folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Vodafone Genç Avantaj Tarifesi



Vodafone Genç Avantaj Tarifesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efendimiz
    efendimiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    şuan turkcellliyim ama numaramı taşımalımıyım karar veremedim.

     

    vodafone un yeni tarifesine göre :

    500 dakika+ 5000sms+sınırsız facebook, twitter, messenger(faturalı tarife)

    yazmayı unutmuşum 25 lira aylık ücret:D

    kullanan var mı ? memnunmusunuz?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek

    Ben 2008 de turkcell den vodafon a geçtim ve şu anda heryöne mini cep avantaj tarifesindeyim faturalı hatta yım çok iyi  turkcell e paraları boşu boşuna senelerce yedirmişim okadar güzel ki bu tarifeleri.


    Umudumu bu güne bağlamadım ki yarınım dan umutsuz olayım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    her hat'ın bir ipneliği var hocam kal kaldığın hatta.


    🥒
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    NetBABA bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben 2008 de turkcell den vodafon a geçtim ve şu anda heryöne mini cep avantaj tarifesindeyim faturalı hatta yım çok iyi  turkcell e paraları boşu boşuna senelerce yedirmişim okadar güzel ki bu tarifeleri.


    -----------------------------

    bi tarif et nasıl mış hocam.. aylık ne ödyon ne kadar konuşma limiti var bi özet çık belkim bağlarız.


    🥒
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efendimiz
    efendimiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    internetten araştırdım biraz turkcelle göre daha çok şikayet buldum(müşteri hizmetleri ve faturaların fazla gelmesi ile ilgili).

    konuşma sırasında kesilme sorunu yaşamaktan da korkuyorum.kalite farkı var mı acaba turkcellle

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    efendimiz bunu yazdı:
    -----------------------------

    internetten araştırdım biraz turkcelle göre daha çok şikayet buldum(müşteri hizmetleri ve faturaların fazla gelmesi ile ilgili).

    konuşma sırasında kesilme sorunu yaşamaktan da korkuyorum.kalite farkı var mı acaba turkcellle


    -----------------------------

     

    kesinti yok hocam biz nasıl iletişim kuruyoruz.


    🥒
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    bana vermediler sen ihtiyarsın dediler   :((


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Ben bu tarifeyi kullanıyorum hocam. Avea' dan bu tarifeye geçtim ve gerçekten Vodafone' yi tebrik ediyorum. 25 TL diyor ama benim faturam hep 20 TL geliyor :) Bedava internet paketleride vabası :) Kesinlikle geçmeni öneriyorum.


    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek

    onu bimiyorum ama avea'nın kamu tarifesinden bir faturalı hat aldım. 20 gün oldu hala açamadılar.

    müşteri hizmetleri neden açılmadığını bilmiyor, nezaman açılabilir bilmiyor ve de bu konuda nezaman tarafıma bilgi verilecek onu bile söyleyemiyor. bukadar basit (vasatın altında) bir işletme şekli görmedim.

    vodafonun telefon ile birlikte hat sattıkları tarifelerini araştırıyorum. telefon da lazım.

    vodafon hiçkullanmadım bi fikrim yok ama şuan turkcell kullanıyorum (şirket hattı) genel olarak çok iyi. faturas biraz kabarık olur türkcelin ama kaliteli iletişim sözkonusu. hem müşteri hizmetleriyle iletişim, hem de telefonla konuşma sırasındaki iletişimi kastediyorum.


    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efendimiz
    efendimiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    BaD_BoYs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben bu tarifeyi kullanıyorum hocam. Avea' dan bu tarifeye geçtim ve gerçekten Vodafone' yi tebrik ediyorum. 25 TL diyor ama benim faturam hep 20 TL geliyor :) Bedava internet paketleride vabası :) Kesinlikle geçmeni öneriyorum.


    -----------------------------

    daha sonra geçirmelerinden korkmuyomusun?

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rmk
    Rmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    *456#1116#


    Koyun gibisin kardesim, gocuklu celep kaldirinca sopasini sürüye katiliverirsin hemen ve adeta magrur, kosarsin salhaneye. Dünyanin en tuhaf mahlukusun yani, hani su derya icre olup deryayi bilmiyen baliktan da tuhaf. Ve bu dünyada, bu zulüm senin sayende. Ve açsak, yorgunsak, alkan içindeysek eger ve hala sarabimizi vermek için üzüm gibi eziliyorsak kabahat senin, -demege de dilim varmiyor ama- kabahatin
Toplam Hit: 8801 Toplam Mesaj: 57