Videoya Bak..Darbe İstiyorlar..
-
Arkadaslar Video yu izleyin daha sonra açıklamanızı yapın..
http://www.samanyoluhaber.com/tr/HaberVideolari/a.12953.html -
Eleman Heycandan Geberecek Hala Çağrı Yapmaya Kalkıyo O.Ç. Ordu Senin Yediin Bokları Gözardı Edecek Sanki..Tayyiti Sevmesem Bile Hareket Yanlış, Başka Yollarıda Var..
-
tayip denen dangalak anasanın ta seyine kadar koydu. alt kimlik üst kimlik olayı anayasaya aykırı. araştırmak yada okumak isteyenler anayasayı eline alıp bakabilirler. bu günden sonra darbe olmaz.
-
o konuşma yapan dangalak darbenin ne olduğunu biliyor mu acaba?
70 li yıllardaki askeri darbe,80 li yıllardaki darbe ne getirdi bize,o dönemlerde ülkemiz daha da bir keşmekeşliğe sürüklendi. Askeriye yönetemez ülkeyi.Zumsuk kardeşim Atatürk sadece bir asker değildi,o kendini teorik olarak çok geliştirmiş bir kişidir.Ancak şuanki generaller faşist bir tavır sergilemektedirler,bunlar teokrat bir yönetim peşindedirler nitekimde eski darbelerden bunu görebiliyoruz.
Olaylar şunu gösteriyor,ülkemizin çok partili sisteme geçişi bir yanlıştır.Aslında bana göre particilik de yanlıştır.Herkes fakrlı bir ideolojik görüş savunuyor ve çıktığı yollarda pislik içindeki yollar,ülkemizi borç batağına sürüklemekten başka birşey yapmıyorlar.Bu ülkede bir devrim şart,bu devrimin adı sosyalizm veya askeri darbe değildir,bu devrim Halkın devrimi olmalı, seçimler halkın iradesini yansıtamaz.Çünkü seçimlerde parti adayları koyar,halk sadece oylar,halkın elinde değil şu adam gelsin veya bu adam gelsin.Halk sadece önündekilere oy vermek zorundadır bu da tam bir demokrasi olmadığı görüşünü destekler -
ya ak darbe diye bir şey söz konusu bile olamaz darbe isteyenin aklını sikiyim lan şu an öle bir darbe gerçekleşse TÜRKİYEM kaç sene geri gider heberiniz yok galiba darbe isteyenin de destekleyeninde ...
-
zumsuk şimdiki generaller bu darbeleri görmüş geçirmiş insanlar aynı şekilde bir darbe yapacaklarını düşün?
-
80 askeri darbesi faşist bir darbe olarak nitelendiriliyor ve ben kitaplardan öyle öğrendim,onu yapan üst düzey askeriye değil miydi?
şunu okursan sevinirim
www.marksist.com/genclik/makaleler/haberler/12E.htm -
Darbeden darbeye değişir. Gerici darbe vardır ilerici darbe vardır... Önyargıda bulunmayın.
-
darbeyi yapan askeriyedir,askeriye salt atatürk ilke ve inkılaplarına bağlı kalıyorsa bu darbe ne gerici nede ilerici olmak zorundadır ama öyle değil, ikinizin de dediği gibi değil,askeriye faşist bir merkezdir, bir zamanlar sol tarafta yer alan askeriye döneklik yaparak faşizm merkezli oldular
Not: Yanlış anlaşılmalar olmasın,askeri kelimesiyle kast ettiğim üstteki başlar -
İlk olarak şunu söylemek istiyorum....Türk Solu 6 Mayıs 1972 tarihinde bitmiştir.Altını çize çize söyleyeyim.!6 Mayıs 1972....
Türk Solu Doğu Perinçekle beraber kendi içinde bölündüğünü de herkese göstermiş oldu!Son olayda da ODTÜ'deki Doğu Perinçek sempozyumunda TKP(Türkiye Kominist Partisi) öğrencilerince taşlanmıştır...Şimdi Türk Solunda ki çelişki daha açık göz önüne çıkıyordur umarım!O yorum yapan kişide 8 milyon Türk Solu okurunu (Yazılı ve interaktif ortamda okuyucu ve üyeleri) büyük bir gölgenin ardına sokmuş ve demokrasi kavramını destekliyormuş gibi görünse bile esasen alt üst etmiştir.Ordu elbette TÜrkiye Cumhuriyeti'nin en sağlam dayanağıdır.Fakat,ordu yönetimlerinde ülkemiz ve ülkeler (Örneğin; Pakistan) (en az 10 yıl kıyasınca) başta ekonomik alanda olmakla beraber her alanda sabit kalmakta ve gelişememekte...Türk Ordusu her seferinde de bu tip irticai olaylara gereken tavrını göstermiştir,bundan kimsenin şüphesi ve tedirginliği olmasın.... -
Türk Genci, devrimlerin ve cumhuriyetin sahibi ve bekçisidir. Bunların gereğine, doğruluğuna herkesten çok inanmıştır. Yönetim biçimini ve devrimleri benimsemiştir. Bunları güçsüz düşürecek en küçük ya da en büyük bir kıpırtı ve bir davranış duydu mu, “Bu ülkenin polisi vardır, jandarması vardır, ordusu vardır, adalet örgütü vardır” demeyecektir. Elle, taşla, sopa ve silahla; nesi varsa onunla kendi yapıtını koruyacaktır.
Polis gelecek, asıl suçluları bırakıp, suçlu diye onu yakalayacaktır. Genç, “Polis henüz devrim ve cumhuriyetin polisi değildir” diye düşünecek, ama hiç bir zaman yalvarmayacaktır. Mahkeme onu yargılayacaktır. Yine düşünecek, “demek adalet örgütünü de düzeltmek, yönetim biçimine göre düzenlemek gerek”
Onu hapse atacaklar. Yasal yollarla karşı çıkışlarda bulunmakla birlikte bana, başbakana ve meclise telgraflar yağdırıp, haksız ve suçsuz olduğu için salıverilmesine çalışılmasını, kayrılmasını istemeyecek. Diyecek ki, “ben inanç ve kanaatimin gereğini yaptım. Araya girişimde ve eylemimde haklıyım. Eğer buraya haksız olarak gelmişsem, bu haksızlığı ortaya koyan neden ve etkenleri düzeltmek de benim görevimdir.”
İşte benim anladığım Türk Genci ve Türk Gençliği!
Atatürk'ümuzun bursa söylevi bizden istediği sadece devrimine sahip cıkmamız
Toplam Hit: 4534 Toplam Mesaj: 34
