Wow Oynayanlar?
-
e2 bunu yazdı
Bu oyun ücretli mi? Ücretliyse ücreti ne kadar bilgilendirirseniz sevinirim.
oyun ücretli ve aylık 13 euro.ama oyunun 3 tane falan paketi war onlarda 60 euro tutuyo.tabi o 60 euro yu 1 kere ödüyosun
-
e2 bunu yazdı
Bu oyun ücretli mi? Ücretliyse ücreti ne kadar bilgilendirirseniz sevinirim.
oyun ücretli ve aylık 13 euro.ama oyunun 3 tane falan paketi war onlarda 60 euro tutuyo.tabi o 60 euro yu 1 kere ödüyosun
furkanettin tarafından 07/Oca/13 16:46 tarihinde düzenlenmiştir -
furkanettin bunu yazdıParadox21 bunu yazdı
al hacım beraber takılalım :)
hangi realmdesin kanx ?
Magtheridon -
EU Twisting Nether - 90 level Death Knight Pve - Nick:Skuldé - Irk:Blood elf
Kutikula tarafından 07/Oca/13 17:55 tarihinde düzenlenmiştir -
asıl diablo cular nerede ? yanlızları oynuyoruz arkadaş...
-
burning legion 90 human hunter
-
Burning legionda idim vaktiyle. Para yetiştiremeyince bırakmak zorunda kaldım. Para bulursam gelcem aranıza.
-
bende daha yeni kasıyorum karakterimi.
Rogue vardı 90
buda main karakter oldu.
http://eu.battle.net/wow/en/character/twisting-nether/T%C3%BCpl%C3%BCsahin/simple
-
Çok geri kaldı ama bunu oynuyordum en son bende
http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Huerfanos/simple
Huerfanos tarafından 07/Oca/13 20:32 tarihinde düzenlenmiştir -
burning legionda oynayanlar Eskiler guildine başvurabilirler.yeni baslayanlarıda burning legiona bekleriz zaten en cok türk burda war
buda benim evlat http://eu.battle.net/wow/en/character/burning-legion/Mythbusterr/simple
furkanettin tarafından 08/Oca/13 11:31 tarihinde düzenlenmiştir
