Vodafone Genç Avantaj Tarifesi
-
şuan turkcellliyim ama numaramı taşımalımıyım karar veremedim.
vodafone un yeni tarifesine göre :
500 dakika+ 5000sms+sınırsız facebook, twitter, messenger(faturalı tarife)
yazmayı unutmuşum 25 lira aylık ücret:D
kullanan var mı ? memnunmusunuz?
-
Ben 2008 de turkcell den vodafon a geçtim ve şu anda heryöne mini cep avantaj tarifesindeyim faturalı hatta yım çok iyi turkcell e paraları boşu boşuna senelerce yedirmişim okadar güzel ki bu tarifeleri.
-
her hat'ın bir ipneliği var hocam kal kaldığın hatta.
-
NetBABA bunu yazdı:
-----------------------------
Ben 2008 de turkcell den vodafon a geçtim ve şu anda heryöne mini cep avantaj tarifesindeyim faturalı hatta yım çok iyi turkcell e paraları boşu boşuna senelerce yedirmişim okadar güzel ki bu tarifeleri.
-----------------------------bi tarif et nasıl mış hocam.. aylık ne ödyon ne kadar konuşma limiti var bi özet çık belkim bağlarız.
-
internetten araştırdım biraz turkcelle göre daha çok şikayet buldum(müşteri hizmetleri ve faturaların fazla gelmesi ile ilgili).
konuşma sırasında kesilme sorunu yaşamaktan da korkuyorum.kalite farkı var mı acaba turkcellle
-
efendimiz bunu yazdı:
-----------------------------
internetten araştırdım biraz turkcelle göre daha çok şikayet buldum(müşteri hizmetleri ve faturaların fazla gelmesi ile ilgili).
konuşma sırasında kesilme sorunu yaşamaktan da korkuyorum.kalite farkı var mı acaba turkcellle
-----------------------------kesinti yok hocam biz nasıl iletişim kuruyoruz.
-
bana vermediler sen ihtiyarsın dediler :((
-
Ben bu tarifeyi kullanıyorum hocam. Avea' dan bu tarifeye geçtim ve gerçekten Vodafone' yi tebrik ediyorum. 25 TL diyor ama benim faturam hep 20 TL geliyor :) Bedava internet paketleride vabası :) Kesinlikle geçmeni öneriyorum.
-
onu bimiyorum ama avea'nın kamu tarifesinden bir faturalı hat aldım. 20 gün oldu hala açamadılar.
müşteri hizmetleri neden açılmadığını bilmiyor, nezaman açılabilir bilmiyor ve de bu konuda nezaman tarafıma bilgi verilecek onu bile söyleyemiyor. bukadar basit (vasatın altında) bir işletme şekli görmedim.
vodafonun telefon ile birlikte hat sattıkları tarifelerini araştırıyorum. telefon da lazım.
vodafon hiçkullanmadım bi fikrim yok ama şuan turkcell kullanıyorum (şirket hattı) genel olarak çok iyi. faturas biraz kabarık olur türkcelin ama kaliteli iletişim sözkonusu. hem müşteri hizmetleriyle iletişim, hem de telefonla konuşma sırasındaki iletişimi kastediyorum.
-
BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------
Ben bu tarifeyi kullanıyorum hocam. Avea' dan bu tarifeye geçtim ve gerçekten Vodafone' yi tebrik ediyorum. 25 TL diyor ama benim faturam hep 20 TL geliyor :) Bedava internet paketleride vabası :) Kesinlikle geçmeni öneriyorum.
-----------------------------daha sonra geçirmelerinden korkmuyomusun?
-
*456#1116#
