Wow Oynayanlar?
-
Magtheridon realimnde basladim gecende 66yim su anda. Nightelf hunter.
-
bende bu oyunu gnome mage ten baika bişeyle oynamadım :)
beyler kaç ay oynamayınca karakter acc siliniyor bilginiz varmı
-
be_cool bunu yazdı
bende bu oyunu gnome mage ten baika bişeyle oynamadım :)
beyler kaç ay oynamayınca karakter acc siliniyor bilginiz varmı
silinmez
-
Millet prepaid alsam mı :/ canım çekti şimdi konuşmaları okuyunca
-
Bence alma alırsanda 1 aylık al.
-
Branxian bunu yazdı
Bence alma alırsanda 1 aylık al.
wildstar son çeyrekte gelecek diyorlar hocam. Alırsam ice mage kasmayı düşünüyordum :/ zaten 2 3 ayımı o alır. En iyisi almayayım. Tam tad almaya başlayınca bırakmak zorunda kalıcam çünkü
-
Hocam şuan tat almazsın neden mi ?
Bana kalırsa artık oyunculuğa bakmıyor. Oyun item üzerine gitmeye başladı. Kimin gear daha sağlamsa indiriyor.
-
çok fazla vakit almasın istediğim zaman takılayım, item vs sahibi olan oyunda kral olmasın sadece oyunculuğa baksın, aylık parada ödemim diyorsanız aradığınız oyun guild wars 2.
ben kendim oynuyorum 4 sene wow oynamış biri olarak diyebilirim ki bundan aldığım zevki wow dan alamamıştım.
ste1n tarafından 28/Tem/13 18:27 tarihinde düzenlenmiştir -
bi anlatın hele şu oyunu ya millet öve öve bitiremiyor
silkroad knight gibi mi yoksa dota vs gibi mi
-
ste1n bunu yazdı
çok fazla vakit almasın istediğim zaman takılayım, item vs sahibi olan oyunda kral olmasın sadece oyunculuğa baksın, aylık parada ödemim diyorsanız aradığınız oyun guild wars 2.
ben kendim oynuyorum 4 sene wow oynamış biri olarak diyebilirim ki bundan aldığım zevki wow dan alamamıştım.
Guild Wars 2 accountum var hocam ama oynamıyorum . arkadaşla almıştık ikimizde girmiyoruz artık :) casuale hitap ediyor oyun dediğin gibi
