Tanrı Ve Aspirin :)
-
ZoktriP bunu yazdı:
-----------------------------HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
NetBABA bunu yazdı:
-----------------------------iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
kayış koptuğu zaman belli bi süre yerine don lastiğide kullanılabilir bilgine..
-----------------------------
Bencede kasyışları sıyırmış bu sinan kardeşim basit bir özentinin peşinde gidiyor .Ben bu çocukla çok uğraştım bu boş işleri bıraksın diye ,hatta don lastiğini de kullandırdım :D ama işte yine aynı aynı neyse herkezin kendi hayatı ne diyim sonuçta.Ama bu çocuğa insanların inançlarına saygı duymayı öğretemedim gitti.
Kendiside biliyorki inanarak bir insan her türlü hastalığı yener,ama işte illa ortalığı karıştırmak istiyor.
Bence bu çocuk TBT de artık muhalefet SINAN diye anılsın.
-----------------------------
İnsan inanarak her hastalığı yenebiliyosa bunu yapan insan değil de insanın üzerinde bir güç müdür? Peki insan kendi potansiyelinin farkında olmayıp bunun yarattığı boşluğu kendinden üstün bir güce inanarak doldurmaya çalışıyosa ne olacak? Sadece bir soru,herkese ...
-----------------------------Hımm böyle bi soru gelince insanın kendisinde böyle bi potansiyelin nasıl oluştuğunu da düşünmek lazım.. Bu potansiyel tesadüfler sonucu mu oluşmuştur yoksa bunu oluşturan bi insan üstü güç mü vardır? Eğer insan üstü bir güç oluşturduysa zaten sıkıntı yok bizim dediğimiz kapıya çıkar. Yok tesadüf diyorsanız tesafülere inanmam...
-----------------------------
İkinizin cevabıBu yaradanın yok olduğunu göstermez demi gençler,elbetteki yüce Allahın izni ile olur.Dua insanın en kuvvetli silahıdır,ve inanarak yapılan bi duanın karşısında hiçbir dert ve sakatlık duramaz tabii Allahın izniyle.
-
Nespace bunu yazdı:
-----------------------------7 sayfa post atmışsınız, konuyu açan adamın 2 cümlesi var?
Bu kadar gelmeyin yahu dengesizlerin oltasına..
-----------------------------
böle salakca bir konuyu acan adam neyi savunacak ki ? -
yazık la bu ateistlere acıyom bunlara ben
-
saçmalık..inanmıyosan inananlara karışmayacaksın...
lanet olası provakator..
-
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------Birbirimizin degerlerine ve inanclarina saygi gostermezsek, dunya bize saygi gostermez.
Ben inanmiyorum,
Ama Islam ve inanislarina saygi gostermezsem biliyorumki kendi toplumumun dinini degil , degerlerini hice sayiyorum demektir.
simdiye kadar gelmis tum hukumetlerde ozellikle Akp'nin istedigi olusumdur bu. Buyuk ucurumlar yaratmak.
Bizde bunu cok cok abartiyoruz. kisacasi biz fitil bekleyen dinamitleriz.
Ve hepimiz o olusmus ucurumdan teker teker asagiya atliyoruz.
Karikatur cok manali. Bana Dagistanli bir musluman soylemisti.
Allah'tan yardim dilemeden once onlemini alacaksin, yoksa Allah'in gucune gidecektir.
-----------------------------bizde yazdıklarımızda bunu açıklamaya çalıştık. ilk sayfada benim ve DEVSİRME'nin mesajlarına bakarsan görürsün.
-
Z-CHAN bunu yazdı:
-----------------------------
Belki de artık anne kaza inanmalıyım. Sonumuzu hayır eder inş.
-----------------------------Hani inanmıodn lan :B:B Bi sözün bi sözünü tutmuo inanmadığın Allah'ı vesile ederek inşallah diyip dua ediyorsun :B:B Dengesiz...
edüt: bu konuda silinmez şimdi :B
-
Allaha, dinlere inanmıyorum, hatta hiçbir şeyi tanrı kabul edip tapınmıyorum deyip kendi egosuna tapınanlara ve kendisi gibi düşünmeyip birşeylere inanıp tapınan, imana bağlananlarla uğraşanlara acıyorum.
Tanrı yoktur demek karpuz yoktur demek gibi bir şey senin memleketinde karpuz yetişmiyorsa karpuzun varolmadığı manasına gelmiyor bu sen görmemiş tatmamış olabilirsin ama karpuz var. Allah inancıda böyle işte sen iman etmesende tanrı vardır senin yok demenle yok olmuyor. :)
-
ahaha çok komik lan.
-
stillalive bunu yazdı:
-----------------------------hacktorx bunu yazdı:
-----------------------------
ya hajı benim anlamadığım bişey var. sizin inandığınız şeylere inanmayan birisine kendi kaynaklarınızı kanıt olarak neden sunuyorsunuz :) adam inansa kurana inanır zaten:) inanmayan birine kurandan delil getirmek sadece onun küfrünü arttırır. eywallah sorun yok zaten kuranın özelliklerinden bitanesidir. iman edenin imanını küfredenin küfrünü arttırır.. ama iyi de bunu yaparak sadece kendi sabrımızın sınırını bulmaya mı çalışyıoruz sizce? çünkü tahammül etmekten başka seçenek yok ,sizin kuıtsal değerlerinize saygısızlık yapmasını seyrederken:)
-----------------------------
hoca olay o değil işte, bu karikatürle anlatılmak istenen şey başka, biz de kendimiz yorum yaparak öyle değil böyle diyoruz, biz zorla inan demiyoruz. adam kendisine göre doğru olan birşeyi paylaşmış, biz de bize göre doğru olan birşeyi paylaştık, kimseye zorla bizim koyduğumuz şeye inan demiyoruz.
eğer birisi kırmızıya, mavi diyorsa, ben de ona derimki o mavi değil, kırmızı ama zorla onu fikrinden çeviremem sadece bana göre olan düzeltmeyi yaparım, herkes herşeyde özgür sonuçta.
-----------------------------
bu iki arkadaşıma da şunu sorayım: ateizmin herhangi bir kaynağını size delil olarak getirse size birşey ifade eder mi? siz kurana inanıyorsunuz ama teknik olarak eğer inancınız olmassa kuran hiçbişeydir. kurana bizi inandıran şey onun içindeki kanıtlardır. yani 1400 yıl önce bilimsel olarak açıklanması mümkün olmayan bilgileri verir örneğin. ve bu çağrda bilimsel olarak ispatlanmış ve kafası basan insanlar bunu delil olarak kabul eder. ancak inanmayan birisine siz kuranda böyle diyor oyüzden doğrudur derseniz bi hükmü:) o bişey ifade etmez. -
tahribat üyeleri her boku öğrenir ama başkalarını inançları hakkında yorum yapmamayı öğrenemez
