folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Tek Başına Geçinme ...



Tek Başına Geçinme ...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatal_Trag3dy
    Fatal_Trag3dy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2009
    Dişi

    İstanbul'da o miktarda paraya ev bulabilmek için,dağlarda yaşaman gerek =))

    Bir de bunun ayrıca kişisel giderleri var,onları da unutmamak gerek...

    Yani gerçekten zor olur ve eziyet çekersin...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Milamber
    Milamber's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2009
    Erkek
    hocam bu konuyu açtığın için teşekkür ederim bende kayseride bilişim alanında iş bulamamış birisi olarak bu yaz istanbulda bir işe girme ihtimalim var bende senin gibi düşünüyordum bu konuda... yani eğer mümkün olursa bu yaz içersinde istanbulda ev arkadaşı bulmam gerekecek neresi olacak hiç bir fikrim yok inş olursa o zaman sizleri bilgilendirip sizler arasından birisiyle ev arkadaşı olmak isterim.

    Fırtına koparmaktır işim... Uzaklar Yolcusu
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PEAK
    PEAK's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek
    bi ara  toki dalgası wardı aylık 100 ytl e ne oldu o dalga :S 

    Sigara külü ile sirke karıştırılırsa ne olur ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fifsonic
    fifsonic's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2009
    Erkek
    Durumun çok zor be dostum ama karalıysan çekmeköy tarafına gelebilirsin isyerin nerede

    sinir bozucuyum... inatçıyım... anti ciddiyim... kopuğum... kıskancım.. sevimliyim... duygusalım... üff...deli doluyum... çabuk sinirlenirim a$ığım... sahipleniciym... acımasızım... gizemliyim... Ben Bir FENERBAHÇELİYİM (:
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    ailen ile sorunun varsa ve evden ayrılıpta onlardan kurtulacagını sanıysan yanılıyorsun nekadar uğraşsan kopamazsın.. bence kal aileinin yanında bir yandan çalış 650yi direk cepe veya bankaya biriktirip ileri için kenarda dursun.

    ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    650 lira yetmez ya o 650 lirayı bir şekilde degerlendiriceksin yada ek işe giricen.

     bu arada kartalda yada fatih taraflarında  biyerde 170-200 e 2+1 evler var  eskiler baya ama insanlar yaşıyor.


    "
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LJMLJT
    LJMLJT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek
    coldfusion bunu yazdı:
    -----------------------------

    çalışır başarırız yav o kadarda zor deildir şöyle düşünsek : 

    maaş : 650 tl

    kira: 300

    kalan : 350

    elektrik : 25 lira

    su : 20 lira

    adsl : ortak kasarım 29/2 den 15 lira

    elktrik su adsl 60 lira etti geri kaldır 290 lira

    sabah yemek yemem ben (nedenini bilmiyorum alışkanlık) öğlen şirketten akşam yemeği var bi tek ve çalışıcağım yerde ayda en azından 10 gün mesaiye kalırım 20 günlük aksam yemeği günlük 5 liradan hesaplarsak 100 lira ayda 190 lira elimde kalır ?

    acaba kalırmı :D  

     


    -----------------------------

     işe ne işe gidip geliceksin otostopmu cekicen yoksa ucarak mı onu merak ettim o konuda bi aydınlatırsan beni sevinirim


    Angaralıyız Laa....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    numune
    numune's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    bizim ev 3 oda+antre+mutfak+çökmeli ve oturmalı olmak üzere iki ayrı tuvalet+doğal gaz+evin karşısında bakımsız bahçe+sıcak mahalle ortamı+üst katta ben D:

    350 lira civarı ev beykozda ama kiracılar çok sağlam çıkarlarsa haber veririm =)


    Götüyle inatlaşan donuna sıçar
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Problemli
    kuvvet
    kuvvet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    sakarya endandik yer

    en dandik evde oturuoz

    300

    =) dağa dandikleri 250 


    Bozamaz Aramızı Yarasa
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    çok zor hele bu dönemde eve kız atma bide pahalanmış :D

    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
Toplam Hit: 6087 Toplam Mesaj: 33