Wow Oynayanlar?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek
    furkanettin bunu yazdı

    burning legionda oynayanlar Eskiler guildine başvurabilirler.yeni baslayanlarıda burning legiona bekleriz zaten en cok türk burda war

    buda benim evlat http://eu.battle.net/wow/en/character/burning-legion/Mythbusterr/simple

    alliance o.O For the hooorde !


    Anarsistherif...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdoganb
    erdoganb's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2009
    Erkek

    rogue rulz the game. dude.

    askerden sonra geri dönüş yapacağım. gelene kadar lok-tar!


    yardırmak bizim işimiz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    Heycanlıydık be :) Tank oynardım , Huerfanos - Kazzak

    http://www.youtube.com/watch?v=nvV80anJvBw

     

    Huerfanos tarafından 08/Oca/13 14:53 tarihinde düzenlenmiştir

    Anarsistherif...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek
    Huerfanos bunu yazdı

    Heycanlıydık be :) Tank oynardım , Huerfanos - Kazzak

    http://www.youtube.com/watch?v=nvV80anJvBw

     

    abi dungeon videosu nedir bea :D


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    oyun toplamda 5 paket. tek tek alırsanız pahalıya geliyo ama 5 paket birden + 30 günlük süre 110 liraydı bi yerde.

    bende oynuyorum.

    dunemaul serveri. horde. 72 lvl feral tauren druid oynuyorum. ayrıca aylık 13 avro değil. 20 lira veriyoruz.

    dunemaulda varmı başka oynayan?

    crimeangel tarafından 08/Oca/13 18:02 tarihinde düzenlenmiştir

    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    konuyu hortlatıyorum ama, yeni konu açıp konu kirliliği yapmayayım dedim.

     

    feral cat druid kasmış, yada sağlam bilgisi olan biri lazım bana. dps e sinir oldum. bilen birileri bana nerde yanlış yaptığımı gösterse iyi olur.

    satıcam acc yi az kaldı.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Castaway
    Castaway's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Homo
    crimeangel bunu yazdı

    konuyu hortlatıyorum ama, yeni konu açıp konu kirliliği yapmayayım dedim.

     

    feral cat druid kasmış, yada sağlam bilgisi olan biri lazım bana. dps e sinir oldum. bilen birileri bana nerde yanlış yaptığımı gösterse iyi olur.

    satıcam acc yi az kaldı.

    Hocam druid den iyi healler oluyor. Senin lvl inde birisinin portresine sag tiklayarak inspect yap. Bak skilleri falan neye vernis, itemleri neler falan. O sekilde kendini ilerlet. Yada google a druid feral specs falan yaz mesela. wowhead den cikar bir suru sey. 


    ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek
    crimeangel bunu yazdı

    konuyu hortlatıyorum ama, yeni konu açıp konu kirliliği yapmayayım dedim.

     

    feral cat druid kasmış, yada sağlam bilgisi olan biri lazım bana. dps e sinir oldum. bilen birileri bana nerde yanlış yaptığımı gösterse iyi olur.

    satıcam acc yi az kaldı.

    armory linki, su anki dps ve izlediğin rotasyon bilgilerini verirsen daha kolay yardım edilebilir.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    85 dk vardı burning legionda :) horde akar.

    Bakarsınız gelip bastan kasarım. Lolden nefret etmeye başladım wildstarı beklerkende oyun lazım :)


    www.kriptopedi.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek
    ulquiorra bunu yazdı
    crimeangel bunu yazdı

    konuyu hortlatıyorum ama, yeni konu açıp konu kirliliği yapmayayım dedim.

     

    feral cat druid kasmış, yada sağlam bilgisi olan biri lazım bana. dps e sinir oldum. bilen birileri bana nerde yanlış yaptığımı gösterse iyi olur.

    satıcam acc yi az kaldı.

    armory linki, su anki dps ve izlediğin rotasyon bilgilerini verirsen daha kolay yardım edilebilir.

    http://eu.battle.net/wow/en/character/twisting-nether/Hayaletkurt/simple

     

    buyur armory linkini.

    wowhead den tut, ask mr robota, nixx.com a icyveine kadar tüm siteleri inceledim. söylenen şekilde dps yapıyorum zaten. banada mantıklı gelen oydu. bunlara bakmadan benzer dps yapıyordum. ama ne hikmetse, 60-70k dps anca oluyo. millete bakıyorum 200k dps yapan var. tamam class lar farklı olabilir ama en azından bi 100k yapmam lazım diye düşünüyorum. ama oda yok.

     

    @castaway : kardeşim baktım hep. itemlerim, enchante larım, gemlerim herşeyim doğru. pri statım zaten agi. kolay yatmıyorum. o konuda sağlam çar. 10m lerde v.s. genelde tank falan yattıktan sonra en son yatanlardan biriyim. ama dps e bi çözüm bulamadım hala. akşamdan beri, talent ağacını değiştirip duruyorum. reforge ile itemlerin üzerinde oynuyorum. yok yok yok. ya bu çarı healera döndürcem, yada satıcam gidicek. sıfırdan başlıcam :)

    90 lvl full epic 509 ilvl var. nasıl hala 60-70k da kalıyorum anlamadım. epicleri düzmeden, ilvlim daha düşükken yapıyordum ben zaten o dpsi.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
Toplam Hit: 4226 Toplam Mesaj: 44