Superonline Nasıldır ?
-
Merhaba müritler. dün süperonline yalın internet için başvuru yaptım.Sizce iyimidir değilse yol yakınken dönmelimiyim varsa başka 8mbite kadar kotasız internet tavsiyeniz varmıdır. (Uydunet burda yok)
-
superonline yalın kullanıyorum. 250-300gb indirdiğimde bile 8mbit hız sağlıyor adamlar :D akk denilen bişey yaşamadım 5 aydır :D belki bir hata ama :D
-
TheKorsans bunu yazdı
superonline yalın kullanıyorum. 250-300gb indirdiğimde bile 8mbit hız sağlıyor adamlar :D akk denilen bişey yaşamadım 5 aydır :D belki bir hata ama :D
ping durumları nasıldır hocam oyunda falan sıkıntı yaratmaz dimi, ayrıca altyapı olarak ttnetin altyapısınımı kullanıyor bunlarda
-
Arkadaşlar aldığınız Süperonline ADSL yine Türk telekom hattıyla geliyor. Yani alacağınız hizmetin TTNET'ten farkı yok ancak süperonline fiber kullanırsanız o ayrı. Çünkü süperonline fiber için kendi altyapısını kuruyor. Ben Süperonline Fiber kullanıyorum aklınıza gelebilecek her firmayı denememe rağmen Süperonline gibisiyle karşılaşmadım henüz :) . Söyleyeceğim o ki siz Süperonline Fiber kullanmadıkça alacağınız internet hizmetinin TTNET ten farkı olmayacak.
-
İyidir, yapmaman gerekenleri de hemen yazayım. Dijital fatura gelsin mi? Basılı fatura göndermesek olur mu ya Hayır diyeceksin. Sen dijital fatura istemesen de gelir, 1 lira ödeyeceksin basılı faturaya zararı yok, faturanı isteyeceksin. Superonline telefonunu aradığında açmayacaksın. Sana kampanyayı anlatıyorlar hayır istemiyorum desende ertesi ay tarifen değişiyor, bu sefer bayiye itiraz yazın diyorlar işini gücünü bırakıp bayi arıyorsun. Telefonunu bu leş kargalarına kesinlikle açmamalısın. Aynı şey tt için de geçerli.
-
Yazilimci bunu yazdı
Arkadaşlar aldığınız Süperonline ADSL yine Türk telekom hattıyla geliyor. Yani alacağınız hizmetin TTNET'ten farkı yok ancak süperonline fiber kullanırsanız o ayrı. Çünkü süperonline fiber için kendi altyapısını kuruyor. Ben Süperonline Fiber kullanıyorum aklınıza gelebilecek her firmayı denememe rağmen Süperonline gibisiyle karşılaşmadım henüz :) . Söyleyeceğim o ki siz Süperonline Fiber kullanmadıkça alacağınız internet hizmetinin TTNET ten farkı olmayacak.
Omurgadan çok noktadan fiber-adsl geçişli çalıştığı için tt den her halikurda iyidir.
-
evim ttnetin santralinin dibinde internette bi sorun yaşatmaz inşallah. Bu dijital fatura olayına sms e mail veya kağıtmı olsun dediler bende sms olsun dedim geldiği zaman öğrenmiş olurum çünkü faturalar kapı önünde pek durmuyor bizde. Kampanyalar hakkında bilgilendirilmek istermisinize özellikle hayır dedim aramazlar inşallah
-
kesinti yaşarsan o ayın parasını ben verrim
-
açık sekmelerle birlikte speedtest attım. bilgisayarda arkaplanda skype, tw, utorrent açık halde.
Edit: O Gm olmak istiyorum yazıları benim değil :D Ortak bilgisayar kullanmanın zararları :D
TheKorsans tarafından 03/Tem/14 17:58 tarihinde düzenlenmiştir -
Superonline Fiber yalin kullaniyorum bende gecen hafta gectim ttnet illetinden kurtulup, kafam rahat amk en azindan. Yarin gidip cayma bedelinide yollicam hepten rahatlicam.
Hocam 24-25k altina dusmedim hic 26k verilen hiz. Ping olayi kesinlikle yok. Playstation da fifa14 oynuyorum multide. Ttnetteyken tekevizyonu kiracak gibi oluyodum artik donup kalmasından. Maca baglanana kadar aksam oluyodu, oyundan atiyodu. Suan tek zerre sorunum yok. Ayrica nette sayfa acilisi hizinda da bariz artis yasadim.
Fibere gectiysen sorun cekmezsin asla, ama adsl ise bisey diyemem malesef amina kodumunun ttnet altyapisini kullaniyolar oda malum.
Deli olacam sene 2014 adamlar essek yukuyle para kaldirdilar anasini bellediler memleketin, bala m.ö kablo kullaniyolar. BTK denen kurum ne boka yariyo cok merak ediyorum. Denetlemedir, test islemidir ne bilim hic mi bi standarta tabii degil bu ttnet.
Boklu kokorec bile ab standartina uygun degil diye yasaklanacakti, bu internetin hic mi ayarina dokunacak bi vatan evladi yok :/
-
fiber beni aşar hocam ya, bana adsl olsun hız ping falan oynak bi durumda devam etmesin yeter. Bugun gelmediklerine göre yarın gelirler heralde
