Vodafone Genç Avantaj Tarifesi
-
vodafonda telefonla müşteri hizmetlerine ulaşamazzssınız,
-
4 aydır bu tarifeyi kullanıyorum gayet de memnunum şimdiye kadar kotayı bir defa aştım onda da bilinçli bir durumdan ötürü aşmıştım.. öğrenci olan herkese tavsiye ederim gecenin bir yarısı kontör yok lan derdine düşmek zorunda kalmıyorsun :))
-
o gun aradilar 5tl faturanizi arttiracaz 500dk olan gorusmenzi 1000katina cikaracaz dediler normalde killandim ama dusununce cok makul geldi.
-
2 gündür geçtim bu tarifeye güzel tarife vodafonun çekim kalitesi fark ediyor kendini :) şehir içinde turkcell 3g full çekiyorken vodafone 4/3 ü çekiyor :)
ayrıyeten internette bile biraz yavaşlık var :( bu arada tarifenin yarısını kullanınca 25 tl yerine daha düşük bi ücret ödüyoruz galiba
-
Hayır her zaman 25 i ödüyorsunuz eğer dakikalarınız yetmiyorsa 5 tl fark vererek dakikaları 2 ye katılıyosunuz ynai 1000dk 5000sms oluyor
-
qra51 bunu yazdı:
-----------------------------
Hayır her zaman 25 i ödüyorsunuz eğer dakikalarınız yetmiyorsa 5 tl fark vererek dakikaları 2 ye katılıyosunuz ynai 1000dk 5000sms oluyor
-----------------------------söylediğini yapmak için, ne yapmak gerekiyor.. bir yere mesaj falan mı atıyoruz?
