Vodafonenet'ten Turk.Net'e Geçtim
-
SuperOnline kullanıyorum , memnunum fakat neden memnunum ? ttnetten daha iyi müşteri temsilcileri roldugu için. Fakat hız olarak ttnet altyapısı oldugu için 8mbps üstü göremiyorum.
Bu kış bizim mahalleye fiber döşediler daha doğrusu tüm bodrum a fiber döşediler tüm anayola bazı yerlerde ara yollara. 2 gün öncede bir arka sokağa fiber döşemeye başladılar. Yani ön sokağımızdada arka sokağımızdada çift taraftan fiber döşenmiş oldu. Capslerde görebileceğiniz gibi hiç bir yerden bilgi alamadıgım için superonline a sosyal medyadan yazdım.
aşağıdaki capslerin üstüne cevap vermediler direk beni cepten aradılar. Müsaitseniz telefonda konuşalım diye.
Benim sorum ne ?
Bölgede fiber alt yapısı var , evet yeni kuruldu bu ne zaman aktif olacak ?
Fiber döşeli hatta kaç metre uzakta olursam yine fiberden yararlanabilirim ?
mevcut ttnet alt yapısından çok sıkıntı yaşıyorum bir an önce geçmek istiyorum bana yardımcı olun ?
Aldıgım cevaplar :
Bölgenizde fiber gözükmüyor , bölgenizde fiber satışı gözükmüyor , bölgenizde fiber müşterisi bulunmuyor.
Tekrar bilal e anlatır gibi anlatıyorum , son 1 yılda her yerde superonline fiber optik kablolarını , kutularını ve yoldaki kapakları görüyorum yani alt yapı var. Fiber müşterileriniz var çünki bazı binalara o turuncu kabloların girdiğini görüyorum örnek banka müşterilerinin çoğu fiber kullanıyor 3.süde tamam şuan muğla da fiber satışı bireysele gözükmüyor onu bende biliyorum (turkcell tim çalışanıyım çünki ) fakat bu kurdugunuz alt yapının satışı ne zaman olacak ne zaman satışa çıkacak ?
Yine aldıgım cevaplar , bulundugunuz yerde fiber altyapısı atkif değil , satış yok fiber müşterisi yok. Yani yine başa geldik.
Sıkıntı tam olarak ne ?
Fiberi döşe diye getirdikleri amelenin başında adam yok , adamlar kazıyor kabloyu döşüyor kutu yerleri için uygun alan bırakıyor üstünü kapatıyor yani adam sadece işin inşaat kısmını yapıyor soru sorabilecek hiç kimse yok. Bodrum da superonline dan sorumlu kişiye soruyorum bodrum da fiber yok diyor , izmir ege bölge sorumlusuna soruyorum hattı döşediniz satış ne zaman diye hat mı döşemişiz diyor. Müşteri temsilcisi ise işi sadece fatura niye yüksek gelmiş , ping mi yüksek ona bakmak oldugundan sordugum hiç bir soruya cevap veremiyor çünki alt yapı ile ilgili hiç bişi bilmiyor.
Yani soru sordugumda cevap alabileceğim o bölgeye ne zaman ne yatırım yapılmasını söyleyen kişiye ulaşamıyorum ve ben bir turkcell çalışanıyım kendi şirketimde soru soracak adam bulamıyorum.
Çünki bu bir şirket problemi değil , burası türkiye.
-
RimPalace bunu yazdımasuk bunu yazdı
Bende yeni üyelik aldım Turknetten, adamlar eve kadar getirdiği bağlantıyı aşağıda bıraktı , kablo ile evin dışından aldım ve modeme bağladım internet yok... hizmet kötü gibi.....
modeme bağla hocam ara turkneti ben kabloyu bağladım ayarları yaptım diye ordan 2dkda hallediyolar
modeme bağladım zaten, bina girişindeki kabloyu 20m lik kablo ile evime çektim ancak sinyal var adsl yok. Cuma günü arıza kaydı açıldı bakalım kaç güne halledecekler. 30lira ucu bağlama para istedi elektrikçi. Bende 20m kabloya 15tl verdim. Arıza kaydı açtırdım Turknete evime gelip kabloyu bağlamalarını istedim her 2 durum için - internet ve kablo için. 2-3 güne kesin dönerler dediler ama hafta sonu çalışmıyorlar sanırım.
-
yine turknet yine sorun...
-
LynXMaSTeR bunu yazdı
yine turknet yine sorun...
akk kaldırmaları güzel birşey fakat mesai saatlerinin dışında müşteri temsilcisi yok , gerçi ben daha turkcell ve superonline dışında hemen ulaşabildiğin bir müşteri temsilcisi daha görmedim (enpara hariç :)
-
Bu YAPA santral kurulumu cok mu maliyetli bi sistem? Telekomda calisan veya anlayan biri yok mu? Superonline, Vodafone Net gibi ortak altyapi icin sirket kuran iss'ler fiber kazi izinlerinden dolayi yayginlasamiyorsa vdsl2 altyapisi icin buna egilebilirler? 24 Mbit Vdsl2 YAPA ile Akk'siz hizin yayginlasmasi fiberden daha fazla genisbant internet abonesi cekmelerini saglar belkide
-
Ben türknet kullanıyorrum çok memnunum.
Müşteri hizmetlerinin kötü olduğunu söylemişler aksine benim bi sıkıntımı çok kısa zamanda çözdüler ben çok memnun kaldım.
Hem 1000 dk konuşmasını hemde internet avantajları ço iyi ve interneti gayet hızlı.
Üstüne üstlük bide tahaaüt yok istediğin zaman iptal et.
Valla 10 numara hizmet diğerileri gibi insanın kanını emmiyor.
-
İnterneti ilk olarak 1997 Bakırköy İncirli de tanıdım öğrendim 2005 te ttneti terk ettim superonline ı keşfettim şu an gördüğüm superonline ve vodafone müşteri odaklı çalışıyor diğerleri nasıldır nedir bilmem bildiğim bir tek turk telekom tüm branşlarda kucaklama odaklı ve yıllarca bu felsefeyle çalışacaklar olduğu.turkcell fiber altyapı bulunduğum yere 10-12 km den aşagı değil mecburen dsl altyapı ya bağımlıyız.superonline super avcı kullandım kaç yıldır şimdi işim için adsl kampanyası diye bir tarifede emin değilim ilgilenmiyorum yıllardır Adsl olmadığında arıyorum hemen bakalım diyorlar sorun çözülüyor.aboneliğimi 3-4 yıldır kurumsala taşıdım daha kurumsal oldu oturaklı oldu geçen ay baktım fatura 45 lira olmuş bişey demedim milllet servet öderken sıkıntı değil dedim geçtim.turkcell in en beğendiğim yanı internet hizmetinin iyi olması.
-
Abi herşey altyapıda bitiyor. Vodafone fiber sorgulama sayfasından altyapınızı sorgulayın
benim gibi altyapısı berbat olanlar tnette olsa ttlekom da olsa aynı
-
mkyb bunu yazdı
Türk Telekom işte hocam. Altyapı aynı. Yalnız müşteri hizmetleri kötü Türknet'in. Ne desen daire içi tesisatta problem var bizlik yok bir şey diyorlar.
Benim interneti taşıyamadılar sonra üstlerine gidince taşıdılar ama bu sefer hem Türk Telekom hem Türknet aboneliğim oldu. 🙂
turknet müşteri hizmetleri iyidir hocam sende varmış bi gudubetlik :/
-
hacı abiler çok pahalı ya haftaya bitiyo benim tv + internet 50 tl lik yokmu ya