Tanrı Ve Aspirin :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    Hybris bunu yazdı:
    -----------------------------
    amk herbir hücren bangır bangır lailahe illallah derken sen inkar etsen ne olacak ? :)
    -----------------------------

    Şimdi bunu da materyalist düşünceye çekenler olacaktır :)

     

    Neyse merakla izliyoruz :)


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReD__DRaGoN
    ReD__DRaGoN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek
    bide başlığa :) koymuş.buna gülmemizi mi bekliyon
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    sana yazık lan =)

     

    sor bakalım doktorlara devası olmayan derde neyle deva buluyorlarmış cevabı aşikkar olacaktır. emin ol ;)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geronymo51
    Geronymo51's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2005
    Erkek
    Bırakın şu geriyi yaaa adam post u açmış kaybolmuş millette laf yetiştiriyo kendini paralıyo. Bu adamlar fitne fesat sokar insanların kafasına. Aslında bu adamın bu tip postları direk silinmeli. Forumun tüm kurallarını bilmiyorum ama inançların tartışılacağı yer değildir herhalde. Sallayın gitsin...

    Vatanım ha ekmeğini yemişim ha uğrunda bir kurşun...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Z-CHAN
    Z-CHAN's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Geronymo51 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bırakın şu geriyi yaaa adam post u açmış kaybolmuş millette laf yetiştiriyo kendini paralıyo. Bu adamlar fitne fesat sokar insanların kafasına. Aslında bu adamın bu tip postları direk silinmeli. Forumun tüm kurallarını bilmiyorum ama inançların tartışılacağı yer değildir herhalde. Sallayın gitsin...
    -----------------------------

    Ben buradayım.


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek

    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------
    kayış koptuğu zaman belli bi süre yerine don lastiğide kullanılabilir bilgine..
    -----------------------------
    Bencede kasyışları sıyırmış bu sinan kardeşim basit bir özentinin peşinde gidiyor .Ben bu çocukla çok uğraştım bu boş işleri bıraksın diye ,hatta don lastiğini de kullandırdım :D ama işte yine aynı aynı neyse herkezin kendi hayatı ne diyim sonuçta.

    Ama bu çocuğa insanların inançlarına saygı duymayı öğretemedim gitti.

    Kendiside biliyorki inanarak bir insan her türlü hastalığı yener,ama işte illa ortalığı karıştırmak istiyor.

    Bence bu çocuk TBT de artık muhalefet SINAN diye anılsın.


    Umudumu bu güne bağlamadım ki yarınım dan umutsuz olayım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    TxT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tüm konular ve içerikler bi kenara konuyu açan arkadaşa bişey sormak istiyorum sanırım ateist bi arkadaş .. Ateist lik nedir ?

    bkz : vikipeda .

    Ateizm veya tanrıtanımazlık, tanrı veya tanrıların varolmadığını kabul eden ve dinsel öğretiyi kabul etmeyen felsefi görüş. Bu fikri savunanlara ateist veya tanrıtanımaz denir. Ateizm, tanrı inancının yanısıra diğer metafizik inançları ve tüm ruhani varlıkları da reddeder.[1]

    Ateizm sıklıkla "dinsizlik" ile özdeşleştirilse de, Theravada Budizm'i gibi bazı dinlerde de tanrının varlığına rastlanılmaz. Bu yönüyle ateizm ile dinsizlik örtüşmez. Deist akımlara bakıldığında da, tanrıya inancın olduğu ancak dinlerin kabul edilmediği görülür.

    Ateizm, evrenin nasıl oluştuğunu veya işlediğini açıklayan görüş değil, tanrı inancını reddeden görüştür.

     

    Ve blog sitende gözüme çarpan bir yazı 

    bkz..  "Şükürler olsun, ...."  http://benimblog.com/nyuu/204402/Code+Geass+%3A+13.html 

     

    peki hocam ateizme göre kime şükredilir  ? 


    -----------------------------

     

    hocam sen ne bakıyosun bu ateistlere hepsi bi tarafları sıkştığında dua ederler. ama bu konuyu açan arkadaş kadar da belli etmezler. yukardaki mesajda da dendiği gibi "basit bir özentinin peşinde gidiyor"
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek
    pardon iki tane olmuş



  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    Lan bence bu ne ataist dene bi b*k A.q sadece toplum arasında farklı olmaya çalışan özenti gençlik akımının Kendince yeni neferi bizce yeni kurbanı...

    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    bu ne dingil bir konudur yaa

    komik midir nedir şimdi bu?

Toplam Hit: 19105 Toplam Mesaj: 110