Yarın Savcılığa Gidiyorum..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmutxTR
    UmutxTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek

    Dostlar merhaba, forumda aşağıda linki bulunan konuyu açtım;

    http://www.tahribat.com/Forum-En-Son-Cevap-Yazan-Kisinin-Sitesine-Yorum-Yapalim-Boylece-Google-Sitemizi-Sevsin-110790/

    ve açtıktan bir süre sonra sitemdeki bir konuya, aşağıda bulunan ss deki yorum yapıldı.

     

    http://img526.imageshack.us/img526/5047/screenhunter1x.jpg

     

    Rene ye mail attım, şikayet ettim ama, adam işin ehli ve prensip sahibi biri olduğu için bu yorumu yazan kişinin kullanıcı adını vermedi ama reneyle aramda geçen diyalogdan bu kişinin tbt üyesi olduğunu tahmin edebiliyorum. Reneyle aramda geçen diyalog;

    http://www.fotocunuz.com/image-3E20_4BE73EF3.jpg

     

    Yarın, elimde bulunan, 85.110.57.218 nolu ip ve admin panelimdeki yorumun çıktısı ile savcılığa suç duyurusunda bulunmaya gidiyorum. Bu kararımdan ancak ve ancak yorumu yapan arkadaş özür dilerse vazgeçerim. Hiçbirimizin annesinin ortalık malı olmadığı gibi, benimde annem ortalık malı değil! okuduğunuz için teşekkürler.


    Tbt Haftanın Sözü LynXMaSTeR; Bu cep numaralarını arayıp ben sizin hattınızı almak istiyorum, bana devredin, masrafları benden, üzerine de 100 lira vercem deyim belki satarlar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    tebrik ettim hocam kovalaman isabet olmuş.

    yalnz anlamadığım bişe var misal o eleman çıkıp amk diye bir hakaret türkçe veya herhangi bir dilde yok derse n oluyor?

    edit : aslında bilmiyorum tbt bu desteği sağlarmı ama aramızdan biriyse o saat ve ip ile tbt loglarından kim olduğu ortaya çıkar gibime geliyor.


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmutxTR
    UmutxTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek

    valla bu ihtimali hiç göz önünde bulundurmadım ama elbette bunun argoda ya da net argosunda ne anlama geldiğini yüzbinlerce örnek ile ispat edebilriim diye düşünüyorum.


    Tbt Haftanın Sözü LynXMaSTeR; Bu cep numaralarını arayıp ben sizin hattınızı almak istiyorum, bana devredin, masrafları benden, üzerine de 100 lira vercem deyim belki satarlar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmutxTR
    UmutxTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek

    ip ye whois çektiğimde aşağıdaki sonucu alıyorum bakalım..

     

    http://www.ip-whois-lookup.com/lookup.php?ip=85.110.57.218


    Tbt Haftanın Sözü LynXMaSTeR; Bu cep numaralarını arayıp ben sizin hattınızı almak istiyorum, bana devredin, masrafları benden, üzerine de 100 lira vercem deyim belki satarlar.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diamonique
    diamonique's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek

    Hayır tartışmalı hararetli bir konu olsa küfretsen belki affedilir; ama anneler günü ile ilgili bir şiire küfürle post atmak gerçekten fuzulice. Ben olsam o kişi özür dilese bile affetmezdim. Çünkü aldığı hava bile bizlere zarar. Otursun ceza evinde, parmak kaslarını güçlendirsin.


    Reecep Tayyip'in Askerleriyiz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    vazgeçme hocam özür dilenene kadar arkasında dur


    http://kocaer.me
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nothin
    nothin's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Dişi

    hacı bence uğraşmana değmez.. bende bundan 1 ay öncesinde savcılığa gittim ama şüpheli olarak.. neden: gerizekalı arkadaşımın teki 2007 yılında kız arkadaşına birçok numaradan hakaret ve tehdit içerikli mesaj atmış ve attığı numaralardan biriside benim numaram neyse işte kızın babası görüyo şikayet ediyo 2007 yılında ve davanın anca 2010 yılında savcılıkta dosyası açılıyo...

    bence senin bu olaydada aynısı olucak gibime geliyo .. yinede senin bileceğin iş tabi...


    aşk; tüm anneler gibi güçlü olsun !!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek


    diamonique
    bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hayır tartışmalı hararetli bir konu olsa küfretsen belki affedilir; ama anneler günü ile ilgili bir şiire küfürle post atmak gerçekten fuzulice. Ben olsam o kişi özür dilese bile affetmezdim. Çünkü aldığı hava bile bizlere zarar. Otursun ceza evinde, parmak kaslarını güçlendirsin.


    -----------------------------
    aynen hocam. özür dilese bile devam et. bi de ip neyin değişmiş olmasın.


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    UmutxTR bunu yazdı:
    -----------------------------

    ip ye whois çektiğimde aşağıdaki sonucu alıyorum bakalım..

     

    http://www.ip-whois-lookup.com/lookup.php?ip=85.110.57.218


    -----------------------------

    hocam o siteler pek saglıklı sonuc vermıyor.

    mesela ben suan adana merkezdeyım kendı ipmi yazınca mersin diye gösteriyor.

    en saglıklısı tabıkı savcılıqın ipyi ttnete gönderip o saatlere kıme tahsis edildiğini geri bildirmesi.

     


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek
    Dün Zonguldak konusu açıldı forumda :|

    Ama adamın üstüne çullanmayın Zonguldak buluşmalarına bakın :|

    Daha mağarayı gezecez :|

    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VagaTroy
    VagaTroy's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek

    ah ulan ah anneye küfür eden yaratığı uçurumdan aşağı atmalı


    #karipçin
Toplam Hit: 10284 Toplam Mesaj: 56