folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Uykuda Konuşma?



Uykuda Konuşma?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    kymt bunu yazdı:
    -----------------------------

    MaTRaX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Zihnini boş tutmayı öğren.


    -----------------------------

     

     

    nasıl olacak bu matrax?


    -----------------------------

    Zihnin doluysa zihnindeki şeylerin etkisinde kalıp gerginlik yaşayabilir ya da bunları dışarı atmaya çalışabilirsin.

    Konuşarak, dişini ya da elini sıkarak, bacaklarını gererek kendini kasar bunların etkisinden kurtulamazsın.

    Yatağa kafan rahat gir.
    Bugün de her şey geçti bitti aklımda bir şey kalmadı diyebilecek bir şekilde gir.

    Yapamam diyorsan doktora gitmen şart.
    Kendini bu psikolojiye alıştıramazsan doktor bunu yapar.
    Başka türlü tavsiyeyle falan olacak bir iş değil.

     

    Konuşan insan sorulan sorulara da daima cevap verir bunu unutma. 


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    böyle takmaya dewam edersen bu psikolojik bi hal alır we sürekli hale gelir o yüzden hiiç düşünme bile belkide konuşmaya ihtiyacın wardır bilemiorum açıkcası

     


    dewdim dewrildim geldim
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    banada oluyordu bi ara. geçti zannediyorum. arada yine hortluyor.

    bi sağlık kuruluşuna başvur dicem ama pek bişy çıkmaz.

    şahsi sırlardan filan korkuyor insan insanlar hakkında düşündüklerimi sayıkladıysam diye :D


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    Hayır,narkolepsinin wikide hee bide en fazla şu ekşideki başlığına bakmışsındır.

    O okudukların narkolepsinin "bilinen" semptomları olmakla birlikte her narkolepsi hastasında görülmeyen semptomlardır.

    Uyku konusunda çoğu ruh bilimcierinden bile daha bilgili birisi olduğumu bilerek ;son yapılan araştırmalarda narkolepsi hastalarının neden sürekli bir uyku ihtiyacı içerisinde olduklarını bulmaya çalışmışlar ve neticesinde de beynin gerçek dünyayı yeterli gerçeklikte görmediği hipotezini ortaya atmışlardır.

    Bende ufak ihtimale dayanarak beyninin gerçek dünyaya olan hıncını senden habersiz bir şekilde rem uykularından çıkarmış olabileceğini düşündüm ve doktor lisansımın olmaması bu çıkarımı saçma yada mantıksız bulmaya yetmez.Doktorların nasıl teşhis koyduklarını bilseydin emin ol artık hiç bir doktora güvenmezdin :) Dediğim gibi,umarım sıradan birşeydir.


    Troubles'll come & they'll pass
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kymt
    kymt's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2010
    Dişi

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    böyle takmaya dewam edersen bu psikolojik bi hal alır we sürekli hale gelir o yüzden hiiç düşünme bile belkide konuşmaya ihtiyacın wardır bilemiorum açıkcası

     


    -----------------------------

     

    haklısın da arkadaşım her sabah yine konuştun diyor neler söylediğimi anlatıyor.ben istemesemde düşünüyorum:(

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    kymt bunu yazdı:
    -----------------------------

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    böyle takmaya dewam edersen bu psikolojik bi hal alır we sürekli hale gelir o yüzden hiiç düşünme bile belkide konuşmaya ihtiyacın wardır bilemiorum açıkcası

     


    -----------------------------

     

     

    haklısın da arkadaşım her sabah yine konuştun diyor neler söylediğimi anlatıyor.ben istemesemde düşünüyorum:(


    -----------------------------

    o halde o arkadaşına konuşsan bile konuştuğunu sölememesi gerektiğini söle şimdiden psikolojik bi hal almaya başlamış zaten 


    dewdim dewrildim geldim
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    Müzik dinleyerek uyumayı dene yatmadan öncede ev içinde 5 dk lık spor yapmayı dene vucudun direncini kırki aklın başka yere gitmesin 


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    kymt bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar yaklaşık bir aydır uykumda konuşuyormuşum oda arkadaşım söylüyor ve anlattıklarım gayet acık ve net oluyormuş.geçen sene bir dönem olmuştu ama geçmişti.şimdi yine başladım konuşmaya bildiginiz bir yöntem var mı? doktora başvurmalımıyım????


    -----------------------------

    Kulağında kulaklıkla müzik dinleyerek uyuyan oda arkadaşım, uykudayken göbek atıyordu. Senin durumun daha iyi sadece konuşuyorsun :)

    Bu yaşlarda normal kafana takma kendiliğinden kaybolacaktır.


    Solak Cerrah
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    expert
    expert's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2002
    Erkek

    sen en iisi bi doktora git.. biizm odadaki elemanda çok konuşuodu doktrdan sonra sustu artık :D


    la bi git xD çoğu konuyu okurum. çok azına post atarım :D çok önemliyse pm at.. kaanabak kardeşimm, seni unutmayacağım.. :(
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ulutoyun
    Ulutoyun's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2010
    Erkek

    Yükses sesle küfür ederek çok uyandım,boşluğa tekme atarak uyandım en son 1 hafta önce yatağın baş ucundaki duvara yumruk atarak uyandım.4-5 aydır ilaç kullanıyodum ama bu son 2-3 haftadır hepten uçtum ben de.Tekrar görünmek gerekecek galiba kafa doktorlarına :)


    Ayağın topal olsun yüreğin olmasın lenk
Toplam Hit: 6194 Toplam Mesaj: 49