

Xiaomi Marka Telefon Almayı Düşünüyorum.(Güncellendi)
-
Bu markanın telefonlarından almayı düşünüyorum özellikle Red Mi 3 Pro(Note olanı değil 5 inç olanı) neden diyecek olursanız çok iyi şarj süresi veriyor(4100 mah pil var), bu telefonu nasıl bilirsiniz? Aslına bakarsanız Mi5 almayı düşünüyordum lakin bütçe el vermiyor. Şartlar olgunlaşınca belki alırım. Ama şimdi ihtiyaç olduğundan bir şey almam gerekiyor. Haliyle Red Mi3 Pro düşündüm bende. Ama sizin tavsiyelerinize göre bu tercihim değişebilir. Bütçe 700-950 TL. Teşekkürler...
Güncelleme: Epey bir araştırma sonucu red mi 3 değilde bunların note serisi olan redmi note 3 pro üzerinde tartışmaya karar verdim. 5.5 inç ama yapacak bir şey yok bütçe el vermiyor. Gönül isterdi ki mi5 sahibi olayım.
-
eskiden beridir çin malı tel almam. en büyük sebeplerinden biri SAR değeri. bakıyorum da böyle markalar baya revaçta. acaba sar değeri sorunu halledildi mi? yoksa tercih sebebi f/p mi??
-
nasıl alcan onu de :D
-
-
türkiye de resmi distribitör cihazı olmayan telefonların hepsinden uzak durmak gerekir
one plus one alsan mi alsan oppo alsan teknik servis yok basit bir tuşu bozulsa napacaksın çinden sipariş edip 1 ay bekleyip öyle mi taktıracaksın
uğraşma , adam gibi bir telefonu getir pasaport kaydı yap
-
joe_black bunu yazdı
eskiden beridir çin malı tel almam. en büyük sebeplerinden biri SAR değeri. bakıyorum da böyle markalar baya revaçta. acaba sar değeri sorunu halledildi mi? yoksa tercih sebebi f/p mi??
F/p oluşu hocam. Evet sar değerleri yüksek hocam neden bilmiyorum yüksek ama bu baş ağrısı yapan tipte bir yükseklik mi? Birde çift hatlı olduğu için mi yüksek oluyor? Yani tek hatlı olsa idi mevcut radyasyon değerinin yarısı kadar mı olacaktı?
-
Prometheus bunu yazdı
nasıl alcan onu de :D
Hocam sahibinden.com'da alacağım. Yada miuiTürkiye'den..
-
geçen hafta redmi note 3 pro aldım, telefon akıyor..bi önceki cihazım sd 810 işlemcili xperia z3 plus'dı redmi her anlamda daha tatminkar..öneririm...arkadaş garanti konusunda da yardımcı olacağını söyledi..sahibinden ve donanımhaber üzerinde çok iyi feedback'leri var..ama yine de garanti işi sıkıntılı yani..ben taksitli olarak 980 lira ya aldım..bence 1500 tl ye hatta 2000 tl ye kadar alınabilecek en güzel telefon.
-
-
PanxeR bunu yazdı
türkiye de resmi distribitör cihazı olmayan telefonların hepsinden uzak durmak gerekir
one plus one alsan mi alsan oppo alsan teknik servis yok basit bir tuşu bozulsa napacaksın çinden sipariş edip 1 ay bekleyip öyle mi taktıracaksın
uğraşma , adam gibi bir telefonu getir pasaport kaydı yap
Pasaport sahibi kimse bulamam. Yani üşendiğimden falan değil gerçekten bulamam. Etrafımda yurtdışına gidip gelen yok. Arıza durumlarında bir şekilde çaresine bakılacak artık. Ama nasıl yapılacak bilmiyorum. Adam gibi bir telefon bende kullanmak istiyorum ama sistem beni buna itiyor. Şimdi dersin al basit bir şey kullan işte. Onu da cevaplayayım artık cebimizdeki telefon sadece iletişim kurmak için işe yaramıyor ki en basitinden bir 657 sayfalık ösym kılavuzunu hatasız açabilecek ve o kılavuzdan bir kelime tarattığım da bana en geç 15 saniye de bulacak bir cihaz lazım. Dediğim gibi sistem beni buna itiyor. Bende isterim S7 veya htc 10 alabilmek ama mevcut durum buna elverişli değil. (ki bunları yurtdışından getirtmek bile aşıyor beni)
-
Lemuria bunu yazdı
geçen hafta redmi note 3 pro aldım, telefon akıyor..bi önceki cihazım sd 810 işlemcili xperia z3 plus'dı redmi her anlamda daha tatminkar..öneririm...arkadaş garanti konusunda da yardımcı olacağını söyledi..sahibinden ve donanımhaber üzerinde çok iyi feedback'leri var..ama yine de garanti işi sıkıntılı yani..ben taksitli olarak 980 lira ya aldım..bence 1500 tl ye hatta 2000 tl ye kadar alınabilecek en güzel telefon.
Hayırlı uğurlu olsun çok sevindim memnun olmanıza. Bende zaten telefon tercih odak noktasını note 3 pro'ya çevirmiştim. Sizinde bu telefonu kullanmanız güzel bir tevafuk oldu. Bir kaç sorum olacak müsaadenizle. Radyasyon konusunda düşünceniz nedir? Telefonu pasaport üzerine mi kayıt ettiniz yoksa başka yollar ile mi (eğer öyleyse bunu pm üzerinden konuşalım çünkü konu gizli değil bir sıkıntı çıkabilir) bir diğer soru da Şarj süresi hakkında değerlendirmeniz nedir? Örnek verecek olursak kaç saat ekran süresi alıyorsun hocam? Teşekkürler...