Tanrı Ve Aspirin :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek
    ZoktriP bunu yazdı:
    -----------------------------

    HolySeclorum bunu yazdı:
    -----------------------------
    NetBABA bunu yazdı:
    -----------------------------

    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------
    kayış koptuğu zaman belli bi süre yerine don lastiğide kullanılabilir bilgine..
    -----------------------------
    Bencede kasyışları sıyırmış bu sinan kardeşim basit bir özentinin peşinde gidiyor .Ben bu çocukla çok uğraştım bu boş işleri bıraksın diye ,hatta don lastiğini de kullandırdım :D ama işte yine aynı aynı neyse herkezin kendi hayatı ne diyim sonuçta.

    Ama bu çocuğa insanların inançlarına saygı duymayı öğretemedim gitti.

    Kendiside biliyorki inanarak bir insan her türlü hastalığı yener,ama işte illa ortalığı karıştırmak istiyor.

    Bence bu çocuk TBT de artık muhalefet SINAN diye anılsın.

    -----------------------------
    İnsan inanarak her hastalığı yenebiliyosa bunu yapan insan değil de insanın üzerinde bir güç müdür? Peki insan kendi potansiyelinin farkında olmayıp bunun yarattığı boşluğu kendinden üstün bir güce inanarak doldurmaya çalışıyosa ne olacak? Sadece bir soru,herkese ...
    -----------------------------

     

    Hımm böyle bi soru gelince insanın kendisinde böyle bi potansiyelin nasıl oluştuğunu da düşünmek lazım.. Bu potansiyel tesadüfler sonucu mu oluşmuştur yoksa bunu oluşturan bi insan üstü güç mü vardır? Eğer insan üstü bir güç oluşturduysa zaten sıkıntı yok bizim dediğimiz kapıya çıkar. Yok tesadüf diyorsanız tesafülere inanmam...

    -----------------------------
    İkinizin cevabı

    Bu yaradanın yok olduğunu göstermez demi gençler,elbetteki yüce Allahın izni ile olur.Dua insanın en kuvvetli silahıdır,ve inanarak yapılan bi duanın karşısında hiçbir dert ve sakatlık duramaz tabii Allahın izniyle.


    Umudumu bu güne bağlamadım ki yarınım dan umutsuz olayım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek
    Nespace bunu yazdı:
    -----------------------------

    7 sayfa post atmışsınız, konuyu açan adamın 2 cümlesi var?

    Bu kadar gelmeyin yahu dengesizlerin oltasına.. 


    -----------------------------
    böle salakca bir konuyu acan adam neyi savunacak ki ?

    ....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kantar31
    kantar31's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2008
    Erkek

    yazık la bu ateistlere acıyom bunlara ben


    uzun bi süre daha yokum ehtiyarlar... iade-i yorum yapamadıysam kusura bakmayın
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    saçmalık..inanmıyosan inananlara karışmayacaksın...

    lanet olası provakator.. 


    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------

    Birbirimizin degerlerine ve inanclarina saygi gostermezsek, dunya bize saygi gostermez.

    Ben inanmiyorum,

    Ama Islam ve inanislarina saygi gostermezsem biliyorumki kendi toplumumun dinini degil , degerlerini hice sayiyorum demektir.

    simdiye kadar gelmis tum hukumetlerde ozellikle Akp'nin istedigi olusumdur bu. Buyuk ucurumlar yaratmak.

    Bizde bunu cok cok abartiyoruz. kisacasi biz fitil bekleyen dinamitleriz.

    Ve hepimiz o olusmus ucurumdan teker teker asagiya atliyoruz.

     

    Karikatur cok manali. Bana Dagistanli bir musluman soylemisti.

    Allah'tan yardim dilemeden once onlemini alacaksin, yoksa Allah'in gucune gidecektir.


    -----------------------------

    bizde yazdıklarımızda bunu açıklamaya çalıştık. ilk sayfada benim ve DEVSİRME'nin mesajlarına bakarsan görürsün. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Z-CHAN bunu yazdı:
    -----------------------------
    Belki de artık anne kaza inanmalıyım. Sonumuzu hayır eder inş. 
    -----------------------------

    Hani inanmıodn lan :B:B Bi sözün bi sözünü tutmuo inanmadığın Allah'ı vesile ederek inşallah diyip dua ediyorsun :B:B Dengesiz...

    edüt: bu konuda silinmez şimdi :B

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiLoZoF
    FiLoZoF's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    Allaha, dinlere inanmıyorum, hatta hiçbir şeyi tanrı kabul edip tapınmıyorum deyip kendi egosuna tapınanlara ve kendisi gibi düşünmeyip birşeylere inanıp tapınan, imana bağlananlarla uğraşanlara acıyorum.

    Tanrı yoktur demek karpuz yoktur demek gibi bir şey senin memleketinde karpuz yetişmiyorsa karpuzun varolmadığı manasına gelmiyor bu sen görmemiş tatmamış olabilirsin ama karpuz var. Allah inancıda böyle işte sen iman etmesende tanrı vardır senin yok demenle yok olmuyor. :) 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    ahaha çok komik lan.

    We can be more, we can be much more.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek
    stillalive bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacktorx bunu yazdı:

    -----------------------------

     

    ya hajı benim anlamadığım bişey var. sizin inandığınız şeylere inanmayan birisine kendi kaynaklarınızı kanıt olarak neden sunuyorsunuz :) adam inansa kurana inanır zaten:) inanmayan birine kurandan delil getirmek sadece onun küfrünü arttırır. eywallah sorun yok zaten kuranın özelliklerinden bitanesidir. iman edenin imanını küfredenin küfrünü arttırır.. ama iyi de bunu yaparak sadece kendi sabrımızın sınırını bulmaya mı çalışyıoruz sizce? çünkü tahammül etmekten başka seçenek yok ,sizin kuıtsal değerlerinize saygısızlık yapmasını seyrederken:)

    -----------------------------

     

    hoca olay o değil işte, bu karikatürle anlatılmak istenen şey başka, biz de kendimiz yorum yaparak öyle değil böyle diyoruz, biz zorla inan demiyoruz. adam kendisine göre doğru olan birşeyi paylaşmış, biz de bize göre doğru olan birşeyi paylaştık, kimseye zorla bizim koyduğumuz şeye inan demiyoruz.

    eğer birisi kırmızıya, mavi diyorsa, ben de ona derimki o mavi değil, kırmızı ama zorla onu fikrinden çeviremem sadece bana göre olan düzeltmeyi yaparım, herkes herşeyde özgür sonuçta.

    -----------------------------
    bu iki arkadaşıma da şunu sorayım: ateizmin herhangi bir kaynağını size delil  olarak getirse size birşey ifade eder mi? siz kurana inanıyorsunuz ama teknik olarak eğer inancınız olmassa kuran hiçbişeydir. kurana bizi inandıran şey onun içindeki kanıtlardır. yani 1400 yıl önce bilimsel olarak açıklanması mümkün olmayan bilgileri verir örneğin. ve bu çağrda bilimsel olarak ispatlanmış ve kafası basan insanlar bunu delil olarak kabul eder. ancak inanmayan birisine siz kuranda böyle diyor oyüzden doğrudur derseniz bi hükmü:) o bişey ifade etmez.

    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MinervaL
    MinervaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    tahribat üyeleri her boku öğrenir ama başkalarını inançları hakkında yorum yapmamayı öğrenemez

    Konumu silenlere inat kürdüm
Toplam Hit: 19107 Toplam Mesaj: 110