TRT 6"Na Sıçtı!..
-
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
YaSevYaTerket_CoM bunu yazdı:
-----------------------------A. Koyduğumunun Türkiyesinde kendilerini kürt diye adlandıran vatandaş sayısı, 7,-7,5 milyondur.
Kıçınızdan element uydurur gibi kürt nüfusu uydurmayın.
Zaten dünyada 19 milyon küsür kürt vardır. En yoğun yaşadıkları bölge bile değildir T.C.
( Nasıl oluyorda T.C.'de 15 milyon kürt oluyor )
Zazalar bile kürt deildir. Ama bazı ahmaklar ve art niyetli bölücüler bilinçli olarak T.C.'deki kürt nüfusunu abartmakta ve zaza'larıda kürt olarak lanse etmektedirler.
Kürt kelimesini duydukça artık midem kalkıyor. Bune lan böyle yatıyoruz kürt, kalkıyoruz kürt.
Bu ülkenin kürtlerden başka sorunları yokmuş gibi, zaten kürtlerin kendisi başlı başına sorun. Kürtler ne zaman kendi beyinleri ile düşünmeye başlarlarsa o zaman sorun morun kalmaz..
-----------------------------
Aynen katılıyorum. Ne sorunmuş arkadaş bu sorundan çok, rahat batması olayı bana göre. Hala kalkmış bu devirde kürtlere ezilmiş halk vs.. deyip kürt acitasyonu çekenler var. Ulan zamanında okul yaptılar yıktınız,öğretmen gönderdiler taradınız,gündüz güler yüzlü göründünüz akşam peşmerge olup tehtid ettiniz,size daha ne yapacaklar. Kürtlerin çoğunluğunun ayrılıkçı düşüncesi olmasa pkk hikayesi şimdiye kadar bitmişti.Kıçıkırık bir kanallamı dağa çıkmaya engel olacaklar,dağdakileride bu kanalamı indirecekler.Bizim düşman olmadığımızı anlatıp,dost olduğumuz anlatılacakmış pehhh. O kanalı bizim dost olduğumuzu bilen insan izler zaten amk teröristin o kanalla işi ne :S
-----------------------------Holy Diyarbakır Ceza Evlerinde Daha Pkk Yokkenleri Evinde Kürtçe Müzik Kaseti Bulundurdu Diye, Götürülüp, Yada Kürtçe Konuştu diye Götürülüp Cezaevinde İşkence Edilenler Wc deki Boku Yediren O Deyyus Şerefsizlerin Nefret Ekerek, Kürtleri Pkk Olarak Kadrolaştırmak için Yaptıkları Faaliyetlerden Haberin yok anlaşılan senin. Ezilmedilermi Diyorsun Şimdi Sen bana. kürtler Halepçede Katledilirken Neredeydi Ben İnsanım Diyenler. sokaklara Yayılmış Bebekleri Görüp Hiç Birinizin İçi Sızlamadı. Kürt Kardeştir, Ama sahtekarlığa Şerefsizce Arkadan vuranlara Küser.
Dağa Çıkar Ve Derki Ulan er Meydanıdır Bura Gelin. Ve Olan Kime Olur, İşte Türkiyenin içindeki durum. Bunları Analiz Etmek Tamtamcı Zihniyeti Taşıyan İnsanlara Çok Zor Geliyor, ama Kürdün dilini Analiz etmekte hiçde Gecikmezler.
Arkadaşlar Geçmişte Yaşananlar, Yurdunu Çok sevenlerin Sözüm ona İnsanların İcraatiydi. Günümüzde Bunları Bi tarafa Bırakma, Yaraları sarma, Ve Özgürlükler Ülkesi olarak Yaşanabilir Kılmaya Uraşabileceğimiz Cennet Gibi Vatanımızda, Özgürce Doya doya Yaşayabileceğimizi neden Kabullenemiyoruz.
Çok İlginçtir Bu tür Söylemleride Yalanlıyorlar, Siz Gidin Babanızı Kandırın Diyorlar, Peki O Zaman Ne Olacak, Tekrar Diyorum Olacak Olan Sen Beni Rahat Bırakmıyorsan, Gel Ulan Erkeksen Gel Denilecek, İki tarafta Kanı Kaynıyor Zaten.
Tak Diye İç Savaş Patlak Verecek. Bombalamalar, O Çok Sevdiğiniz Peşmergeli Pkk Yurdun Güneyinde Şehirlere Amerikanında Desteği ile inecek, Her taraf Yanacak, İnsanlar Anneler Babalar Çocuklarını Kaybedecekler, Ölecekler. Sonuçmu Sonuç Tamtamcılar Ülkeyi Hepimizi Kurtaracak Ve Ankarada Amerika Bayrak Dikerek Türkiyeye Şu nedenlerden Dolayı El konulmuştur Diyecek. Ve Finiş.
Bu Gerçektir. Bu Birbirimize Gerektiği Şekilde Duyarlı olmazsak Geleceğimizdir. Çünkü Türk kürtle Güçlüdür, Kürtde Türkle Güçlüdür. Bunu Bir Araştırın İsterseniz Arkadaşlar. Demeti Zayıflatmayalım.
-
seneye yurovizyona kürtçe şarkıyla katılcaz desek ülke birbirine girer.ama nedense ingilizce şarkıyla katılırken herkes bayram ediyor sen ingilizmisin arkadaş ingiliz devleti sömürü üzerine kurulmuş bi devlet asıl sen ingilizce ile diline yapılan tecavüze dur demelisin...kürtçe ile oyalanırken her tarafta tabelalar kanallar markalar reklamlar ingilizce olmuş...ama olsun yinede kahrolsun kürtçe!
-
Cia bunu yazdı:
-----------------------------
seneye yurovizyona kürtçe şarkıyla katılcaz desek ülke birbirine girer.ama nedense ingilizce şarkıyla katılırken herkes bayram ediyor sen ingilizmisin arkadaş ingiliz devleti sömürü üzerine kurulmuş bi devlet asıl sen ingilizce ile diline yapılan tecavüze dur demelisin...kürtçe ile oyalanırken her tarafta tabelalar kanallar markalar reklamlar ingilizce olmuş...ama olsun yinede kahrolsun kürtçe!
-----------------------------
Mantık yanlış..
Şimdi sen ingilizcenin evrenselliğini inkar edersen hiç bir yere varamazsın
tamam doğrudur o sömürgecilikle yayılmış bir dildir fakat bu onun evrenselliğini ortadan kaldırmaz.
Gel gelelim yarışma olayına kürtçe olup da gerçekten çok süper şarkılar var.Eurovizyon gerçekten müzik yarışması değil bi kere.
Tamamen birbirlerinin götlerini yaladıkları bi yarışma.
Oraya ne Türkçe ne de Kürtçe yakışır.
ama senin dediklerini senin düşündüğün gibi yorumlarsak %100 katılıyorum.
-
kurtulus savasından sonra kürt milleti yok sayılmasaydı kürtlerden daglı kabileler vb yakıstırmalarla bahsedilmeseydi
kürtçeden baska bir di bilmeyen adama sen kürt degilsin senin konustugun dil değil öyle bir dil yok denmeseydi şimdi bunun tartısması olmazdıbugune kadar üstlerine gidildi terör bitmedi şimdi artacagını iddia eden arkadaslar var neden hala terör ve kürt aynı kefeye konuluyor şu kafanızdaki kalıpları ne zaman kıracaksınız kürt dendiğinde midenizi bulandıran sey ne ise onun sebebi kendinizsiniz
kürtler neye kanmış ve teröre meyil etmişse türklerde kanıp daha kötü yapmıştır hiç kimse yogurdum ekşi demez tabi
kürdüm gurur duyuyorum türküm onunlada gurur duyuyorum iki dil konusuyorum türkçe türküleride anlıyorum kürtçe parçalarıda ayrı ayrı kültürler katıyor bana iki taraflı düşünmemi saglıyor
istiklal marşını okuyup düşününce tüylerim diken diken oluyor al bayrakta benimde atalarımın kanı var daha ne
ne derseniz deyin ben bugune kadar hiç ayrım yapmadım ayrım cok gördüm ama küsmedim cahilliğe verdim kişiliğe saygı göstermesemde yaradılısına gösterdim
puşimide taktım komando berelerinide
ama ikisindende gocunmadım sokakta insanların nasıl baktıklarına aldırmadım
ben buyum önce kürdüm sonra türk farkı yok benim için -
iyi mi kötü mü bilmem ama başlık süper olmuş :D
-
svs bunu yazdı:
-----------------------------kurtulus savasından sonra kürt milleti yok sayılmasaydı kürtlerden daglı kabileler vb yakıstırmalarla bahsedilmeseydi
kürtçeden baska bir di bilmeyen adama sen kürt degilsin senin konustugun dil değil öyle bir dil yok denmeseydi şimdi bunun tartısması olmazdıbugune kadar üstlerine gidildi terör bitmedi şimdi artacagını iddia eden arkadaslar var neden hala terör ve kürt aynı kefeye konuluyor şu kafanızdaki kalıpları ne zaman kıracaksınız kürt dendiğinde midenizi bulandıran sey ne ise onun sebebi kendinizsiniz
kürtler neye kanmış ve teröre meyil etmişse türklerde kanıp daha kötü yapmıştır hiç kimse yogurdum ekşi demez tabi
kürdüm gurur duyuyorum türküm onunlada gurur duyuyorum iki dil konusuyorum türkçe türküleride anlıyorum kürtçe parçalarıda ayrı ayrı kültürler katıyor bana iki taraflı düşünmemi saglıyor
istiklal marşını okuyup düşününce tüylerim diken diken oluyor al bayrakta benimde atalarımın kanı var daha ne
ne derseniz deyin ben bugune kadar hiç ayrım yapmadım ayrım cok gördüm ama küsmedim cahilliğe verdim kişiliğe saygı göstermesemde yaradılısına gösterdim
puşimide taktım komando berelerinide
ama ikisindende gocunmadım sokakta insanların nasıl baktıklarına aldırmadım
ben buyum önce kürdüm sonra türk farkı yok benim için
-----------------------------Gözümsün Svo Türkiyedeki Kürdü Ne Güzelde Anlatmışsın, Çoğumuzun Yaşam tarzı Budur, Çoğumuz Az Kürtçe konuşuruz, Ama Konuşuruz Mutlaka, Ve Kürdün Kültüründe Olanıda Yaşarız Türkün Kültüründe Olan Benimsenmiş Olanlarınıda Yaşarız. Farkımız Ne Kalıyorki Geriye, Neden Birbirimize Olanca gücümüzle Düşmanız.
Benzetme Yapacam, Türk Toprak Üstünde ağaç İse Kürt de kökleridir. Sen Köklerini Budayarak Kime Neyi İspatlamaya Uraşıyorsun Ey Bilinçsiz Gençlik. Etle Tırnak Olmuşuz Bölücü diyorsunuz Ama Bölüyorsunuz Nasıl Mantıkdır Hiç düşündünüzmü.
Öyle yapılmıştırki, Kürt Denilince Akla Pkk Ve Bölücülük Geliyor. Ne alaka Kürt Irkı Kullanılarak Bölenler Bölücülük yapanlar Vatan Millet Bayrak Temasını işledikleri için Çok iyi Kamufle Oluyorlar. Ama Gençlik dikkati Gerçekliklere Vermelidir.
-
Zaten Hep Böyle Kürt Türk Çerkez Laz Ayrımı Yapanlar Yüzünden Kan Dökülüyo... Asıl Cehaletin Başladıgı Yer Odur... Ben de Kürtüm Ama Türküm Cünkü Kürtlük Bi Devlet Değildir Laz Alevi Gibi Bişeydir...
-
anlatmak istediklerimi anlatamadığıma inanıyorum!.. sizce şu yazdıklarımla diyarbakır belediye başkanının söyledikleri aynı anlam ifade etmiyor mu?
Bugün hala devletin otobüsüyle devletin hastanesine gidip muayene olan döndüğünde devletin otobüsüne molotof kokteyliyle saldıran bölücülerin olduğunu düşünürsek bu gibi tavizlerin bölücüler tarafından ''bak eylem yapıyoruz yavaş yavaş sonuç veriyor..demek ki eylemleri daha çok yapmak gerekir.'' diye düşünülmesi son derece normal..
"Topraklarımızı da kabul edecekler. Kefenin yarısını yırttık, yarısı kaldı"
Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Baydemir DTP'nin tek adayı olarak tanıtıldığı toplantıda "Dilimizi kabul ettiler bunu da direne direne aldık. Yakında topraklarımızı da kabul edecekler. Bu halk özgür olmadan iktidar değiliz" dedi. kaynak: haberturk.com link: http://www.haberturk.com/haber.asp?id=119512&cat=110&dt=2009/01/06 -
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------bence istedikleri topraklarıda verelim, nasıl olsa buna da susacağız, hiç olmazsa oraya harcanan para ile geri kalan topraklarda yaşayan insanlara biraz daha refah sağlanabilir...
-----------------------------bu topraklar kanla alındı ancak kanla verilir ben bi kürt olarak bole düşünüyorum
ver kurtul bu nasıl mantıktır ya
-
BadSector bunu yazdı:
-----------------------------
sen 6 nın neden açıldığının farkındamısın ? yazık sana =) senin için trtye söleyip özel kanal açtırmak lazım böle çizgi film falan gösteren hala çocuk gibi düşünüyorsun =)
----------------------------trtcocuk zaten yayına başladı kardeşim
