Unixçiler Var Ordamısınız ??
-
Abi sen bazı linuxları kurarken mesela Fedora sorar ne olarak kullanıcaksın servermı serversa ne server o ayarlar senin için.Hani senin her kütüphaneyi bilmen çok zor.
-
neyse yinede tskler.. biraz geceden uykusuz kaldim kendimi baya tekrar etmeye basladim... sonra yine linux konusunda eklemelere yapabilrim.. biraz uylu cekiyim ben en iyisi :)
-
thrbtcell bunu yazdı:
-----------------------------iste abi ben de sunu merak ediyorum sen hepsini kuracaksin diyorsunda .. bir suru kutuphane filan var, ben onlar harici olanlari soruyorum. derdimi anlatamadim heralde. :/ bu arada msn paylasirsan sevinirim pmle :)) biraz basini agritayim bu linux konusunda ...
vaktin varsa tabi . bos vakitlerinde konusuruz.
-----------------------------yav şu kütüphaneleri sorma bir türlü anlayamıyorum ama zimle hepsini yamultcam
edit: bu sandman dan allah razı olsun.Neden linuxu bilenler bu kadar ayrdıme diyor..Linuxçular iyi kalpli sanıyorum.
2.edit:Yahu insan linuxta birşeyler başardığını gröünce daha çok seviyor bu meleti!!
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------thrbtcell bunu yazdı:
-----------------------------iste abi ben de sunu merak ediyorum sen hepsini kuracaksin diyorsunda .. bir suru kutuphane filan var, ben onlar harici olanlari soruyorum. derdimi anlatamadim heralde. :/ bu arada msn paylasirsan sevinirim pmle :)) biraz basini agritayim bu linux konusunda ...
vaktin varsa tabi . bos vakitlerinde konusuruz.
-----------------------------yav şu kütüphaneleri sorma bir türlü anlayamıyorum ama zimle hepsini yamultcam
edit: bu sandman dan allah razı olsun.Neden linuxu bilenler bu kadar ayrdıme diyor..Linuxçular iyi kalpli sanıyorum.
2.edit:Yahu insan linuxta birşeyler başardığını gröünce daha çok seviyor bu meleti!!
-----------------------------di mi ozellikle linux konusunda.. du bakalim henuz cevresinde turluyorum.. daha henuz eldivenlerimi giymedim, nakavt yapicam heveslendim ama umarim kroki olmayiz :PPP :)))
-
abi altı üstü bir wireshark programı kurucam şimdiye kadar konsoldan önce make sonra gccyi kurdum.Olmadı
glib-2.0 >= 2.13.5 atk >= 1.9.0 pango >= 1.17.3 cairo >= 1.2.0
dosyalarını kurmam lazım bilin bakalım ilk baktığım glib varmı hayır oda yok.İşte tek tek elle kurulması lazım.Ama zor değil kurarken eğleniyorum.Konsoldan hataları bulmaya falan çalışıyorum. -
Wireshark PiSi'de olmasi gerekti, kendisi otomatikmen ek paketleri kuruyor.
sudo pisi it wireshark
-
G-Turk bunu yazdı:
-----------------------------Wireshark PiSi'de olmasi gerekti, kendisi otomatikmen ek paketleri kuruyor.
sudo pisi it wireshark
-----------------------------usta varda eski sürümü.Butonları falna göstermedi çok garip bir şey oldu.Dedim yeni sürümü kuarım sorna bir sürü dosyada eksikmiş.Yani eski sürümü var oda 2008 altında hatalı sanırsam.
