Türkiye Çeyrek Finalde !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Zokoro bunu yazdı:
    -----------------------------

    dün banlıydım sewincim hüzünle doluydu :B

    finalin adını daha önce söylemiştim hollanda - Türkiye olur diye hala iddaa ediyorum final bu maç :)

    hollanda'da eskilerden takımım :| duygu karmaşası yaşıycam sanırım :C 


    -----------------------------

     

    :S ne karmaşası olm bi yanda yaşadığın ülke diğer yanda herhangi bir ülke..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KingOfTheAngel
    KingOfTheAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    Kadean bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beyler Goller

    2-2 http://www.seyrettir.com/video/463/Euro_2008_%3A_Turkiye_2_-_2_Cek_Cumhuriyeti.html

    2-3 http://www.seyrettir.com/video/464/Euro_2008_%3A_Turkiye_3_-_2_Cek_Cumhuriyeti.html

    off ya aglıyorum yok boyle bir olay hele nihatın son golü inanılmaz 1. sınıf vuruş henry vuruşu


    -----------------------------
    ne henrysi hoca ya henry aynı pozisyonda atamadıydı hollanda maçında van der saara ama bizim nihat affedermiii

    BENDEN NE KÖY OLUR NE KASABA BENDEN OLSA OLSA MEMLEKET OLUR MEMLEKET...
Toplam Hit: 24997 Toplam Mesaj: 153