folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder TBT"De Ki Masa Tenisi Aşıkları



TBT"De Ki Masa Tenisi Aşıkları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek
    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------

    karatahta bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bi gün denk gelir buluşmalarda falan oynarız inşallah..Donic slice lastik butterfly tahta öneririm
    -----------------------------

    Deca nın yuzunu goren murid sayısı 2 elin parmaklarını geçmiyor ki... 


    -----------------------------

    doğrudur hocam ama kısmet,bakarsın görüşürüz bi gün,yaparız maçımızı : )


    Çekil,Önümden Çekil...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    auhau daha bu haftasonu bozcanla gayet kazma bir şekilde oynadık :D  20 dakka surmedı becerksızlıktn cnımız sıkıldı bıraktık bızde amk :D

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NebuLa
    NebuLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    2002-2003 bursa 2. ligim war.

    DecaMeroN bunu yazdı:
    -----------------------------
    masatenisi oynamayan insan olabilirmi :) onun gibi bir spor yok dünyada... kaş göz el kol ayak töt... heryerini kıpırdattığın yegane sporlardandır :) moralim iyyise yenerim hepinizi:)
    -----------------------------

     

    görelim yeteneklerini :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    bizim sınıftan gitti 3 kişi turnuvalara ellerinde subardağı gibi kupayla falan döndüler hava atıyolar piçler 3. olmuşlar ilçede sonra gittik hocaya sorduk harbiden 3. olmuşlar 3 takım arasında
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    arkadaş konuda prof. olarak oynayan var mı demiş. prof. olarak değilde arkadaşlar arasında filan oynarım, çok severim, sen sevdiğim spor dallarındandır. oyunu öğrenmeye etkili servislerle ve daha sonra şutlarla başladım. hiç defansla uğraşmadım :) ...sonra ilerlettik işi işte. kendime güveniyorum, iyi oynarım bunu.
    oynamayan varsa başlasın bence. çok zevkli.

    sanılanın aksine...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aforizma
    aforizma's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2005
    Erkek
    adanadaki muritlerle herturlu kapısmaya hazırım.. cok pis oynarım ben bu oyunu beaa. 
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi
    bende oynarımm daha dogrusu oynardım lisede okullar arası karsılasmada ceyrek altın kazanmıs bırıyım nihaha tum hunerım bı ceyrek altın yane olsun  ! buda ıyı :)

    mimi " yim ben ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    bizim okulda çok deli oynayan bikaç arkadaş var da o ne biçim oyundur öle yaw kıç baş her taraftan ter akıyor kaybediyo adamlar kendilerini böle sövüyon duymuyolar :D

    kendinize ayığ olunuz
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Ben masa tenisi deil ama tenis oynarim her hafta giderim oynamaya, prof sayilirim :)

    I find your lack of faith disturbing.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rbtx
    rbtx's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2002
    Erkek
    karatahta 7 8 senedir oynamıyorum ama dersenki yapalım bi maç yapalım :D istanbuldaysan buluşalım oynayalım böle sportif aktivitelere ihtiyaç var ya robotix@hotmail.fr 
Toplam Hit: 4264 Toplam Mesaj: 35