




Türk Telekom Port Açmadığı İçin İnternet Bağlatamıyorum Fikir Önerisi Olan?
-
Git tellerin yerini degistir, Ayiklasinlar pirincin tasini. Bildigim kadariyla ( yanlis bilmiyorsam ) her aboneye bir port veriliyor. Sen bi karistiriver. Bak curcunaya.
-
aynısı benim başıma geldi. 10 gün dediler 2 ay bekledim. bu süreçte aradım falan tık yok. tekrardan başvurdum ama bu sefer başvurumu netten yaptım.
2 güne bağladılar yeni telefon hattımı.
sonrasında ben hiç başvurmadan ttnet internet de ister misiniz diye aradı sanki daha önce istememişim gibi :)
onlara da evet dedim.
şimdi telefonum da var netim de.
edit: benim acemiliğim taahhütlü net almam da oldu.
sen taahhüt verme. onlar bağlasın neti. sonra hemen telefonu da neti de iptal et. super online a falan geç. ibneler bağladıklarıyla kalsın.
ExcellencE tarafından 19/Ara/15 15:38 tarihinde düzenlenmiştir -
ExcellencE bunu yazdı
aynısı benim başıma geldi. 10 gün dediler 2 ay bekledim. bu süreçte aradım falan tık yok. tekrardan başvurdum ama bu sefer başvurumu netten yaptım.
2 güne bağladılar yeni telefon hattımı.
sonrasında ben hiç başvurmadan ttnet internet de ister misiniz diye aradı sanki daha önce istememişim gibi :)
onlara da evet dedim.
şimdi telefonum da var netim de.
edit: benim acemiliğim taahhütlü net almam da oldu.
sen taahhüt verme. onlar bağlasın neti. sonra hemen telefonu da neti de iptal et. super online a falan geç. ibneler bağladıklarıyla kalsın.
hocam fiber degilsen super online gecmen pek avantaj vermez. Bu sefer hizde kilda tuyde sorun ciktiginda superonlline ttnet alt yapisindan kaynakli diyip birakiyor. hic olmaz ise ttnet bu konuda biraz ugrasiyor.
Hee fiberin varsa direk superonline. TTNET'i sevmem ama adsl yuzunden el mecbur got gardiyan
-
rakkoc bunu yazdıExcellencE bunu yazdı
aynısı benim başıma geldi. 10 gün dediler 2 ay bekledim. bu süreçte aradım falan tık yok. tekrardan başvurdum ama bu sefer başvurumu netten yaptım.
2 güne bağladılar yeni telefon hattımı.
sonrasında ben hiç başvurmadan ttnet internet de ister misiniz diye aradı sanki daha önce istememişim gibi :)
onlara da evet dedim.
şimdi telefonum da var netim de.
edit: benim acemiliğim taahhütlü net almam da oldu.
sen taahhüt verme. onlar bağlasın neti. sonra hemen telefonu da neti de iptal et. super online a falan geç. ibneler bağladıklarıyla kalsın.
hocam fiber degilsen super online gecmen pek avantaj vermez. Bu sefer hizde kilda tuyde sorun ciktiginda superonlline ttnet alt yapisindan kaynakli diyip birakiyor. hic olmaz ise ttnet bu konuda biraz ugrasiyor.
Hee fiberin varsa direk superonline. TTNET'i sevmem ama adsl yuzunden el mecbur got gardiyan
bi bağlatsın da neti.. gerisi kendisine kalmış.
-
Bugün aldığım cevaba bakın yahu vallahi adamı katil eder bunlar ulan TTNET'mi altyapıyı sağlıyor ak portu onlarmı açacak sanki..
Değerli Müşterimiz, ADSL hizmetiyle ilgili iletmiş olduğunuz talebi inceledik. Size çözüm konusunda gerekli desteği, Türk Telekom’un değil, hizmet almakta olduğunuz servis sağlayıcısının verebileceğini iletmek isterim. ADSL hizmeti ile ilgili talep ve önerileriniz için ADSL hizmetini aldığınız servis sağlayıcı firmanın müşteri hizmetleri ile görüşebilirsiniz. TTNET A.Ş.’den hizmet alıyorsanız talep ve önerilerinizi iletisim@ttnet.com.tr adresinden ya da 444 0 375 no.’lu telefondan müşteri hizmetlerine iletebilirsiniz. Türk Telekom’a göstermiş olduğunuz ilgi ve anlayışınız için firmamız adına teşekkür ederiz. Saygılarımızla, TÜRK TELEKOM MÜŞTERİ İLETİŞİM MERKEZİ
-
Ozden bunu yazdı
Bugün aldığım cevaba bakın yahu vallahi adamı katil eder bunlar ulan TTNET'mi altyapıyı sağlıyor ak portu onlarmı açacak sanki..
Değerli Müşterimiz, ADSL hizmetiyle ilgili iletmiş olduğunuz talebi inceledik. Size çözüm konusunda gerekli desteği, Türk Telekom’un değil, hizmet almakta olduğunuz servis sağlayıcısının verebileceğini iletmek isterim. ADSL hizmeti ile ilgili talep ve önerileriniz için ADSL hizmetini aldığınız servis sağlayıcı firmanın müşteri hizmetleri ile görüşebilirsiniz. TTNET A.Ş.’den hizmet alıyorsanız talep ve önerilerinizi iletisim@ttnet.com.tr adresinden ya da 444 0 375 no.’lu telefondan müşteri hizmetlerine iletebilirsiniz. Türk Telekom’a göstermiş olduğunuz ilgi ve anlayışınız için firmamız adına teşekkür ederiz. Saygılarımızla, TÜRK TELEKOM MÜŞTERİ İLETİŞİM MERKEZİ
hacım sen Türk Telekom' u değil TTnet' i bilirsin senin başvurunu TTnet kabul edip bağlarım dedikten sonra port yok o yok bu yok diyerek sucu türktelekoma atması bişeyi değiştirmez sen parayı ttnete ödüyor ve hizmeti ttnetten alıyorsun ttnet ile türktelekom kendi aralarında çözecekler o trafiğe sen müdahil olmayacaksın. Sen direk ttnete bastır sikerim yapacağınız işi falan falan birde fatura ödetmeye de başlamışlardır bir arkadaşım 2 ay bekledi 2 aylıkta fatura ödedi sonra itiraz edince 2 ay ücretsiz kullandı falan. Yani sen ttnet ile uğraş türktelekomu sallama bağlarım diyip evraklarını aldıysa gerisi ttnette yüklenici firman o senin.
-
RETRET bunu yazdı
Dağıtım kutusunu buluyorsun, imha ediyorsun. Superonline da yaptım işe yaradı, TTNET de yaptım işe yaradı. Fiber için... parmak izi bırakma kameralara dikkat et.
Aynisini 3 sene once yaptim. Yan komsum 8 mbit kullanirken bana sizin hat max 2 aliyo felan dediler tam 1 sene boyunca. Baskada alternatif yok. Aldim elime yankeskiyi miktim kutuyu. 15 gun sonra 8 mbit baglantim oldu. Suanda tum komsularin 16 tekrar bi operasyon lazim gibi
-
VEXTA bunu yazdıRETRET bunu yazdı
Dağıtım kutusunu buluyorsun, imha ediyorsun. Superonline da yaptım işe yaradı, TTNET de yaptım işe yaradı. Fiber için... parmak izi bırakma kameralara dikkat et.
Aynisini 3 sene once yaptim. Yan komsum 8 mbit kullanirken bana sizin hat max 2 aliyo felan dediler tam 1 sene boyunca. Baskada alternatif yok. Aldim elime yankeskiyi miktim kutuyu. 15 gun sonra 8 mbit baglantim oldu. Suanda tum komsularin 16 tekrar bi operasyon lazim gibi
Bina içindeki dağıtım kutusunu mu diyorsunuz yoksa dışarıdaki koca kutuları mı diyorsunuz?
-
SweetyVolty bunu yazdı
Bina içindeki dağıtım kutusunu mu diyorsunuz yoksa dışarıdaki koca kutuları mı diyorsunuz?
Port yoksa dışarıdaki koca kutuları kumdaklamak en mantıklısı yeni kut, yeni heyecan, boş ve sıfır km portlar vuuhuu
-
Şimdi sikayetvar.com'da benzer bir yazı okudum, şikayet yazıldıktan kısa bir süre sonra sorun çözülmüş şikayetçide teşekkür etmiş bakalım bende açtım tekrar. Ayrıca TT ve TTNET şikayet açtırdım çağrı merkezlerinden, birde genel müdürlüklerine faks gönderdim.
Merakla bekliyorum daha ne yapayım ak :) Bu seferde olmazsa kendimi TT binası önünde benzinle yakmayı düşünüyorum :)