folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Superonline Nasıldır ?



Superonline Nasıldır ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OttomanSlap
    OttomanSlap's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Merhaba müritler. dün süperonline yalın internet için başvuru yaptım.Sizce iyimidir değilse yol yakınken dönmelimiyim varsa başka 8mbite kadar kotasız internet tavsiyeniz varmıdır. (Uydunet burda yok)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheKorsans
    TheKorsans's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    superonline yalın kullanıyorum. 250-300gb indirdiğimde bile 8mbit hız sağlıyor adamlar :D  akk denilen bişey yaşamadım 5 aydır :D belki bir hata ama :D


    Hayattaki yegane üstünlüğüm, Türk doğmaktır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OttomanSlap
    OttomanSlap's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek
    TheKorsans bunu yazdı

    superonline yalın kullanıyorum. 250-300gb indirdiğimde bile 8mbit hız sağlıyor adamlar :D  akk denilen bişey yaşamadım 5 aydır :D belki bir hata ama :D

    ping durumları nasıldır hocam oyunda falan sıkıntı yaratmaz dimi, ayrıca altyapı olarak ttnetin altyapısınımı kullanıyor bunlarda

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yazilimci
    Yazilimci's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek

    Arkadaşlar aldığınız Süperonline ADSL yine Türk telekom hattıyla geliyor. Yani alacağınız hizmetin TTNET'ten farkı yok ancak süperonline fiber kullanırsanız o ayrı. Çünkü süperonline fiber için kendi altyapısını kuruyor. Ben Süperonline Fiber kullanıyorum aklınıza gelebilecek her firmayı denememe rağmen Süperonline gibisiyle karşılaşmadım henüz :) . Söyleyeceğim o ki siz Süperonline Fiber kullanmadıkça alacağınız internet hizmetinin TTNET ten farkı olmayacak.


    Titanyumun gücü adına!!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    İyidir, yapmaman gerekenleri de hemen yazayım. Dijital fatura gelsin mi? Basılı fatura göndermesek olur mu ya Hayır diyeceksin. Sen dijital fatura istemesen de gelir, 1 lira ödeyeceksin basılı faturaya zararı yok, faturanı isteyeceksin. Superonline telefonunu aradığında açmayacaksın. Sana kampanyayı anlatıyorlar hayır istemiyorum desende ertesi ay tarifen değişiyor, bu sefer bayiye itiraz yazın diyorlar işini gücünü bırakıp bayi arıyorsun. Telefonunu bu leş kargalarına kesinlikle açmamalısın. Aynı şey tt için de geçerli.

     


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    Yazilimci bunu yazdı

    Arkadaşlar aldığınız Süperonline ADSL yine Türk telekom hattıyla geliyor. Yani alacağınız hizmetin TTNET'ten farkı yok ancak süperonline fiber kullanırsanız o ayrı. Çünkü süperonline fiber için kendi altyapısını kuruyor. Ben Süperonline Fiber kullanıyorum aklınıza gelebilecek her firmayı denememe rağmen Süperonline gibisiyle karşılaşmadım henüz :) . Söyleyeceğim o ki siz Süperonline Fiber kullanmadıkça alacağınız internet hizmetinin TTNET ten farkı olmayacak.

    Omurgadan çok noktadan fiber-adsl geçişli çalıştığı için tt den her halikurda iyidir.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OttomanSlap
    OttomanSlap's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

        evim ttnetin santralinin dibinde internette bi sorun yaşatmaz inşallah. Bu dijital fatura olayına sms e mail veya kağıtmı olsun dediler bende sms olsun dedim geldiği zaman öğrenmiş olurum çünkü faturalar kapı önünde pek durmuyor bizde. Kampanyalar hakkında bilgilendirilmek istermisinize özellikle hayır dedim aramazlar inşallah

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nvidia
    Nvidia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2013
    Erkek

    kesinti yaşarsan o ayın parasını ben verrim


    Milyarlarca yıl ölüydüm dirildim ve tekrar dirilmemek üzere öleceğim günü bekliyorum!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheKorsans
    TheKorsans's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    açık sekmelerle birlikte speedtest attım. bilgisayarda arkaplanda skype, tw, utorrent açık halde.

     

    http://prntscr.com/3z0asz

     

     

    Edit: O Gm olmak istiyorum yazıları benim değil :D Ortak bilgisayar kullanmanın zararları :D 

    TheKorsans tarafından 03/Tem/14 17:58 tarihinde düzenlenmiştir

    Hayattaki yegane üstünlüğüm, Türk doğmaktır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Superonline Fiber yalin kullaniyorum bende gecen hafta gectim ttnet illetinden kurtulup, kafam rahat amk en azindan. Yarin gidip cayma bedelinide yollicam hepten rahatlicam.

    Hocam 24-25k altina dusmedim hic 26k verilen hiz. Ping olayi kesinlikle yok. Playstation da fifa14 oynuyorum multide. Ttnetteyken tekevizyonu kiracak gibi oluyodum artik donup kalmasından. Maca baglanana kadar aksam oluyodu, oyundan atiyodu. Suan tek zerre sorunum yok. Ayrica nette sayfa acilisi hizinda da bariz artis yasadim.

    Fibere gectiysen sorun cekmezsin asla, ama adsl ise bisey diyemem malesef amina kodumunun ttnet altyapisini kullaniyolar oda malum.

    Deli olacam sene 2014 adamlar essek yukuyle para kaldirdilar anasini bellediler memleketin, bala m.ö kablo kullaniyolar. BTK denen kurum ne boka yariyo cok merak ediyorum. Denetlemedir, test islemidir ne bilim hic mi bi standarta tabii degil bu ttnet.

    Boklu kokorec bile ab standartina uygun degil diye yasaklanacakti, bu internetin hic mi ayarina dokunacak bi vatan evladi yok :/


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OttomanSlap
    OttomanSlap's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    fiber beni aşar hocam ya, bana adsl olsun hız ping falan oynak bi durumda devam etmesin yeter. Bugun gelmediklerine göre yarın gelirler heralde

Toplam Hit: 4271 Toplam Mesaj: 40