TBT"De Ki Masa Tenisi Aşıkları
-
Ha bu arada oynamam ama para verseler iyi olur diyenlere de tavsiyem,Gençlik Spor müdürlükleri senenin belli zamanlarından Masa Tenisi Hakem Kursu açıyorlar,bi kaç aylık bir kurs,başarıyla bitirirseniz ve özellikle İstanbul gibi bi yerdeyseniz,İstanbulda ayda en az 5 Özel Turnuva ve Lig maçları olur,iyi para kazanırsınız,günlük yövmiyeniz en az 30 ytl,turnuvasına göre de değişebiliyor..Yapacağınız zor bir şey yok,maçı takip et oturduğun yerden,bi de dürüst olun : ) değdi değmedi muhabbetinden çok kavga çıkıyor :D
-
masa değilde kort tenisiyle uzun zaman aşk yaşadık :)
-
karatahta bunu yazdı:
-----------------------------
NebuLa bunu yazdı:
-----------------------------2002-2003 bursa 2. ligim war.
DecaMeroN bunu yazdı:
-----------------------------
masatenisi oynamayan insan olabilirmi :) onun gibi bir spor yok dünyada... kaş göz el kol ayak töt... heryerini kıpırdattığın yegane sporlardandır :) moralim iyyise yenerim hepinizi:)
-----------------------------görelim yeteneklerini :)
-----------------------------Nebula Hocam,sizin bursa'nın kızları çok sağlam,Nerdeyse Her gittiğimiz Türkiye Şampiyonasında Derece yaptılar,eklesene beni kalibre@talebemilleti.org
-----------------------------ekledim hocam. kız konusuna gelince oraya hiç girmeyelim kaç kere yenildigimi ben bile hatırlamıom : )
-
Ankaralı müritlerin bilgisi dahilindedir diye sorayım dedim tbt'ye;
Masa tenisi sertifikası veren neresi var ankara'da?
Ayrıyetten masa tenisi salonu nerelerde var gidebileceğim?...
