folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Superonline Nasıldır ?



Superonline Nasıldır ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeyrekli
    zeyrekli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek
    OttomanSlap bunu yazdı
    zeyrekli bunu yazdı

    Hizmetleri iyidir, Birçok noktada TTnet altyapısını kullanıyor olsa da TTnet' ten daha iyi hız ve daha kaliteli hizmet sağlıyorlar, birçok aşamada ttnet' ten daha iyi hizmet alırsın. Gel gör ki bir gün Telekom' dan kaynaklı bir hat sorunu filan çıkar veya bir şekilde Superonline' ı bırakmak istersin filan resmen sürünürsün. Öyle böyle değil sürünmek neymiş görürsün ve muhattapta bulamazsın. Anca genel merkezlerine gidip taraman gerekir. ( Ben neredeyse yapıyordum)

    Velhasıl almak kolay, hizmet iyi ama bir nedenden dolayı ayrılman gerekirse sorun büyük. Düşün taşın bu durumu derim ben.

    hocam genel merkezden kasıt ttnet santraliyse 50 metre fark var aramda. Turkcell bayisiyle 100m var, Hem nası bi sorun çıkacakki böyle süründürecekler :|

    Benim yaşadığım sorun taşınmaktı. Taşındığım yerde Telekomun altyapısı yoktu ve taahütün de bitmesine 1 ay 20 gün vardı. Böyle bir durumla karşılaşırsan tek muhattap bulamazsın BTK' dan başka. Yani bir şekilde taahhüt ten önce bitirmeye kalkarsan ki dünya hali, anandan emdiğin süt burnundan gelir. Öte yandan Telekom' un ana hattı arızalandığı için onbinlerce kişi hatsız ve internetsizken, Superonline baskısı yüzünden benim hattımı yedek hattan bağladı telekom böyle artılarıda var. Son olarak hayır genel merkezden kastım İstanbul, Turkcell bayileriyle internetle ilgili başvuru hariç( ki onda bile aşırı bilgisizler) hiçbir şeyi çözemezsin zira yetkileri yok zaten. sadece satana kadar işe yararlar.

    zeyrekli tarafından 04/Tem/14 22:16 tarihinde düzenlenmiştir

    Bilmem kaç bin (artık bilmiyorum) özgün makale referansı ile makale yazarlığı.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OttomanSlap
    OttomanSlap's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Abi adamlar ne geldiler ne aradılar yol yakınken donsemmi geriye acaba

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OttomanSlap
    OttomanSlap's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    müritler adamlar geldi modem ve sözleşme verdi, eskiden internet bağlattıysanız aynı yere modemi bağlayın ayarları yapılacak dediler. Bağladım hiç bişey olmadı adsl ve internet ışıkları yanmıyor, sıkıntısımı var bunun ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    OttomanSlap bunu yazdı

    müritler adamlar geldi modem ve sözleşme verdi, eskiden internet bağlattıysanız aynı yere modemi bağlayın ayarları yapılacak dediler. Bağladım hiç bişey olmadı adsl ve internet ışıkları yanmıyor, sıkıntısımı var bunun ?

    Mesaj atcaklar ozaman takacaksın biz de bekliyoruz da ordan biliyorum :) cumartesi pazar işgünü olmayabilir pazartesiye sarkabilir dedi gelen adam


    iyibu! yeniden..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OttomanSlap
    OttomanSlap's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek
    by_Tet bunu yazdı
    OttomanSlap bunu yazdı

    müritler adamlar geldi modem ve sözleşme verdi, eskiden internet bağlattıysanız aynı yere modemi bağlayın ayarları yapılacak dediler. Bağladım hiç bişey olmadı adsl ve internet ışıkları yanmıyor, sıkıntısımı var bunun ?

    Mesaj atcaklar ozaman takacaksın biz de bekliyoruz da ordan biliyorum :) cumartesi pazar işgünü olmayabilir pazartesiye sarkabilir dedi gelen adam

    tamam hocam bekleyeyim madem :) sağol (modem de hoşmuş)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    walterwhit
    walterwhit's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2014
    Erkek

    Superonline fiber kullanıyorum. Memnunum.


    Yok
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek
    TheKorsans bunu yazdı

    superonline yalın kullanıyorum. 250-300gb indirdiğimde bile 8mbit hız sağlıyor adamlar :D  akk denilen bişey yaşamadım 5 aydır :D belki bir hata ama :D

    bende var akk gayet :( şikayet etcem sizi. 

     

    onun harici gayet iyidir superonline


    black implies white, self implies other, life implies death.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OttomanSlap
    OttomanSlap's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    bunlar bana şifreyi gönderdiler kullanıcı adımla , ama internet halen gelmedi, şimdi tırsmalımıyım

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OttomanSlap
    OttomanSlap's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    http://i.hizliresim.com/0bVydD.jpg

    müritler internetim bağlanmış , hat değerlerim iyimidir sağlammıdır, 16 mbit desteklermi, ping falan yaratırmı acaba bilgisi olan varmı

Toplam Hit: 4270 Toplam Mesaj: 40