Webmasterhell Yeni Sitemiz İçin Önerileriniz?
-
Bence MyBB yerine vBulletin yada SMF kullanmalı. MyBB pek kullanıcı dostu bi sistem değil bence. Ayrıca Sekme sistemi yerine düz forum kullanılmalı. Facebook, Twitter gibi paylaşım alanları cidden güzel olur sayfalar açılır vs. Sitenin önü açık bence ama biraz elden geçmeli :)
-
sevgili müridler yorumlarınız için teşekkürederim..
öncelikle forum renkini açmaya çalışıcam ama sizce yazı renklerini değiştirsem beyaz yapsam yazılar daha böle canlı görünür sadece yazı renklerini değiştirsem sizce nasıl olur? Olmaz derseniz forum renk'i nasıl olsun örnek veya fikirleriniz varmı?
Sosyal paylaşım derken butonları ekledim. konu altlarına yalnız sieyi tanıtıyor konuların urlsini almıyor:) düzelticem hemen şimdi.
Üst buton hakkında kaç kişi kaldırılmasını düşünüyor? bence güzel çünkü site daha böle okunur görünüyor alt alta olduğu zaman baya uzun oluyor ve konular karışık gibi olabilir?
fikirleriniz ve görüşleriniz yol haritamı çizmekte bana yardımcı olacaktır teşekkürler.
-
Hocam bu kadar karanlık tasarım bir süre sonra kullanıcıyı sıkar. O yüzden genellikle iç açıcı renkler seçilir tasarımda. Örneklerini saymakla bitmez. Bu konuya dikkat etmeni öneririm
