Teröristler Ülke Yönetiyor
-
e-toLqa bunu yazdı:
-----------------------------
Günaydın !
-----------------------------
Bu günadın bana mı? Ben bunları en başından beri söylüyorum.Forumda aratan görür mesajlarımı. -
yarın ülke bizim die bizi kovcaklar çünkü akp herşeyi satmış olcak...
-
''Hiçbir Kürt ferdi, kürt halki bunu kabul etmez'' tuncelinde bu sözü ne demek kürt ferdi kürt halkıı kürt die bişi yhok herkes türk türkiye sınırları içinde yasayan herkes TÜRK tür..... bunnar bnm görüşlerim ark. lar...
-
niye akpyi savunanlar konusmuo yada konusamıo ? bi cvp yazsanıza aq.savunun bu yazı karsısında akpnizi ampulunuzü.. nerde kaldınız hadi
-
artık kan dökmenin zamanı gelmedi mi?
-
hacı uyuz oluyorum onca şehıt gıttı off offf
-
Bahçeli Bahçeli diye ortalıkta kosusturuyodum oy verin diye.
yazık günah ona verilen oylar.
o basta oldukca kimse mhp den bise beklemesin.
bi tek laf salatası yapar.
o da amerika köpeği olmus herkes gibi.
-
ya bırakın akpliler konuşsun yok mhpliler konuşsun bunlar boş laf.İkincisi bu kürt sorunu ezelden bu yana süregelen bişey.Bunu bu hale getiren yönetimler utansın.Kalıcı bi çözüm olmadıkça bu türlü olaylarla karşı karşıya kalacaktır bu ülke.İŞİ tabandan çözmek gerekiyo bu zamana kadar prim yapmak için kullandıkları sorun şimdi kemirmeye başladı ve çözümlenmezse dahada vahim sonuçlar doğuracak.Yoksa akp mhp chp bilmem ne partisi ile ilgisi yok bu işin
-
tpyion bunu yazdı:
-----------------------------ya bırakın akpliler konuşsun yok mhpliler konuşsun bunlar boş laf.İkincisi bu kürt sorunu ezelden bu yana süregelen bişey.Bunu bu hale getiren yönetimler utansın.Kalıcı bi çözüm olmadıkça bu türlü olaylarla karşı karşıya kalacaktır bu ülke.İŞİ tabandan çözmek gerekiyo bu zamana kadar prim yapmak için kullandıkları sorun şimdi kemirmeye başladı ve çözümlenmezse dahada vahim sonuçlar doğuracak.Yoksa akp mhp chp bilmem ne partisi ile ilgisi yok bu işin
-----------------------------katılıorum arkadasım sana..;
-
bunlar iyi günlerimiz yine mayınlar patlamaya başladı seçimden sonra hürriyet gibi bir çok gazete ve tv şehit haberlerini çok kısa veriyor patlayan her mayını yaralanan her askeri söylemiyorlar bunlar açıklansa yer yerinden oynar bu ülkede iş adamları millet vekilleri hatta zamanın başbakanı bile dolaylı yollardan pkk ya para yedirdi ve yediriyor şimdi pkk lı it vekiller tabi kardeşlerimiz der imralıdakini sallandıracaksın sonra meclistekileri sonra şehirdekileri bunlar geberince dagdaki zaten geberir bir bakan bir millet vekili gitsin de gece operasyona çıkıp sabah yürümeye dermanı olmayan askerleri görsün biri oglunu yiyenini göndersin ama kıçları yemez onlar anca çürük raporu alıp yan gelip yatarlar çürük diye rapor aldıkları yerleri çürür inşallah
