Wow Oynayanlar?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    Magtheridon realimnde basladim gecende 66yim su anda. Nightelf hunter. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    be_cool
    be_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    bende bu oyunu gnome mage ten baika bişeyle oynamadım :) 

     

    beyler kaç ay oynamayınca karakter acc siliniyor bilginiz varmı


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek
    be_cool bunu yazdı

    bende bu oyunu gnome mage ten baika bişeyle oynamadım :) 

     

    beyler kaç ay oynamayınca karakter acc siliniyor bilginiz varmı

    silinmez

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Millet prepaid alsam mı :/ canım çekti şimdi konuşmaları okuyunca


    www.kriptopedi.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Bence alma alırsanda 1 aylık al.


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    Branxian bunu yazdı

    Bence alma alırsanda 1 aylık al.

    wildstar son çeyrekte gelecek diyorlar hocam. Alırsam ice mage kasmayı düşünüyordum :/ zaten 2 3 ayımı o alır. En iyisi almayayım. Tam tad almaya başlayınca bırakmak zorunda kalıcam çünkü


    www.kriptopedi.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Hocam şuan tat almazsın neden mi ?

    Bana kalırsa artık oyunculuğa bakmıyor. Oyun item üzerine gitmeye başladı. Kimin gear daha sağlamsa indiriyor.


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ste1n
    ste1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    çok fazla vakit almasın istediğim zaman takılayım, item vs sahibi olan oyunda kral olmasın sadece oyunculuğa baksın, aylık parada ödemim diyorsanız aradığınız oyun guild wars 2.

    ben kendim oynuyorum 4 sene wow oynamış biri olarak diyebilirim ki bundan aldığım zevki wow dan alamamıştım.

    ste1n tarafından 28/Tem/13 18:27 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    bi anlatın hele şu oyunu ya millet öve öve bitiremiyor

    silkroad knight gibi mi yoksa dota vs gibi mi

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    ste1n bunu yazdı

    çok fazla vakit almasın istediğim zaman takılayım, item vs sahibi olan oyunda kral olmasın sadece oyunculuğa baksın, aylık parada ödemim diyorsanız aradığınız oyun guild wars 2.

    ben kendim oynuyorum 4 sene wow oynamış biri olarak diyebilirim ki bundan aldığım zevki wow dan alamamıştım.

    Guild Wars 2 accountum var hocam ama oynamıyorum . arkadaşla almıştık ikimizde girmiyoruz artık :) casuale hitap ediyor oyun dediğin gibi


    www.kriptopedi.com
Toplam Hit: 4225 Toplam Mesaj: 44