folder Tahribat.com Forumları
linefolder Cep Telefonları, Gsm Operatörleri ve Mobil İnternet
linefolder Xiaomi Marka Telefon Almayı Düşünüyorum.(Güncellendi)



Xiaomi Marka Telefon Almayı Düşünüyorum.(Güncellendi)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek

    Bu markanın telefonlarından almayı düşünüyorum özellikle Red Mi 3 Pro(Note olanı değil 5 inç olanı) neden diyecek olursanız çok iyi şarj süresi veriyor(4100 mah pil var), bu telefonu nasıl bilirsiniz? Aslına bakarsanız Mi5 almayı düşünüyordum lakin bütçe el vermiyor. Şartlar olgunlaşınca belki alırım. Ama şimdi ihtiyaç olduğundan bir şey almam gerekiyor. Haliyle Red Mi3 Pro düşündüm bende. Ama sizin tavsiyelerinize göre bu tercihim değişebilir. Bütçe 700-950 TL. Teşekkürler...

    Güncelleme: Epey bir araştırma sonucu red mi 3 değilde bunların note serisi olan redmi note 3 pro üzerinde tartışmaya karar verdim. 5.5 inç ama yapacak bir şey yok bütçe el vermiyor. Gönül isterdi ki mi5 sahibi olayım. 


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    eskiden beridir çin malı tel almam. en büyük sebeplerinden biri SAR değeri. bakıyorum da böyle markalar baya revaçta. acaba sar değeri sorunu halledildi mi? yoksa tercih sebebi f/p mi??

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    nasıl alcan onu de :D


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    engin01288
    engin01288's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2015
    Erkek

    Xiaomi de sar değerleri genelde yüksektir. Bu telefonda 1.33 dür. Xiaomi en düşür sar değerine sahip telefonu mi5 dir. Onda 0.328 dir.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    türkiye de resmi distribitör cihazı olmayan telefonların hepsinden uzak durmak gerekir

    one plus one alsan mi alsan oppo alsan teknik servis yok basit bir tuşu bozulsa napacaksın çinden sipariş edip 1 ay bekleyip öyle mi taktıracaksın

    uğraşma , adam gibi bir telefonu getir pasaport kaydı yap

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    joe_black bunu yazdı

    eskiden beridir çin malı tel almam. en büyük sebeplerinden biri SAR değeri. bakıyorum da böyle markalar baya revaçta. acaba sar değeri sorunu halledildi mi? yoksa tercih sebebi f/p mi??

    F/p oluşu hocam. Evet sar değerleri yüksek hocam neden bilmiyorum yüksek ama bu baş ağrısı yapan tipte bir yükseklik mi? Birde çift hatlı olduğu için mi yüksek oluyor? Yani tek hatlı olsa idi mevcut radyasyon değerinin yarısı kadar mı olacaktı? 


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı

    nasıl alcan onu de :D

    Hocam sahibinden.com'da alacağım. Yada miuiTürkiye'den.. 


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    geçen hafta redmi note 3 pro aldım, telefon akıyor..bi önceki cihazım sd 810 işlemcili xperia z3 plus'dı redmi her anlamda daha tatminkar..öneririm...arkadaş garanti konusunda da yardımcı olacağını söyledi..sahibinden ve donanımhaber üzerinde çok iyi feedback'leri var..ama yine de garanti işi sıkıntılı yani..ben taksitli olarak 980 lira ya aldım..bence 1500 tl ye hatta 2000 tl ye kadar alınabilecek en güzel telefon.


    dont think twice its all right
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    engin01288 bunu yazdı

    Xiaomi de sar değerleri genelde yüksektir. Bu telefonda 1.33 dür. Xiaomi en düşür sar değerine sahip telefonu mi5 dir. Onda 0.328 dir.

    Hocam sana zahmet şu redmi note 3 pro modelinin de sar değerine bakabilir misin internette farklı farklı var, emin olamadım.. 


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    türkiye de resmi distribitör cihazı olmayan telefonların hepsinden uzak durmak gerekir

    one plus one alsan mi alsan oppo alsan teknik servis yok basit bir tuşu bozulsa napacaksın çinden sipariş edip 1 ay bekleyip öyle mi taktıracaksın

    uğraşma , adam gibi bir telefonu getir pasaport kaydı yap

    Pasaport sahibi kimse bulamam. Yani üşendiğimden falan değil gerçekten bulamam. Etrafımda yurtdışına gidip gelen yok. Arıza durumlarında bir şekilde çaresine bakılacak artık. Ama nasıl yapılacak bilmiyorum. Adam gibi bir telefon bende kullanmak istiyorum ama sistem beni buna itiyor. Şimdi dersin al basit bir şey kullan işte. Onu da cevaplayayım artık cebimizdeki telefon sadece iletişim kurmak için işe yaramıyor ki en basitinden bir 657 sayfalık ösym kılavuzunu hatasız açabilecek ve o kılavuzdan bir kelime tarattığım da bana en geç 15 saniye de bulacak bir cihaz lazım. Dediğim gibi sistem beni buna itiyor. Bende isterim S7 veya htc 10 alabilmek ama mevcut durum buna elverişli değil. (ki bunları yurtdışından getirtmek bile aşıyor beni)


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    Lemuria bunu yazdı

    geçen hafta redmi note 3 pro aldım, telefon akıyor..bi önceki cihazım sd 810 işlemcili xperia z3 plus'dı redmi her anlamda daha tatminkar..öneririm...arkadaş garanti konusunda da yardımcı olacağını söyledi..sahibinden ve donanımhaber üzerinde çok iyi feedback'leri var..ama yine de garanti işi sıkıntılı yani..ben taksitli olarak 980 lira ya aldım..bence 1500 tl ye hatta 2000 tl ye kadar alınabilecek en güzel telefon.

    Hayırlı uğurlu olsun çok sevindim memnun olmanıza. Bende zaten telefon tercih odak noktasını note 3 pro'ya çevirmiştim. Sizinde bu telefonu kullanmanız güzel bir tevafuk oldu. Bir kaç sorum olacak müsaadenizle. Radyasyon konusunda düşünceniz nedir? Telefonu pasaport üzerine mi kayıt ettiniz yoksa başka yollar ile mi (eğer öyleyse bunu pm üzerinden konuşalım çünkü konu gizli değil bir sıkıntı çıkabilir) bir diğer soru da Şarj süresi hakkında değerlendirmeniz nedir? Örnek verecek olursak kaç saat ekran süresi alıyorsun hocam? Teşekkürler...


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
Toplam Hit: 9539 Toplam Mesaj: 78
xiaomi note şarj süresi mi5 redmi 3