folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Vodafone Genç Avantaj Tarifesi



Vodafone Genç Avantaj Tarifesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    BaD_BoYs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben bu tarifeyi kullanıyorum hocam. Avea' dan bu tarifeye geçtim ve gerçekten Vodafone' yi tebrik ediyorum. 25 TL diyor ama benim faturam hep 20 TL geliyor :) Bedava internet paketleride vabası :) Kesinlikle geçmeni öneriyorum.


    -----------------------------

     

    abi şu tarifeyi bi anlat yaf naıl bi tarifeymiş bizde geçek ona.


    🥒
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    efendimiz bunu yazdı:
    -----------------------------

    BaD_BoYs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben bu tarifeyi kullanıyorum hocam. Avea' dan bu tarifeye geçtim ve gerçekten Vodafone' yi tebrik ediyorum. 25 TL diyor ama benim faturam hep 20 TL geliyor :) Bedava internet paketleride vabası :) Kesinlikle geçmeni öneriyorum.


    -----------------------------

    daha sonra geçirmelerinden korkmuyomusun?


    -----------------------------

    Neden korkayım hocam ? Ben her türlü yasal hakkımı kullanırım :) Onlar korksun :) Geçmez merak etme...


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Buyur hocam :)

     

    http://img87.imageshack.us/img87/916/fatura.png


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blmrt
    blmrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    her türlü hepsinde geçiriyorlar


    İnsanlar çok değişti, dikkat etmek lazım. Biriyle el sıkıştıktan sonra beşi de yerindemi diye parmaklarını saymak zorundasın
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    BaD_BoYs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Buyur hocam :)

     

    http://img87.imageshack.us/img87/916/fatura.png


    -----------------------------

     

    abi zahmet ettin o değilde şunu merak ettim şimdi bu tarifenin ne avantajları var sınırsız her yöne konuşuluyormu ne yani onu bi açıklada olmaıd geçelim ona yaf


    🥒
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efendimiz
    efendimiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek
    bi sorum daha var şimdi hattımı turkcellden vodafone a taşıyınca turkcell deki liralar nolucak?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efendimiz
    efendimiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek
    tahref156 bunu yazdı:
    -----------------------------

    BaD_BoYs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Buyur hocam :)

     

    http://img87.imageshack.us/img87/916/fatura.png


    -----------------------------

     

    abi zahmet ettin o değilde şunu merak ettim şimdi bu tarifenin ne avantajları var sınırsız her yöne konuşuluyormu ne yani onu bi açıklada olmaıd geçelim ona yaf


    -----------------------------
    tarifenin ne olduğunu özetlemiştim ilk mesajda
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    hım tamam hoca peki 500 dakika her yönemi sadece 500 dakika tekmi görüşebiliyoruz şebeke içi hatlarla sınırsız görüşme yokmu daha açık sormak gerekirse şöyle : 500 dakikayı hem şebeke içi hemde diğer abonelerle konuşmak içinmi veriyor ondan başka konuşamayız demi.


    🥒
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efendimiz
    efendimiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek
    tahref156 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hım tamam hoca peki 500 dakika her yönemi sadece 500 dakika tekmi görüşebiliyoruz şebeke içi hatlarla sınırsız görüşme yokmu daha açık sormak gerekirse şöyle : 500 dakikayı hem şebeke içi hemde diğer abonelerle konuşmak içinmi veriyor ondan başka konuşamayız demi.


    -----------------------------
    konusursunda ücretli olur(30kr/dk) http://www.vodafone.com.tr/Tarifeler/genc-avantaj.php
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    efendimiz bunu yazdı:
    -----------------------------
    tahref156 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hım tamam hoca peki 500 dakika her yönemi sadece 500 dakika tekmi görüşebiliyoruz şebeke içi hatlarla sınırsız görüşme yokmu daha açık sormak gerekirse şöyle : 500 dakikayı hem şebeke içi hemde diğer abonelerle konuşmak içinmi veriyor ondan başka konuşamayız demi.


    -----------------------------
    konusursunda ücretli olur(30kr/dk) http://www.vodafone.com.tr/Tarifeler/genc-avantaj.php

    -----------------------------

     

    tamam tamam soru sormak yok :D tşkler ilgin için


    🥒
Toplam Hit: 8803 Toplam Mesaj: 57