Superonline Nasıldır ?
-
Hizmetleri iyidir, Birçok noktada TTnet altyapısını kullanıyor olsa da TTnet' ten daha iyi hız ve daha kaliteli hizmet sağlıyorlar, birçok aşamada ttnet' ten daha iyi hizmet alırsın. Gel gör ki bir gün Telekom' dan kaynaklı bir hat sorunu filan çıkar veya bir şekilde Superonline' ı bırakmak istersin filan resmen sürünürsün. Öyle böyle değil sürünmek neymiş görürsün ve muhattapta bulamazsın. Anca genel merkezlerine gidip taraman gerekir. ( Ben neredeyse yapıyordum)
Velhasıl almak kolay, hizmet iyi ama bir nedenden dolayı ayrılman gerekirse sorun büyük. Düşün taşın bu durumu derim ben.
-
Başta memnundum ama çıldırma noktasına gidiyorum yavaş yavaş Şubat'ta taahhüt bitiyor o zamana kadar bağlıyız sonrasına bakacağız.
Fatura son ödeme tarihinden sonra geliyor arıyorum bizim sorunumuz değil diyorlar sorunun değilse de hallet parayı tıkır tıkır alıyorsun.
Canları sıkıldıkça dijital fatura için arıyorlar bu da var.
-
zeyrekli bunu yazdı
Hizmetleri iyidir, Birçok noktada TTnet altyapısını kullanıyor olsa da TTnet' ten daha iyi hız ve daha kaliteli hizmet sağlıyorlar, birçok aşamada ttnet' ten daha iyi hizmet alırsın. Gel gör ki bir gün Telekom' dan kaynaklı bir hat sorunu filan çıkar veya bir şekilde Superonline' ı bırakmak istersin filan resmen sürünürsün. Öyle böyle değil sürünmek neymiş görürsün ve muhattapta bulamazsın. Anca genel merkezlerine gidip taraman gerekir. ( Ben neredeyse yapıyordum)
Velhasıl almak kolay, hizmet iyi ama bir nedenden dolayı ayrılman gerekirse sorun büyük. Düşün taşın bu durumu derim ben.
hocam genel merkezden kasıt ttnet santraliyse 50 metre fark var aramda. Turkcell bayisiyle 100m var, Hem nası bi sorun çıkacakki böyle süründürecekler :|
-
superonline bir defa turkcell de sen ona e turkcell inde kalitesi malum altarnatifi yok
Ben superonline 16mbt sınırsız kullanıyorum ev telefonuda dahil her ay 100 dk heryone bedava 100 dk aşmaz ise ev teli faturanlandırılmıyor. Ayda 59 TL ödüyorum yanlış hatırlamıyorsam .
Eskiden TTnet vardı 16mbt sınırsız ...
Dolayısıyla farkını anlatamam bile.
Örneğin : ttnet de bir ayda 100 saat online olabildiysem şimdi 250 saat kopma yok yavaşlama yok süper yani
birde kendi omurgası var turknet veya diğerleri gibi ttnet omurgasını kullanmıyor.
şiddetle tavsiye ederim
-
Fiber kullancaksan; bölgeye göre değişir.Bulunduğu bölgede GPON kurulum yapılıyorsa, sık sık kesilmeler yaşayabilirsin, FTTx bölgesinde isen herhangi bir problem çıkmaz rahat rahat kullanırsın internetini.Sorun çıkarsa da, tr nin büyük bölümünde sla ortalaması 12 saat.İstanbul'da bu 4 saate falan iniyor.
Adsl de; türktelekomun alt yapısını kullanıyorlar.Diğer firmalar ne kadar hız verirse SOL de aynısını verir.Yalın Adsl aktivasyon süreci 1 ayı geçiyordu,şimdi ne durumda bilmiyorum.
Kısaca,SOL kadar müşteri memnuniyetine değer veren iss yoktur.Kötünün iyisidir :) Her ayın 1 inde hesap kesilir.14 ü son ödemedir.
-
ergingur bunu yazdı
Fiber kullancaksan; bölgeye göre değişir.Bulunduğu bölgede GPON kurulum yapılıyorsa, sık sık kesilmeler yaşayabilirsin, FTTx bölgesinde isen herhangi bir problem çıkmaz rahat rahat kullanırsın internetini.Sorun çıkarsa da, tr nin büyük bölümünde sla ortalaması 12 saat.İstanbul'da bu 4 saate falan iniyor.
Adsl de; türktelekomun alt yapısını kullanıyorlar.Diğer firmalar ne kadar hız verirse SOL de aynısını verir.Yalın Adsl aktivasyon süreci 1 ayı geçiyordu,şimdi ne durumda bilmiyorum.
Kısaca,SOL kadar müşteri memnuniyetine değer veren iss yoktur.Kötünün iyisidir :) Her ayın 1 inde hesap kesilir.14 ü son ödemedir.
hocam 1 ay aktivasyon falan korkutmayın beni :| Tatillerde kullabilmek için bağlatıyorum zaten :|
-
OttomanSlap bunu yazdıergingur bunu yazdı
Fiber kullancaksan; bölgeye göre değişir.Bulunduğu bölgede GPON kurulum yapılıyorsa, sık sık kesilmeler yaşayabilirsin, FTTx bölgesinde isen herhangi bir problem çıkmaz rahat rahat kullanırsın internetini.Sorun çıkarsa da, tr nin büyük bölümünde sla ortalaması 12 saat.İstanbul'da bu 4 saate falan iniyor.
Adsl de; türktelekomun alt yapısını kullanıyorlar.Diğer firmalar ne kadar hız verirse SOL de aynısını verir.Yalın Adsl aktivasyon süreci 1 ayı geçiyordu,şimdi ne durumda bilmiyorum.
Kısaca,SOL kadar müşteri memnuniyetine değer veren iss yoktur.Kötünün iyisidir :) Her ayın 1 inde hesap kesilir.14 ü son ödemedir.
hocam 1 ay aktivasyon falan korkutmayın beni :| Tatillerde kullabilmek için bağlatıyorum zaten :|
Adsl bilmiyorum da, benim yalın fiberi aksam 6 gibi gelip sozlesme yaptilar kaydi aldilar. Ertesi gun sabah 10 da gelip kablolari cekip actilar interneti.
Ttnet yalin adsl icin 2 hafta beklemistim ah aah.
-
süperonline 2 sene kullandım modem hediyeli yeniden ttnete geçtim adamlar modemi geri istediler öle çirkef bir kurum alırken modem sizin dediler şimdi modem bizim diyolar sözleşmemi bulsam öpücemde bulamıyorum ayrıca ping sorunuda vardı arkadaşlarda ama kesinti falan yaşamadım destek merkezleri iyi sorunun olunca arıyolar çözüm buluyolar falan 10 üzerinden değerlindirme yaparsak 5 veririm ancak !
-
RETRET bunu yazdı
İyidir, yapmaman gerekenleri de hemen yazayım. Dijital fatura gelsin mi? Basılı fatura göndermesek olur mu ya Hayır diyeceksin. Sen dijital fatura istemesen de gelir, 1 lira ödeyeceksin basılı faturaya zararı yok, faturanı isteyeceksin. Superonline telefonunu aradığında açmayacaksın. Sana kampanyayı anlatıyorlar hayır istemiyorum desende ertesi ay tarifen değişiyor, bu sefer bayiye itiraz yazın diyorlar işini gücünü bırakıp bayi arıyorsun. Telefonunu bu leş kargalarına kesinlikle açmamalısın. Aynı şey tt için de geçerli.
Basılı fatura gelince elinize ne geçiyor. Yeterince dünyanın içine sıçıyoruz niye kağıt israfı yapıyorsunuz? Keşke bizden öncekiler bize daha da boktan bir dünya bıraksaydı belki biraz daha kıymetini bilirdik.
Bu arada 2-3 yıldır superonline 8 Mb kullanıyorum memnunum bir sıkıntı yaşamadım. En fazla 2-3 kez kesinti olmuştur.
DarkSkull tarafından 04/Tem/14 13:53 tarihinde düzenlenmiştir -
bu adamlar beni unuttumu acaba telefon açan olmadı hiç ?
