sonradan görme yada görmüş gibi yapanlar. Tabi bu benim çevrem ve benim gözlemlerim.

    zengin olmakla varlıklı olmak aynı şey değil hocam. saat işi biraz merak ve kültür de gerektiren birşey. milyarder olup kahvede 100 liraya kumar atan adam sonradan görmedir. bunu ayıp anlamında söylemiyorum. bugün ben de zengin olsam aynını yaparım. ama mesela benim çocuklarım yapmaz. ben de duyuyorum adamın milyarları var 10 yaşında opele biniyor hâlâ. zamanında köy olan yerde toprağı çokmuş, şimdi lüks siteler var sattığı topraklarda. yüzlerce kiracısı var. yemiyor parayı. kötü günüm olursa lâzım olur diyor. iyi kötü demiyorum kafa bu. şimdi bu adamda para olsa ne olmasa ne? kaç liralık saat taksa ne takmasa ne? 

    zenginin malı züürdün çenesini yoracağı için kimde ne kadar para olduğunu sallamıyorum. olaya saatler ve hobi olarak bakıyorum. ben napim kahvede 100 liraya batak atan adam milyoner mi milyarder mi gecekonduda mı yaşıyor bana ne?


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LaNCeLoT
    LaNCeLoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek

    Zeybekin sorusuna bir tane cevap yok

    Niye onu takcan sunu tak tan baska cevap yok.


    Kurtlar tasma takmaz....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KemikadaM
    KemikadaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    istanbulda bir yer vardı a kalitesini getiriyordu instagramda da var ama çakmaları bile 5-10 bin bandında haberin olsun.


    Ç.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    kadıköy tek büfeyi(böyle meydan gibi bir yerin ortasında olan, eski rex'in karşısı değil) geçince, moda sahiline doğru hemen yolun sağında bir saatçi var. İçeride yaşlı bir amca bu işi her halde 50 yıldır yapıyor, genelde saat tamir eder ama ben çokca ikinci el kaliteli ve az bulunan saat bulmuşumdur.

    mesela pederin doğum yılında yapılmış Alman saatleri, eski montblack orjinal saatler.


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    hocam mümkünse eta mekanizmalı bir replikasını alın. onlar daha dakik oluyor, piyasada genelde seikonun mekanizmaları var, bazıları 30-40 saniye civarı günlük sapma yapabiliyor.

    ancak eta mekanizmalar genelde 2-5 saniye arası sapma yapar.

    aliexpresste satanlar var bu modeli, ancak dediğim gibi mekanizması önemli.


    goo.gl/qBNZmW
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    hocam mümkünse eta mekanizmalı bir replikasını alın. onlar daha dakik oluyor, piyasada genelde seikonun mekanizmaları var, bazıları 30-40 saniye civarı günlük sapma yapabiliyor.

    ancak eta mekanizmalar genelde 2-5 saniye arası sapma yapar.

    aliexpresste satanlar var bu modeli, ancak dediğim gibi mekanizması önemli.

    burda eta mekanizma derken önemli bi konu var. ETA bi mekanizma üreticisi. eskiden dışarı mekanizma satıyormuş. şu an sadece kendi grubuna (swatch group) mekanizma veriyor. internette eta saat diye satılan saatler gerçek eta mekanizma değil, o mekanizmalar da çakma. yani kalitelisi denk gelmezse nh35 (seiko) mekanizma daha iyi bile olabilir. veya biraz anlayan kasayı ayrı alıp (aliexpresste bolca var) orjinal ucuz bi eta'lı saatten mekanizma aktarabilir. bu superclone olanlar sanırım mekanizmayı da kopyaladığından pek gerek olmaz, bilmiyorum ama kopya mekanizma da (superclone kopya) herhalde az çok iyi zaman tutuyordur. daha ucuz olsun diye kalitelisi anlattığım şekilde eta mekanizma, daha ucuzu nh35 mekanizma alınabilir. hatta bunların quartz yani pilli kopyaları da var ki en ucuzları onlar. tabi özellikle pilli alırsanız ben sahteyim diye bağırır.

     

    Prometheus tarafından 28/May/24 13:51 tarihinde düzenlenmiştir

    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buber.
    wordros
    wordros's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    @Prometheus sonunu bağlamıştım ama anlatamamışım hocam. Parayla imanın kimde olacağı belli değil. Gösteriş budalası tikky bir zengin ile normal zenginleri karıştırmamak lazım. Herkes de herşeyi görebilirsin. Bir insan parasını boşa harcamıyor diye aptal mı oluyor :) 100 liralık batak oynayan biri bazı şeyleri aşmış oluyor aslında. Neyse. Bilgi aktarımın için teşekkür ederim. Ama akıllı adam parasını yatırım için kullanır. Saat de bir yatırım. Genel de mal mülk zenginleri de çok sırıtmak istemez. Pinti olur. Ama bu yaşam kalitelerinden değil gösterişten uzak bir pintilik. Tabi nerede yaşadığı da önemli böyle insanların. Şehir olarak.


    alektamovikmovik
Toplam Hit: 4041 Toplam Mesaj: 47
patek philippe