Tanrı Ve Aspirin :)
-
Hybris bunu yazdı:
-----------------------------
amk herbir hücren bangır bangır lailahe illallah derken sen inkar etsen ne olacak ? :)
-----------------------------Şimdi bunu da materyalist düşünceye çekenler olacaktır :)
Neyse merakla izliyoruz :)
-
bide başlığa :) koymuş.buna gülmemizi mi bekliyon
-
sana yazık lan =)
sor bakalım doktorlara devası olmayan derde neyle deva buluyorlarmış cevabı aşikkar olacaktır. emin ol ;)
-
Bırakın şu geriyi yaaa adam post u açmış kaybolmuş millette laf yetiştiriyo kendini paralıyo. Bu adamlar fitne fesat sokar insanların kafasına. Aslında bu adamın bu tip postları direk silinmeli. Forumun tüm kurallarını bilmiyorum ama inançların tartışılacağı yer değildir herhalde. Sallayın gitsin...
-
Geronymo51 bunu yazdı:
-----------------------------
Bırakın şu geriyi yaaa adam post u açmış kaybolmuş millette laf yetiştiriyo kendini paralıyo. Bu adamlar fitne fesat sokar insanların kafasına. Aslında bu adamın bu tip postları direk silinmeli. Forumun tüm kurallarını bilmiyorum ama inançların tartışılacağı yer değildir herhalde. Sallayın gitsin...
-----------------------------Ben buradayım.
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
kayış koptuğu zaman belli bi süre yerine don lastiğide kullanılabilir bilgine..
-----------------------------
Bencede kasyışları sıyırmış bu sinan kardeşim basit bir özentinin peşinde gidiyor .Ben bu çocukla çok uğraştım bu boş işleri bıraksın diye ,hatta don lastiğini de kullandırdım :D ama işte yine aynı aynı neyse herkezin kendi hayatı ne diyim sonuçta.Ama bu çocuğa insanların inançlarına saygı duymayı öğretemedim gitti.
Kendiside biliyorki inanarak bir insan her türlü hastalığı yener,ama işte illa ortalığı karıştırmak istiyor.
Bence bu çocuk TBT de artık muhalefet SINAN diye anılsın.
-
TxT bunu yazdı:
-----------------------------Tüm konular ve içerikler bi kenara konuyu açan arkadaşa bişey sormak istiyorum sanırım ateist bi arkadaş .. Ateist lik nedir ?
bkz : vikipeda .
Ateizm veya tanrıtanımazlık, tanrı veya tanrıların varolmadığını kabul eden ve dinsel öğretiyi kabul etmeyen felsefi görüş. Bu fikri savunanlara ateist veya tanrıtanımaz denir. Ateizm, tanrı inancının yanısıra diğer metafizik inançları ve tüm ruhani varlıkları da reddeder.[1]
Ateizm sıklıkla "dinsizlik" ile özdeşleştirilse de, Theravada Budizm'i gibi bazı dinlerde de tanrının varlığına rastlanılmaz. Bu yönüyle ateizm ile dinsizlik örtüşmez. Deist akımlara bakıldığında da, tanrıya inancın olduğu ancak dinlerin kabul edilmediği görülür.
Ateizm, evrenin nasıl oluştuğunu veya işlediğini açıklayan görüş değil, tanrı inancını reddeden görüştür.
Ve blog sitende gözüme çarpan bir yazı
bkz.. "Şükürler olsun, ...." http://benimblog.com/nyuu/204402/Code+Geass+%3A+13.html
peki hocam ateizme göre kime şükredilir ?
-----------------------------
hocam sen ne bakıyosun bu ateistlere hepsi bi tarafları sıkştığında dua ederler. ama bu konuyu açan arkadaş kadar da belli etmezler. yukardaki mesajda da dendiği gibi "basit bir özentinin peşinde gidiyor" -
pardon iki tane olmuş
-
Lan bence bu ne ataist dene bi b*k A.q sadece toplum arasında farklı olmaya çalışan özenti gençlik akımının Kendince yeni neferi bizce yeni kurbanı...
-
bu ne dingil bir konudur yaa
komik midir nedir şimdi bu?
