folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Subliminal Avı (Oyun Tadında)



Subliminal Avı (Oyun Tadında)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
    Daniel-Koo bunu yazdı

    anlamadigim olay, adamlarin dunyayi zikip atabilecek gucleri var iken -  yani misyonerlikle vb seyler ile - ne diye cikolota vs icine gizli mesajlar koyarlar? :D sen onu hic farketmemissen bi sikinti yoktur bence. hadi buldun :D ne oldu? :D illuminati coktu mu acaba. desifre oldular jsdhfgddgf

    dediğin doğru ama herkes olaya farklı bakıyor. sen hiç parmağını bile oynatamdan birini kontrol etmekmi istersin birde silah asker dünyanın meşakkatine girerekmi yapmak istersin. mesele sadece bu.

    arkadaşlardan çok abartan :) ve anlamayan çok. yok göz gördüm yok yıldız var olarak bakarsan olaya tabiki çok saçma gelir.

     

    bunun çıkış hikayesi çok kısaca: önceleri kişsel olarak kişileri kontrol etmek için başlatılmış birşeyken

    sonradan yapılan deneylerle genel kitleyi topluca konrol etmek meselesine dönüştü.

    gerek duyma gerekse görme algısının beyinde farklı yansıması olduğu keşfedilince 25. kare denilen yöntemle başlamış oldu.

    sana daha ilginç birşey anlatayım.

    cerrah kitabında bir olay olmuştu. romanı okumayı planlaryanlar okumasın:

    kadın kendini kaçırana bir el ateş ettikten sonra bayılıyor. ama tanıklar 2 el ateş edildiğini söyleyince kadını hipnoz ederek o olaya dönerler ve aslında kadın baygında olsa duyduğu şeyleri anlatır ve gerçekten 2 el ateş edildiğini söyler.

    normalde asla duymadığın yada görmediğin bir kişiyi ayrıntılı anlatabilirsin bu yöntemle. yada oldboy izle desem miden kaldırırmı bilemiyorum.

    bu tip mesajlar işte bu alana saldırı oluyor.

     


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Millet çıldırttı beni amk kafayı yiyeceğim lan :)

    Abi sarhoş musunuz siz yahu?

    Ne gözü, ne illuminatisi, neyden bahsediyorsunuz siz.

    Sub olayını sadece, siz masonlarla alakalı bir şey mi sanıyorsunuz? Sub denilince İlluminati mi sanıyorsunuz? Ne kadar ezbere gidiyorsunuz amk kafayı yiyeceğim :D

    Yok illuyu bulsan ne olacak, yok bisküvide göz var yok o bu yok şu asdlkjasdlj şakamısınız ya çıldırdım amk :)))

    Abi sub demek en basitinden şu bok ya.




    Millet bunu yıllarca buğday başağı sandı amk.

    En basitinden yine şunu herkes dağ sanıyor şimdi bu adam mason olsa ne illu olsa ne alaka amk?




    Siz sadece simgeyi şekillerde kullanıp arz etmeyi masonların yaptığını falan mı sanıyorsunuz ya da her böyle konuda aha illuminati mi sanıyorsunuz?

    Ahaha amk krize girdim ya gülmekten, iyi illuminatiler size abi siz devam edin bu kafaya :))


    SUB'INA DA PROFESÖRLÜĞÜNE DE LANET OLSUN BIRAKIYORUM ULAN :|

    Zeytun-i tarafından 21/May/14 23:46 tarihinde düzenlenmiştir

    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı

    Millet çıldırttı beni amk kafayı yiyeceğim lan :)

    Abi sarhoş musunuz siz yahu?

    Ne gözü, ne illuminatisi, neyden bahsediyorsunuz siz.

    Sub olayını sadece, siz masonlarla alakalı bir şey mi sanıyorsunuz? Sub denilince İlluminati mi sanıyorsunuz? Ne kadar ezbere gidiyorsunuz amk kafayı yiyeceğim :D

    Yok illuyu bulsan ne olacak, yok bisküvide göz var yok o bu yok şu asdlkjasdlj şakamısınız ya çıldırdım amk :)))

    Abi sub demek en basitinden şu bok ya.




    Millet bunu yıllarca buğday başağı sandı amk.

    En basitinden yine şunu herkes dağ sanıyor şimdi bu adam mason olsa ne illu olsa ne alaka amk?




    Siz sadece simgeyi şekillerde kullanıp arz etmeyi masonların yaptığını falan mı sanıyorsunuz ya da her böyle konuda aha illuminati mi sanıyorsunuz?

    Ahaha amk krize girdim ya gülmekten, iyi illuminatiler size abi siz devam edin bu kafaya :))


    SUB'INA DA PROFESÖRLÜĞÜNE DE LANET OLSUN BIRAKIYORUM ULAN :|


    Bu tamamdir, yenisini gönderin.

    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    konuyu sen başlattın niye çıldırıyorsun.

    en başta camideki yıldız dedin.

    üstelik horozdan bahsederken işin içe tavuğun girmesi çok normal. elelam kaplandan bahsetmiyor.

    bu konunun 6-7 konu aşağısında soğuk savaş belgeseli konusu var oradan başlayan bir serüven.icattan bahsederken mücittende bahsedilir.

    tiye alıyorlar biraz :) o konuda haklı olabilirsin.

    futurist tarafından 21/May/14 23:54 tarihinde düzenlenmiştir

    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    futurist bunu yazdı

    konuyu sen başlattın niye çıldırıyorsun.

    en başta camideki yıldız dedin.

    üstelik horozdan bahsederken işin içe tavuğun girmesi çok normal. elelam kaplandan bahsetmiyor.

    tiye alıyorlar biraz :) o konuda haklı olabilirsin.

    Ben hala onu diyorum zaten fark yok ki?

    2 Tane SUB var.

    100 Kere açıkladım, Birincisi (camideki süleyman a.s) mührü olan avize.

    İkincisi, borneo isminin içindeki "oreo".

    Millet yok illu bulsan ne olur, neleri araştırıyorsunuz, işsizmişiniz baabında yazınca milletin ne kadar anlamadığını görüp bir de akıl vermesine çıldırıyorum :))

    Ya arkadaş ilgilenmiyorsan ne diye yorum atarsın (komedi yorumlara kızmıyorum yanlış anlaşılmasın) ayrıca her sub ile illu ve masonluğu ilişkilendirenlere ayrıca kızıyorum ahah ezber style.

     


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı

    Millet çıldırttı beni amk kafayı yiyeceğim lan :)

    Abi sarhoş musunuz siz yahu?

    Ne gözü, ne illuminatisi, neyden bahsediyorsunuz siz.

    Sub olayını sadece, siz masonlarla alakalı bir şey mi sanıyorsunuz? Sub denilince İlluminati mi sanıyorsunuz? Ne kadar ezbere gidiyorsunuz amk kafayı yiyeceğim :D

    Yok illuyu bulsan ne olacak, yok bisküvide göz var yok o bu yok şu asdlkjasdlj şakamısınız ya çıldırdım amk :)))

    Abi sub demek en basitinden şu bok ya.




    Millet bunu yıllarca buğday başağı sandı amk.

    En basitinden yine şunu herkes dağ sanıyor şimdi bu adam mason olsa ne illu olsa ne alaka amk?




    Siz sadece simgeyi şekillerde kullanıp arz etmeyi masonların yaptığını falan mı sanıyorsunuz ya da her böyle konuda aha illuminati mi sanıyorsunuz?

    Ahaha amk krize girdim ya gülmekten, iyi illuminatiler size abi siz devam edin bu kafaya :))


    SUB'INA DA PROFESÖRLÜĞÜNE DE LANET OLSUN BIRAKIYORUM ULAN :|

    hoca nie cellaleniyon işte biz de bu konuda cahiliz bizi aydınlat diyoruz işte bizde sana  .

    işte ben sordum mesela nasıl oluyor  sub nedir   başka kimler yapıyor  falan diye  niye atarlanıyonki bildiğin bişi varsa paylaş .

    biliyosan bizi ezmene gerek yok bilmyiyosnz diye bilsek zaten soru sormayiz yorum yaparız  yanlı veya  karşıt görüş olarak ok ;)


    Nev-i Şahsına Münhasır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    antivirus bunu yazdı

    hoca nie cellaleniyon işte biz de bu konuda cahiliz bizi aydınlat diyoruz işte bizde sana  .

    işte ben sordum mesela nasıl oluyor  sub nedir   başka kimler yapıyor  falan diye  niye atarlanıyonki bildiğin bişi varsa paylaş .

    biliyosan bizi ezmene gerek yok bilmyiyosnz diye bilsek zaten soru sormayiz yorum yaparız  yanlı veya  karşıt görüş olarak ok ;)

    Güzel kardeşim ben sub olayı nedir diyene kızmıyorum ki cümleyi nasıl okuyorsun?

    Ben bu işler boş iş, aman ne uğraşıyorsun, bulunca bir bok mu oldu? diyenlere kızıyorum :))

    Ayrıca olayda anlattığım kısmı es geçip yok illu yok mason vs diyenlere kızıyorum..

    Gerçi kızıyorum derken sinirlenmiyorum böyle ciddi ciddi :)) Gülüyorumda yani :)

    Ayrıca anlattım abi, aydınlattığımı düşünüyorum. Son ZB VE TOB olayında bile anlaşılmıştır.


     


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plA
    plA's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2013
    Erkek
    Şimdi hacılar Jay-Z adlı şahıs bir masondur, bu öyle sır bir bilgi de değil, gösterecem birazdan bilmeyenler için. Jay-Z'nin kendisi gibi mason olan Rick Ross adlı siyahi rapçi şahıs ile bir düeti var, ve şarkının adı "Free Mason" (hür mason). Bu şarkı öyle sıradan bir şarkı değil, eğer sadece benim bu blog'da yazdıklarımı bile baştan sona okuduysanız, bu şarkıdaki sözlerin ne manaya geldiğini daha iyi anlayacaksınız. Fakat yine de psikopat olduğum için açıklayacam bu sözleri.
     
    Şarkının her bir sözü, bu blog'da anlatılanların birer sağlaması niteliğinde, fakat ben de bir insan evladı olduğum için yalnızca bazı can alıcı kısımlarını inceleyecez şarkının. İnceleyeceğim dörtlüklerin anlamlarını aşağısına yazdım, üşenmeden okuyun, haydi kaynatasızlar:
     
    We the lost symbols, speak in cryptic codes
    Ancient wisdom, valuable like gifts of gold
    I embark on life, my path is all math
    I understand the codes these hackers can't crack
     
    Meali: Bizler kayıp sembolleriz, gizli kodlarla konuşuruz
    Eskilerden kalma (tarihi) bilgelik, altın kadar değerlidir
    Hayata atılırım, benim yolum sırf matematiktir
    Hacker'ların kıramadığı şifreleri ben anlarım
     
    Kabalistik öğretiden bahsediyor burada sevgili Rick Ross. Bildiğiniz gibi semboller ve matematiksel düzen kabalacılar ve masonlar için çok ama çok önemlidir. Misal klasik fiziğin kurucusu Isaac Newton kabalacıdır ve simyacıdır. Bir elementten başka bir element elde etmektir simya, genellikle de altın elde etmek için uğraşılır simya ile. Bu sözlerde şair diyor ki; masonuz, kabalistiz ve bu öğreti bize eskilerden kalmıştır akıllı olun. He tamam canım.
     
    Kabala ne zaman yazıldı, mucidi kim, bunlar bilinmiyor. Fakat Tapınak Şovalyeleri'nin eline geçmesi 1. Haçlı Seferi'nde oluyor. Papa'nın haçlı ordusuna harbi Hristiyanlar olarak katılan bu Tapınak Şovalyeleri, Süleyman'ın Tapınağı'nda bir şey buluyorlar, ve onu bulunca derin bir "hassssktiiir" diyorlar. Bu buldukları şey; kabala adı verilen, çok az kelime ve müthiş bir matematiksel düzenle yazılmış bir kitaptır. Gariptir, 1. Haçlı Seferi'ndeki en büyük katliam da Süleyman'ın Tapınağı'nda olur.
     
    Tarihi genelde kazananlar yazar, fakat bu katliamı kendileri dahi inkâr etmiyor. Örneğin 1. haçlı ordusunda bizzat bulunan Fulcher of Chartres şunları der: "Bu tapınakta 10.000 kişi öldürüldü. Gerçekten orada olsaydınız ayaklarımızın ayak bileklerine kadar öldürülenlerin kanı ile kaplı olduğunu görürdünüz. Daha başka ne denilebilir? Buradaki hiç kimse hayatta bırakılmadı; ne kadınların ne çocukların hayatını bağışladılar."
     
    Neden bu katliamı Süleyman'ın Tapınağı'nda yaptılar? Veya sürdürmekte oldukları bu katliamı neden bu tapınakta iyice abartarak herkesi kılıçtan geçirdiler?
     
    Bir şeyleri saklamak için olabilir mi? Örtbas etmek için, yayılmasını ve duyulmasını engellemek için olabilir mi?
     
    Tıpkı Hitler'in, kendine ait belgelerin bulunduğu Döllersheim kasabasını yerle bir etmesi gibi...
     
    Tapınakçılar elde ettikleri bu güç ile Avrupa'da baya bir varlık sahibi olurlar, ardından yıllar sonra Papa bunların bi kısmını idam ettirir, bir kısmını Malta'ya sürdürür. Ve yüzyıllar sonra, Tapınak Şovalyeleri'nin mirasına konan elitler Illuminati'yi kuracaklardır.
     
    Tarihte biraz daha geriye gidecek olursak firavunlar döneminin Mısır'ı ve ondan önce de Babylon (Babil) bu gizli öğretiye sahipti. Yani günümüzdeki elit aileler, Babil'in mirasçılarıdır. Onların günümüz versiyonundan ibaretlerdir.
     
    Neyse şarkıya devam edelim kaynatasızlar.
     
    I'm iconic in the field, like Solomon's Seal
    Allow my flow time to sink into the temple
    Free Mason, freelancer, free agents, we faster
    Big contracts, big contractors
    Built pyramids, period we masters
     
    Meali: Ben sahada semboliğim, tıpkı Süleyman'ın mührü gibi
    İzin ver zamanımın akışını tapınağa gömeyim
    Hür mason, bağımsız yazar, büyük kimseler, biz daha hızlıyız...
    Büyük antlaşmalar, büyük taraflar
    Piramitleri inşa ettiler, bizler üstadız, nokta.
     
    Evet burada biz süperiz höyt deyu meydan okuyorlar. Süleyman'ın mührü (veya Davut'un yıldızı) bildiğiniz gibi günümüzde İsrail bayrağıdır. Hz Süleyman'ın bu şahıslar için ayrı bir önemi var, zira kabalayı onun tapınağından zorla alarak onun mirasçısı gözüyle görüyorlar kendilerini. Rothschild'lerin de "Solomon" adına sahip çocukları olmuştur. Peygamberlere maledilmiş bir sembolün, günümüzde siyonizm amblemi olarak kullanılması ise size bir ipucu versin. Peygamberlerin siyonizm ile bir alakaları olamaz, yani bir sembol çok farklı manalar veya vitrin hikâyeleri yüklenerek kullanılabilir. Önemli olan "şu an" hangi maksat ile kullanıldıklarıdır.


    http://michaelsikkofield.blogspot.com.tr/
    plA tarafından 22/May/14 00:15 tarihinde düzenlenmiştir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaniSokucu
    CaniSokucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek

    Borneodaki oreo subliminal değil ki hacı. Hayır neden oreo mesajını vermek istesinler? Paketine baktığın an aaa bak oreonun çakması lan diyosun zaten. Yanlışım varsa açıkla ben anlamadım bişi.


    Şafak 1152!
Toplam Hit: 13028 Toplam Mesaj: 62