Türkiye Çeyrek Finalde !
-
Zokoro bunu yazdı:
-----------------------------dün banlıydım sewincim hüzünle doluydu :B
finalin adını daha önce söylemiştim hollanda - Türkiye olur diye hala iddaa ediyorum final bu maç :)
hollanda'da eskilerden takımım :| duygu karmaşası yaşıycam sanırım :C
-----------------------------:S ne karmaşası olm bi yanda yaşadığın ülke diğer yanda herhangi bir ülke..
-
Kadean bunu yazdı:
-----------------------------Beyler Goller
2-2 http://www.seyrettir.com/video/463/Euro_2008_%3A_Turkiye_2_-_2_Cek_Cumhuriyeti.html
2-3 http://www.seyrettir.com/video/464/Euro_2008_%3A_Turkiye_3_-_2_Cek_Cumhuriyeti.html
off ya aglıyorum yok boyle bir olay hele nihatın son golü inanılmaz 1. sınıf vuruş henry vuruşu
-----------------------------
ne henrysi hoca ya henry aynı pozisyonda atamadıydı hollanda maçında van der saara ama bizim nihat affedermiii
Toplam Hit: 24997 Toplam Mesaj: 153
