Vodafone Genç Avantaj Tarifesi
-
BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------
Ben bu tarifeyi kullanıyorum hocam. Avea' dan bu tarifeye geçtim ve gerçekten Vodafone' yi tebrik ediyorum. 25 TL diyor ama benim faturam hep 20 TL geliyor :) Bedava internet paketleride vabası :) Kesinlikle geçmeni öneriyorum.
-----------------------------abi şu tarifeyi bi anlat yaf naıl bi tarifeymiş bizde geçek ona.
-
efendimiz bunu yazdı:
-----------------------------
BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------
Ben bu tarifeyi kullanıyorum hocam. Avea' dan bu tarifeye geçtim ve gerçekten Vodafone' yi tebrik ediyorum. 25 TL diyor ama benim faturam hep 20 TL geliyor :) Bedava internet paketleride vabası :) Kesinlikle geçmeni öneriyorum.
-----------------------------daha sonra geçirmelerinden korkmuyomusun?
-----------------------------Neden korkayım hocam ? Ben her türlü yasal hakkımı kullanırım :) Onlar korksun :) Geçmez merak etme...
-
Buyur hocam :)

-
her türlü hepsinde geçiriyorlar
-
BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------
Buyur hocam :)

-----------------------------abi zahmet ettin o değilde şunu merak ettim şimdi bu tarifenin ne avantajları var sınırsız her yöne konuşuluyormu ne yani onu bi açıklada olmaıd geçelim ona yaf
-
bi sorum daha var şimdi hattımı turkcellden vodafone a taşıyınca turkcell deki liralar nolucak?
-
tahref156 bunu yazdı:
-----------------------------BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------
Buyur hocam :)

-----------------------------abi zahmet ettin o değilde şunu merak ettim şimdi bu tarifenin ne avantajları var sınırsız her yöne konuşuluyormu ne yani onu bi açıklada olmaıd geçelim ona yaf
-----------------------------
tarifenin ne olduğunu özetlemiştim ilk mesajda -
hım tamam hoca peki 500 dakika her yönemi sadece 500 dakika tekmi görüşebiliyoruz şebeke içi hatlarla sınırsız görüşme yokmu daha açık sormak gerekirse şöyle : 500 dakikayı hem şebeke içi hemde diğer abonelerle konuşmak içinmi veriyor ondan başka konuşamayız demi.
-
tahref156 bunu yazdı:
-----------------------------hım tamam hoca peki 500 dakika her yönemi sadece 500 dakika tekmi görüşebiliyoruz şebeke içi hatlarla sınırsız görüşme yokmu daha açık sormak gerekirse şöyle : 500 dakikayı hem şebeke içi hemde diğer abonelerle konuşmak içinmi veriyor ondan başka konuşamayız demi.
-----------------------------
konusursunda ücretli olur(30kr/dk) http://www.vodafone.com.tr/Tarifeler/genc-avantaj.php -
efendimiz bunu yazdı:
-----------------------------
tahref156 bunu yazdı:
-----------------------------
hım tamam hoca peki 500 dakika her yönemi sadece 500 dakika tekmi görüşebiliyoruz şebeke içi hatlarla sınırsız görüşme yokmu daha açık sormak gerekirse şöyle : 500 dakikayı hem şebeke içi hemde diğer abonelerle konuşmak içinmi veriyor ondan başka konuşamayız demi.
-----------------------------
konusursunda ücretli olur(30kr/dk) http://www.vodafone.com.tr/Tarifeler/genc-avantaj.php
-----------------------------tamam tamam soru sormak yok :D tşkler ilgin için
