Superonline Nasıldır ?
-
Fiberse evet değilse yorumsuz.
-
Bizim şansımıza olmuş çok ilginç bir olay. Rekabet kurumu turkcell e fiyat kırma izni vermiyor, kırarsa avea batacak. Bunlarda basıyor parayı ar-ge ye. Superonline satın alıyorlar ona basıyorlar parayı, sıfırdan altyapı yaptılar. Evin içine fiber çekti adamlar ya :)) bu yolla kaliteli net alıyoruz ttnet e rakip çıktı onlar da mecbur fiber çekiyor hız artırıyor şimdi ama kötü altyapıyla neryee kadar.
yanlız bilen varsa desin bir SO nun yurtdışı çıkışları kendine mi ait yoksa TT dan mı alıyor.
-
Kendi altyapılarını kullanıyorlar.
-
hocam uzak dur :)
-
TheKorsans bunu yazdı
superonline yalın kullanıyorum. 250-300gb indirdiğimde bile 8mbit hız sağlıyor adamlar :D akk denilen bişey yaşamadım 5 aydır :D belki bir hata ama :D
Hocam o işin ibneliği şu şekilde;
SOL ve diğer VAE işletmecileri(TTnet hariç) kullanıcı işlemlerini kendi taraflarında yapıyor. Telekom kota bilgisini kullanıcı bazlı tuttuğundan uğraşmak istemedeği sürece diğer ISP'lerin kullanıcılarını otomatik olarak düşüremiyor/düşürmüyor.
-
swordfish bunu yazdı
hocam uzak dur :)
neden uzak durmalıyım hocam adamlar yarın gelirse söyleyeyim cayma şansımı kullanabileyim
-
5 yıldır kullanıyorum fiyat 50tl'den 1 lira şaşmadı, akk desen bi ara itlik yaptılar ama sonra düzelttiler, ping desen online oyunlarda hiç sıkıntı yaşamadım, knight'da salıdan salıya reste düşerdim bir tek, ne lag gördüm ne kesinti, sözün özü türkiye şartlarında mükemmel hizmet sağlıyrlar.
-
ben de memnunum. önceki aboneliğimdeki ttnet hızımla aynı olmasına rağmen nerdeyse 2 kat hız hissediyorum. bu tabi göreceli bi his. fakat verilere baktığımda da hız farkı kesinlikle var. superonlineda hakkıyla son noktasına kadar bağlantımı kullanabiliyorum.
-
ttnet ve onun altyapısını kullanan her firmadan uzak dur da kimden hizmet alırsan al. hele smile adsl 'ye hiç yaklaşma, gelirlerse hiç konuşmadan kovala.
-
Balyoz99 bunu yazdıTheKorsans bunu yazdı
superonline yalın kullanıyorum. 250-300gb indirdiğimde bile 8mbit hız sağlıyor adamlar :D akk denilen bişey yaşamadım 5 aydır :D belki bir hata ama :D
Hocam o işin ibneliği şu şekilde;
SOL ve diğer VAE işletmecileri(TTnet hariç) kullanıcı işlemlerini kendi taraflarında yapıyor. Telekom kota bilgisini kullanıcı bazlı tuttuğundan uğraşmak istemedeği sürece diğer ISP'lerin kullanıcılarını otomatik olarak düşüremiyor/düşürmüyor.
işime geliyor mu? Evet kurcalamaya gerek var mı? Hayır :D
