Turkcell, Lifecell Paketlerini Tanıttı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twilight_flame
    twilight_flame's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek

    Bütün operatörleri kullandım, şuan Turkcell platinium 10gb paketindeyim, tek sorunum vr Tv+, kaç defa bildirim oluşturdum, altyazılı filmler arttırılsın ve ekran çözünürlüğü diğer uygulamalardaki gibi tam ekran vx seçilebilsin diye daha bir gelişme yok (S8+ kullanıyordum, not 8 aldım, kenarlar ne yazık ki siyah oluyor, güzelim ekranın keyfini çıkaramıyorum)


    Sevgimizin Bittiği yerde Nefretimiz Başlar...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    twilight_flame bunu yazdı

    Bütün operatörleri kullandım, şuan Turkcell platinium 10gb paketindeyim, tek sorunum vr Tv+, kaç defa bildirim oluşturdum, altyazılı filmler arttırılsın ve ekran çözünürlüğü diğer uygulamalardaki gibi tam ekran vx seçilebilsin diye daha bir gelişme yok (S8+ kullanıyordum, not 8 aldım, kenarlar ne yazık ki siyah oluyor, güzelim ekranın keyfini çıkaramıyorum)

    hocam samsung un kendisinin bir ayarı yokmuydu görüntüyü optimize etmek için.  edge ekrandan nefret ettiğim için lg almış adamım.

     

    PanxeR tarafından 26/Eyl/17 00:17 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Ekran olayının edge olmasıyla alakası yok. Samsung'un yeni kullandığı ekran oranıyla alakası var. Uygulamayı yazanın destek vermesi lazım. Samsung yanlışım yoksa yazılımsal olarak boşlukları uygulamayı büyütürek doldurmayı koymuş ama buda uygulamaların çökmesine sebep oluyor.

    Müşteri hizmetleri sizi umursamaz ise sesinizi yükseltin. Müşteri temsilcisi biriyle muhabbet etmiştim. Görüşmelerin ses frekansları inceleniyor yüksek sesli ve normalden uzun olanlar özel olarak dinleniyor demişti.

    Birde Twitter'dan yazınca sizi daha yetkili birisi arıyor. Firmalar genel olarak sosyal medya konusunda titiz. 

    mkyb tarafından 26/Eyl/17 00:35 tarihinde düzenlenmiştir

    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek
    u235 bunu yazdı

    Geçen Lifecell dolandırıcılık yaptığı için cezayı yedi Ukrayna devletinden.Turkcell Türkiyede yaptığı dolambaçları,haksız kesintileri orda da yaparım sandı elinde patladı.

    insan zikmenin cezası olmadığı tek ülke Türkiye zaten :D


    next next next install
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    joe_black bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı

    eski kullanıcılara vermıyolar bunalrı benımde tahhut bugun bıttı vodafone a geçtim gelecek ay tekrar turkcelle gecip bu paketlerden alacam

    3 ay geçmeden geri geçemiyosunm hocam.

    trcellden vodafone geçtim. 15 20 gün sonra aklım başıma geldi geri geçecektim olmadı. en azından türktelekom sksin dedim ona da geçiş yapamadım 3 ay dolmadığı için.

    ama faturalı pakete geçeceksen hemen geçiliyormuş.

    ----

    insan gibi paket yapsalar hemen geçicem tekrar türkcelle de bu ne mk.

    platinium 10gb kullanıyodum parası hariç (90 tl) her şeyinden memnundum.

    5gb 40tlye falan olsa paket durmucam hiç de yok mk.

    turkcelı aradım dedımkı yenı gelenlere böyle böyle evet dedi ben bi vodafone gırdı cıktı yapsam gelse olurmu dedım olur dedı ama dıkkat edın bazıları kalma zorunlulugu kılıyor dedı ses kaydı aldırın dedı

    aradım vodafoneu 1 ay sonra gecebılırsınız dedı tekrardan farklım operatöre :) işi garantiye aldım ben


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    malamadre
    malamadre's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2017
    Erkek

    benmi beyin olarak geride kaldım yoksa operatorlermi karışık tarifeler yaratıp milleti sömürüyorlar.

    okadar karışık geliyorki her şey anlatamam. iş güç özel hayat derken, paket bitti mi , layfbox faturası geldi, vay 2 gb kalmış yok fizy paketi azalmış, yok turksel drive da kaç gb kalmış derken bunalıma sokar adamı bu.

    fatura dediğin sade olur. 1000 dakika artı 8 gb internet artı ıvır zıvır özellik 33 lira.

    üstüne birde ev i.in tahütsüz turknet artı beleş telefon hattı alıp 50 lira ödedinmi senden iyisi yok.

    internete me giriyorn vlc den filim mi izliyon interneti tv ye mi bağlıyon torrent mi çekiyon senden iyisi yok.

    sevgilinle video görüşme de yaparsın watsaba da abanırsın. herşey yaparsın.

     

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    malamadre bunu yazdı

    benmi beyin olarak geride kaldım yoksa operatorlermi karışık tarifeler yaratıp milleti sömürüyorlar.

    okadar karışık geliyorki her şey anlatamam. iş güç özel hayat derken, paket bitti mi , layfbox faturası geldi, vay 2 gb kalmış yok fizy paketi azalmış, yok turksel drive da kaç gb kalmış derken bunalıma sokar adamı bu.

    fatura dediğin sade olur. 1000 dakika artı 8 gb internet artı ıvır zıvır özellik 33 lira.

    üstüne birde ev i.in tahütsüz turknet artı beleş telefon hattı alıp 50 lira ödedinmi senden iyisi yok.

    internete me giriyorn vlc den filim mi izliyon interneti tv ye mi bağlıyon torrent mi çekiyon senden iyisi yok.

    sevgilinle video görüşme de yaparsın watsaba da abanırsın. herşey yaparsın.

     

     

    Hocam herşey ihtiyaca bağlı yukarıda dediğim gibi.

    senin paket 8gb 33 lira 

    adam 49 tl ye 55 gb alıyor ve müzik film dizi cloud alan ve kotadan yemeyen yedekleme sahibi oluyor.

    yada turkneti örnek alalım , arkadaşım var evinde digiturk vs yok. Ttnet tivibu almış 75 tl ye içinde çok mutlu 

    ama bana göre tvbu gereksiz spotify gereksiz kimine göre bağımlılık 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    malamadre
    malamadre's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2017
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı
    malamadre bunu yazdı

    benmi beyin olarak geride kaldım yoksa operatorlermi karışık tarifeler yaratıp milleti sömürüyorlar.

    okadar karışık geliyorki her şey anlatamam. iş güç özel hayat derken, paket bitti mi , layfbox faturası geldi, vay 2 gb kalmış yok fizy paketi azalmış, yok turksel drive da kaç gb kalmış derken bunalıma sokar adamı bu.

    fatura dediğin sade olur. 1000 dakika artı 8 gb internet artı ıvır zıvır özellik 33 lira.

    üstüne birde ev i.in tahütsüz turknet artı beleş telefon hattı alıp 50 lira ödedinmi senden iyisi yok.

    internete me giriyorn vlc den filim mi izliyon interneti tv ye mi bağlıyon torrent mi çekiyon senden iyisi yok.

    sevgilinle video görüşme de yaparsın watsaba da abanırsın. herşey yaparsın.

     

     

    Hocam herşey ihtiyaca bağlı yukarıda dediğim gibi.

    senin paket 8gb 33 lira 

    adam 49 tl ye 55 gb alıyor ve müzik film dizi cloud alan ve kotadan yemeyen yedekleme sahibi oluyor.

    yada turkneti örnek alalım , arkadaşım var evinde digiturk vs yok. Ttnet tivibu almış 75 tl ye içinde çok mutlu 

    ama bana göre tvbu gereksiz spotify gereksiz kimine göre bağımlılık 

    55 gb ı kafana göre kullanman için vermiyor ki. ibnelik orda zaten.

    ona şukadar buna bukadar diyor. her türlü takip etmek zorundasın.

    bazı şeyler insana eziyet eder bir süreden sonra.

    ama bazı tarife ve paketlerde avantajsız gibi görünür ama uzun vadede karlı çıkarsın.

    tivibu bana 2 sene 22 liraya full paket veriyor mesela. alternatif çokken türkselin karmaşık ve takip gerektiren paketi bana çok anlamsız geliyor.

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Hocam diyorum ya TBT ye göre BIP de anlamsız ? Fakat bütün gün bip sayedesinde 7 24 konuşan insanlar var.

    bana göre tango skype mantıksız mesela ? Telegram en güzeli.

    işte diyorum 55 gb ı adam turkcell uygulamaları için ayırmış onları sıfırlayanlar bile var merak etmeyin siz. 

    Sırf platinium da haftada 4 gün sinema bileti beleş diye haftada 4 gün sinemaya gidenler var. 

    Adam ayda 1-2 yapacagına beleş diye 4 defa gidiyo 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    @Panxer

    İşine yaramayacağını belirtenlere karşı niye tepkilisin? Yok köyde bip ile torunlarını arıyormuş vs. Adam ne yapsın elin herifini kendi kullanım tipini ve düşüncesini yazıyor ki bencede haklı. Oturup kim bunları takip edecek. Tarife dediğin dk + internet + sms diye olur. Turkcell kendi çapında bundle yapmış.

    Turkcell, Vodafone'nun Red20'si gibi Youtube, Facebook, Twitter vs diğer tüm sosyal medyayı sınırsız yapıp üstüne birde yüksek kota versin derim ha tamam olmuş. Ama bu tarifeler bandwith yenmesin diye tasarlanmış. Turkcell'in uygulamaları için kullandığı sunucular Gebze'de yani Türkiye içi. 

    Mağazalarda satılmayan elde kalmış ürünleri satılan ürüne yapıştırıp satarlar 'bir ürün alana bir ürün bedava' derler buda o hesap.

    mkyb tarafından 26/Eyl/17 12:22 tarihinde düzenlenmiştir

    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
Toplam Hit: 5285 Toplam Mesaj: 44
turkcell