Subliminal Avı (Oyun Tadında)
-
@pla çarpım tablosunu bileyene integral anlatıyorsun.
güzel yazı michael ın yazısı ama gözden kaçırmışım . yada okudum hatırlamıyorum.
zeynun-i o kadar yüzlerce resimden borneoyu koymuşsun millet tabi sorar :)
nerden buldun gerçekten incelemek için soruyorum.
gerçi bulduğunada koyduğunada bin pişmansın ama :(
-
futurist bunu yazdı
@pla çarpım tablosunu bileyene integral anlatıyorsun.
güzel yazı michael ın yazısı ama gözden kaçırmışım . yada okudum hatırlamıyorum.
zeynun-i o kadar yüzlerce resimden borneoyu koymuşsun millet tabi sorar :)
nerden buldun gerçekten incelemek için soruyorum.
gerçi bulduğunada koyduğunada bin pişmansın ama :(
Sadece borneo ile alakalıda değil o avizeyi'de koydum, ayrıca link'te cola'daki barkod olayınıda ben koymuştum önce den onda koydum.
Şu an heryerde satılmaya başladı bu borneo.
@Can
Abi dikkat edersen ön kapak yabancı buradan bir çağrışım var ve şöyle düşün isim borneo olmasaydı.
Çikita diye bir şey olsaydı misal. renkte ona benzemeseydi biraz, sen bunu borneo (oreo) diye almazdın, o çağrışım yapmazdı yani.
Ayrıca ismi özellikle seçmişler bence. Yani oreo hazır bir mesnet çita, onun üzerine çıkmışlar 2 kat atmışlar resmen.
0'dan yapmak yerine.
Oreo ismi orada çok çağrışım yapıyor ben markete girip ilk gördüğüm anda isime entegre olup gittim yanına zaten anla.
-
Diğerlerine girmeyeceğim de Borneo direkt yaratıcılık eksikliği ve beceriksizlik be abi sub falan değil :D

-
BORNEO
BOR-NEO
bor yeryüzündeki en değerli elementtir ve %80i türkiyede bulunur
neo ise matrix filminde baş karekterdir bildiğiniz gibi mükkemmel bir dizaynı yıkmaya kaos ve anarşi yaratmaya çalışmaktadır
burda açıkça bir masonik simge vardır anlamı bu çikolatıyı yiyiyn ve türkiyeyi yıkın ki bor madenleri masonlara kalsın demektedir
-
izzmarit bunu yazdı
Diğerlerine girmeyeceğim de Borneo direkt yaratıcılık eksikliği ve beceriksizlik be abi sub falan değil :D

Vurun beni.

-
sikkofieldin blogu anımsattı bana izmire kitap fuarına geldi geçen ay amcaoğluyla gidip bakalım görelim eti budu nedir muhabbeti nedir diye standına uğradım piyon kitabı için sıraya girmiş 16-20 yaş aralığı kitleyi gördüm kendime siktiri bastım birdahada sübliminal mesaj konusunu kendi kendime açmadım. :)
-
barkodun hemen sol tarafını penise benzetmeye çalışmışlar
yine o penis sublimanlin yanında ise ying yang şeklinde iki ok var. Penis ve birbirine girmiş iki ok? get it?
ayrıca coke kelimesi ingiliz argosundaki cock ile benzerlikler taşır, cockun penis demek olduğunu söylememe gerek yok sanırım
-
KAAMOS bunu yazdı
barkodun hemen sol tarafını penise benzetmeye çalışmışlar
yine o penis sublimanlin yanında ise ying yang şeklinde iki ok var. Penis ve birbirine girmiş iki ok? get it?
ayrıca coke kelimesi ingiliz argosundaki cock ile benzerlikler taşır, cockun penis demek olduğunu söylememe gerek yok sanırım
fazla andın aga.
http://www.11points.com/images/subliminalfood/cokebj.jpg -
yok daha neler bildiğim kola şişesi o. çıplak karıda varmı :)
-
Zeytun-i bunu yazdıKAAMOS bunu yazdı
barkodun hemen sol tarafını penise benzetmeye çalışmışlar
yine o penis sublimanlin yanında ise ying yang şeklinde iki ok var. Penis ve birbirine girmiş iki ok? get it?
ayrıca coke kelimesi ingiliz argosundaki cock ile benzerlikler taşır, cockun penis demek olduğunu söylememe gerek yok sanırım
fazla andın aga.
http://www.11points.com/images/subliminalfood/cokebj.jpghayır hocam orda sübliminal yok sadece masum bir kadın şarkı söylüyor o erkeklik uzvuna benzeyen şey ise dildo şeklinde bir mikrofon(ramştayn klibinde görmüştük bunu)
