folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Teröristler Ülke Yönetiyor



Teröristler Ülke Yönetiyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    e-toLqa bunu yazdı:
    -----------------------------
    Günaydın !
    -----------------------------

    Bu günadın bana mı? Ben bunları en başından beri söylüyorum.Forumda aratan görür mesajlarımı.

    λ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azizsenel55
    azizsenel55's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek
    yarın ülke bizim die bizi kovcaklar çünkü akp herşeyi satmış olcak...

    Bir gün HERKES FENERBAHÇELİ OLACAK...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SeNoRa_SeReNo
    SeNoRa_SeReNo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Dişi
    ''Hiçbir Kürt ferdi, kürt halki bunu kabul etmez'' tuncelinde bu sözü ne demek kürt ferdi kürt halkıı kürt die bişi yhok herkes türk türkiye sınırları içinde yasayan herkes TÜRK tür..... bunnar bnm görüşlerim ark. lar...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    niye akpyi savunanlar konusmuo yada konusamıo ? bi cvp yazsanıza aq.savunun bu yazı karsısında akpnizi ampulunuzü.. nerde kaldınız hadi


    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek
    artık kan dökmenin zamanı gelmedi mi?

    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Genc1TurK
    Genc1TurK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2007
    Erkek
    hacı uyuz oluyorum onca şehıt gıttı  off offf

    UltrAslan ! ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CameL
    CameL's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Bahçeli Bahçeli diye ortalıkta kosusturuyodum oy verin diye.

    yazık günah ona verilen oylar.

    o basta oldukca kimse mhp den bise beklemesin.

    bi tek laf salatası yapar.

    o da amerika köpeği olmus herkes gibi.


    Haberin var mı seni çok sevdiğimden ?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tpyion
    tpyion's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    ya bırakın akpliler konuşsun yok mhpliler konuşsun bunlar boş laf.İkincisi bu kürt sorunu ezelden bu yana süregelen bişey.Bunu bu hale getiren yönetimler utansın.Kalıcı bi çözüm olmadıkça bu türlü  olaylarla karşı karşıya kalacaktır bu ülke.İŞİ tabandan çözmek gerekiyo bu zamana kadar prim yapmak için kullandıkları  sorun şimdi kemirmeye başladı ve çözümlenmezse dahada  vahim sonuçlar doğuracak.Yoksa akp mhp chp bilmem ne partisi ile ilgisi yok bu işin

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SeNoRa_SeReNo
    SeNoRa_SeReNo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Dişi
    tpyion bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya bırakın akpliler konuşsun yok mhpliler konuşsun bunlar boş laf.İkincisi bu kürt sorunu ezelden bu yana süregelen bişey.Bunu bu hale getiren yönetimler utansın.Kalıcı bi çözüm olmadıkça bu türlü  olaylarla karşı karşıya kalacaktır bu ülke.İŞİ tabandan çözmek gerekiyo bu zamana kadar prim yapmak için kullandıkları  sorun şimdi kemirmeye başladı ve çözümlenmezse dahada  vahim sonuçlar doğuracak.Yoksa akp mhp chp bilmem ne partisi ile ilgisi yok bu işin


    -----------------------------

    katılıorum arkadasım sana..;

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asi
    Asi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi

    bunlar iyi günlerimiz yine mayınlar patlamaya başladı seçimden sonra hürriyet gibi bir çok gazete ve tv şehit haberlerini çok kısa veriyor patlayan her mayını yaralanan her askeri söylemiyorlar bunlar açıklansa yer yerinden oynar bu ülkede iş adamları millet vekilleri hatta zamanın başbakanı bile dolaylı yollardan  pkk ya  para yedirdi ve yediriyor şimdi pkk lı it vekiller tabi kardeşlerimiz der imralıdakini sallandıracaksın sonra meclistekileri sonra şehirdekileri bunlar geberince dagdaki zaten geberir bir bakan bir millet vekili gitsin de gece operasyona çıkıp sabah yürümeye dermanı olmayan askerleri görsün biri oglunu yiyenini göndersin ama kıçları yemez onlar anca çürük raporu alıp yan gelip yatarlar çürük diye rapor aldıkları yerleri çürür inşallah


    Doğuşumdaki tek olağanüstülük Türk olarak dünyaya gelmemdir.
Toplam Hit: 5606 Toplam Mesaj: 34