Wow Oynayanlar?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    furkanettin
    furkanettin's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2013
    Erkek
    e2 bunu yazdı

    Bu oyun ücretli mi? Ücretliyse ücreti ne kadar bilgilendirirseniz sevinirim.

    oyun ücretli ve aylık 13 euro.ama oyunun 3 tane falan paketi war onlarda 60 euro tutuyo.tabi o 60 euro yu 1 kere ödüyosun


    imza yok parmak bassak olur mu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    furkanettin
    furkanettin's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2013
    Erkek
    e2 bunu yazdı

    Bu oyun ücretli mi? Ücretliyse ücreti ne kadar bilgilendirirseniz sevinirim.

    oyun ücretli ve aylık 13 euro.ama oyunun 3 tane falan paketi war onlarda 60 euro tutuyo.tabi o 60 euro yu 1 kere ödüyosun

    furkanettin tarafından 07/Oca/13 16:46 tarihinde düzenlenmiştir

    imza yok parmak bassak olur mu
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Paradox21
    Paradox21's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2009
    Erkek
    furkanettin bunu yazdı
    Paradox21 bunu yazdı

    al hacım beraber takılalım :)

    hangi realmdesin kanx ?


    Magtheridon


    SiYaH SaÇ aK DeFtErLe GeLdİN aK SaÇ SiYaH DeFteRLe gİDiosun........
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    EU Twisting Nether - 90 level Death Knight Pve - Nick:Skuldé - Irk:Blood elf

     

     

    Kutikula tarafından 07/Oca/13 17:55 tarihinde düzenlenmiştir

    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zengo
    zengo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2009
    Erkek

    asıl diablo cular nerede ? yanlızları oynuyoruz arkadaş...


    kimse yeteri kadar meşgul değildir mühim olan önceliklerdir..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lambo
    Lambo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2010
    Erkek

    burning legion 90 human hunter

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    Burning legionda idim vaktiyle. Para yetiştiremeyince bırakmak zorunda kaldım. Para bulursam gelcem aranıza.


    Anarsistherif...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    bende daha yeni kasıyorum karakterimi.

    Rogue vardı 90

    buda main karakter oldu.

    http://eu.battle.net/wow/en/character/twisting-nether/T%C3%BCpl%C3%BCsahin/simple


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    Çok geri kaldı ama bunu oynuyordum en son bende

    http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Huerfanos/simple

     

    Huerfanos tarafından 07/Oca/13 20:32 tarihinde düzenlenmiştir

    Anarsistherif...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    furkanettin
    furkanettin's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2013
    Erkek

    burning legionda oynayanlar Eskiler guildine başvurabilirler.yeni baslayanlarıda burning legiona bekleriz zaten en cok türk burda war

    buda benim evlat http://eu.battle.net/wow/en/character/burning-legion/Mythbusterr/simple

    furkanettin tarafından 08/Oca/13 11:31 tarihinde düzenlenmiştir

    imza yok parmak bassak olur mu
Toplam Hit: 4228 Toplam Mesaj: 44