folder Tahribat.com Forumları
linefolder Tahribat.Com - Açık Kapılar Önünde
linefolder "Tahri-Dokumantasyon" Projesini Tekrar Ele Alalim!



"Tahri-Dokumantasyon" Projesini Tekrar Ele Alalim!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    photshop da da ben size döküman sağlarım aslında elimde 1 gb e-kitap var. konular belli olsun compi sen organizasyonu yap abi başlayalım

    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    hoja tikat et ekitap demiyor adam tahribat ürünü olcak diyor herbişey

    kendinize ayığ olunuz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    ok tahribat ürünlerinin arasına promosyon yaparız

    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    sandman soylediklerini duymamis olayim yazabilirim degil yazacaksin zaten armadada kos gelip oturmaya benzemez tahribata dokuman yazmak :P:)....
    birde tek basiniza calismayacaksiniz ekipler halinde olacak...isi aceleye getirmiyoruz sonu fiyasko olmasin diye agirdan ;)

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    hack olması gerektiğini düşünüyorum.
    tabi işin temelini anlatmak sistem hakkında insanları bilgilendirmek daha iyi ama çok sayıda hack konusunda sıfır olan webmasterlarda var.adam web dizayn ve hosting işi yapıyo.baya iyi php falan da biliyo ama dio bana şu siteyi hacklesenize.yani katılmıyorum o açıdan (:
    hack te olmalı...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    ee ne zaman?

    NesTo | same shit diffirent asshole
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xmenac
    xmenac's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Şubat/2005
    Erkek
    asp,js,access :)

    yardımcı olabileceğim konular
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    yalnız arkadaşlar şöyle bi durum var ben hayatımda admin paneli görmemiş adamım:Pp ona göre sıfırdan anlatım olması gerekior..(yane benm için) aynı dersanelerdeki gibi bilgilere göre sınıflar kurulsa??

    NesTo | same shit diffirent asshole
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unstopable
    unstopable's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2003
    Erkek

    Döküman yazacak bilgim yoq ama organize düzenleme gibi diğer ara görevlere talibim.

    ut veniant omnes!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    compu o zaman gel ben sana web programlama ve java anlatim arada dökümanda hazırlarız sende wifi ve donanım :) ulaş bana pmden

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
Toplam Hit: 6710 Toplam Mesaj: 76