folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Videoya Bak..Darbe İstiyorlar..



Videoya Bak..Darbe İstiyorlar..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    compu +1

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    ya kardeşim ne askeri ne polisi hukuk devleti burası. insan gibi yonetildiğinize dua edin ve darbeci bir orospu çocuğunun(darbecilerin hepsi orospu çocuğudur) emrinde olmadığınıza şükredin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    arkadaşım ne olursa olsun kimseye böyle küfür etmeye hakkın yoktur.Ben senden çok bu düzene karşıyım,elimden geldiğincee bunun mücadelesini veriyorum ama küfür etmiyorum,yakışmıyor, eğer sen saygı göstermezsen o da gelir senin inaçlarına,değerlerine küfür eder. Bilmem anlatabildim mi?

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek
    aramızda gün görmüş geçirmemiş daha darbenin ne olduğuna dair en ufacık bir fikri bile olmayan ordan burdan gördüğü ve duyduğu şeylerle yorum getiren insanlar var...

    Türkiye Cumhuriyetinin Yönetim Biçimi Cumhuriyettir.


    Zimbabwe
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    bence darbecilere herkesin küfür etmeye hakkı vardır. ülke tam doğrulacakken tam birşeyler yapacakken bu aptal darbeciler yeniden devletin milletin sırtını kırıyorlar. darbe sonrası artan yolsuzluk suç oranlarına bi göz atın. ve bu darbeci pisliklerlerin ülkenin bu hyale gelmesinde ne kadar payı var anlayın.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    ya zumsuk ne saçmalıyosun. sırf kendini haklı çıkarmak için saçma sapan konuşmussun. böyle bi orospu çocukluğunu nasıl bütün milletin üstüne atarsın. kim darbe olsun isterki( bi kaç iktidar meraklısı piç ve beyni silahla kanla yıkanmış ülke için son derece zararlı asalak kişilk hariç) ne demek sende kufrettiklerinden oluyorsun. boyle saçma bi mantık görmedim. yazmadan önce bi düşün ben ne saçmalıyorum diye. sırf yorum yazmak için boş boş konuşma. neymiş ben darbenin malca bişey olduğunu soyleyince darbe çıkacakmış... asıl herkes bu mantıkta olursa kim,se boyle bi şerefsizliği aklından geçirmez. herkes açık açık konuşsun artık bu ülkede.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ahmet & Elif.
    leadertay
    leadertay's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2006
    Erkek
    darbe denen şeyin aq ya bi adam çıkıoyr bi derginin yöneticisi asker göreve diyor çoğunluğunuza göre kötü de olsa(bana göre öncekei dönemlerdekilerden çok daha iyi) şu anda TC. başbakanına hakaret ediyo muhalefeti destekliyo Ordu görevi diyor acaba o.ç. ordunun ne yapmasını istiyor. halkın %40 yakın oyunu almış olan bir örgütü nasıl al aşşağı yapacaklar diyelim yaptılar sonra halk ayaklanacak sonra zaten az dert var al başına bi bela daha.offofffffff

    Şu kopan fırtına Türk ordusudur yâ Rabbi. Senin uğrunda ölen ordu, budur yâ Rabbi. Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın, Galip et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    dostlarım darbeciler böyle puşt şöyle götveren demekle hiçbibok olmaz. aksine herkes bunları soylemeli. herkes darbecilerin ne kadar yavşak insanlar olduğunu ne kadar dangalak ve iktidar meraklısı olduğunu bilmez bilenler bunu açık açık bilmeyenlere öğretsin. ya ne demek karışıklık çıkınca darbe olur amerikada hiç mi karışıklık olmamış. niye darabe amerikada deilde benim ülkemde çıkıyor. düşünün ispanyada darbe olduğu geliyor kulağınıza neler düşünürsün bu ülke hakkında? ülkenin prestiji yıkılıyor. inanılmayacak bi zarar doğuyor. gerçekten erler yedikleri dayak ve darbeye destek vermezlerse çekecekleri cezayı tahmin ettikleri için hiçbirşeye ses çıkarmıyor. darbenin belki de en büyük sebebi iktidar meraklısı at hoplatan götveren generallerdir. enver paşa hakkında biraz bilginiz varsa iktidar meraklısı yavşakların ülkenin çıkarını hiç ama hiç düşünmediklerini göreceksiniz. kardeşlerim darbenin karşısında durun darbenin ülkeye verdiği ve vereceği zararları araştırın. darbe zamanı idam edilip sonra şeref madalyası alanları unutmayın. kanunun ve yasaların egemenliği bir dakika engellenmesin. buna şiddetle karşı çıkın. darbecilerin ve darbeye destek verenlerin ne iğrenç insanlar olduğunu herkese anlatın korkmayın sizin bu hareketiniz darbeyle sonuçlanmaz aksi takdirde ses çıkarmaddan oturursanız bu piç kuruları sizi ve egemenliğinizi darbeyle tehtit etmeyi sürdürecekler...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    ya zümsük konuyu niye kişiselleştiriyosun. bennim dediklerime yorum yapmak yerine sadece gözünü küfürlere dikmişsin. polemik yaratmaktan başka bi boka yaramazsın. senin gerzek gerzek açıklamalarınla zaman kaybetmek istemiyorum. senin bu konuda bildiğin kadar benim unuttuğum var. ben konuyu açıklamak bilgi aktarımı yapmak istiyorum sen sadece küfürden anlıyorsun. serserilik yapmaya gerek yok. git babanınkiylr oyna. bu yaştan sonra çocuk bakıcılığı yapamam.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    zumsuk hocam bir tavsiyem olacak ve raul sana da...

    Bilgili ve gün görmüş bir insana sorun,darbe hakkında ne diyecek size.Babalarınıza da sorun,darbe gericilikten başka birşey değildir,zorba yönetim,teokrat bir bir yönetim
    krestonun dediği gibi burası cumhriyet ile yönetiliyor...

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
Toplam Hit: 4539 Toplam Mesaj: 34