Vücut Geliştirme(Yardım)
-
176 cm 69 kg yim hocalar kollarım falan vucudum falan ince body e gitsem ne kadar sürede toparlanırım
-
dik duramama sorunun varsa eğer omurgalarda bi problem olabilir hocam
böyle kulaktan dolma bilgilerle olmaz 21. yy dayız kardeşim git bi hekime görün
belki bi sorun var belki spor yapmana izin vermeyecekler
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
dik duramama sorunun varsa eğer omurgalarda bi problem olabilir hocam
böyle kulaktan dolma bilgilerle olmaz 21. yy dayız kardeşim git bi hekime görün
belki bi sorun var belki spor yapmana izin vermeyecekler
-----------------------------
hocam kambur durmaya alışmışım.istediğim zaman dik durabiliyorum ama bir süre sonra farkında olmadan yine kambur duruyorum. -
Badi yapacaksan sonuna kadar gitmelisin o formunu korumalısın yoksa benim nenemden farkın kalmaz ha amino asit kullan yorulmazsın
-
Kendine bir Diyet Programı hazırlayacaksın ilk önce : Spor Salon'Larında genelde bunlar hazırdır. eger bulamazsan pm at ben sana haftalık bir diyet listesi hazırlarım : Bu şekilde kilo almanı kontrol altına alırsın yoksa aşırı kilo alırsın ve yaptıgın body ile düzensiz bir kas oluşumu olur bu sebeplede görüntüde bozukluk yaşarsın:
Antrenman öncesi Yemek YENİLMEZ!!!! Amino asid İlacı var buda senin yorulmanı önler yani kasların ihtiyacı olan amino asidi o fazlası ile salgılar buda kas yıkımı dedigimiz olayı hızlandırır kas gelişiminede yardımcı olur. :
Antrenman'lar 1 saatten fazla yapmamakla birlikte benim sana önerecegim hafta 3 gün calısmandır. Cünkü kasların kendini yenilemesi ve yaptıgın antrenmanı kaslarının uygulaması için dinlenme zamanına ihtiyacın vardır. Aşırı çalışırsan Kasları yakarsın ve buda sana bir fayda saglamaz. daha Çok zararı olur.
Antrenman Teknikleri var : Nefes alıp verme
agırlık kaldırıp indirdiginde harakete göre nefes teknikleri var :
ve Isınma Calısması yani Kardiyo , Agırlık kaldırmaya basladıgında setler arası geçişlerde dinlecegin zamanlar vardır. örnek olarak :
Ön Kol Calıstın 3 settir 15 tekrar : arası en fazla 40 saniye dinlenme ile geçmelidir. Cünkü Terini Sogutmayacaksın Bu işte En dikkat edilecek ŞEY Terlemektir.
dahada detaylı bilgi istersen pm at.
-
GokYeleliBozkurt bunu yazdı:
-----------------------------
176 cm 69 kg yim hocalar kollarım falan vucudum falan ince body e gitsem ne kadar sürede toparlanırım
-----------------------------2 ay
-
5 kglarla ısınırsın anca hocam git 10 luk 12 lik dumbel lar al
-
Asker bunu yazdı:
-----------------------------
5 kglarla ısınırsın anca hocam git 10 luk 12 lik dumbel lar al
-----------------------------Başlangıçta 5kg yeterlidir bir süre 5kg ile devam et periyotları artır. Bir süre sonra geçersin 8kg 10kg vs
-
nasıl yardım edeyim aga dambılımı tutayım:)
